Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLIER!!!!! [?]

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Apr 2006 19:41
18

Innlegg av RL-Crew »

Nå har faktisk noen i denne tråden vært flinke og brukt en gammel tråd.
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Punky
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Apr 2006 21:36
18

Innlegg av Punky »

Toadii skrev:
Mjølnir skrev:åh, kommer det èn tråd til om Lier, så melder jeg meg ut av samfunnet! Søk!
Haha... kan man godt si. Nå er jeg så DRITT lei av alt dette snakket om Lier at jeg nesten ikke har intresse for det no mer.
Ja sorry meg!! Men jeg skrev faktisk at jeg skulle være FLINK og skrive i en gammel lier tråd og ikke en ny en!! Så den kan du være så snill og ta tilbake.. Lær dere og les før dere dømmer alle her.
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Mye snakk og Lier ja. Å nå begynner jeg neesten å bli revet med her :mozilla_wink:
Hvorfor er et ingen som forsøker å rense litt i energien der borte? Evnt få sendt noen over? Var det ingen som skulle forsøke? Mener jeg har lest et eller annet om noe slikt :mozilla_laughing:
Antall ord: 52
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

Det tror jeg hadde vært godt for de stakkars sjelene som er der. Tror ikke de har hatt det så bra mens de levde så de har det sikkert ikke nå heller... Jeg synes noen kan prøve jeg :)
Antall ord: 40
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mjølnir
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2006 03:18
18
Lokalisering: Midgard

Innlegg av Mjølnir »

Punky skrev:
Toadii skrev:
Mjølnir skrev:åh, kommer det èn tråd til om Lier, så melder jeg meg ut av samfunnet! Søk!
Haha... kan man godt si. Nå er jeg så DRITT lei av alt dette snakket om Lier at jeg nesten ikke har intresse for det no mer.
Ja sorry meg!! Men jeg skrev faktisk at jeg skulle være FLINK og skrive i en gammel lier tråd og ikke en ny en!! Så den kan du være så snill og ta tilbake.. Lær dere og les før dere dømmer alle her.
Ser ikke hvorfor jeg skulle ta tilbake noe som helst. Jeg har heller ikke dømt noen. Jeg gav bare utrykk for min mening angående alle Lier trådene. Var ikke rettet mot deg.
Antall ord: 136
Universets evige kamp for å gjennvinne likevekt er fasinerende.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Punky
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Apr 2006 21:36
18

Innlegg av Punky »

Mjølnir skrev:
Punky skrev:
Toadii skrev:
Ser ikke hvorfor jeg skulle ta tilbake noe som helst. Jeg har heller ikke dømt noen. Jeg gav bare utrykk for min mening angående alle Lier trådene. Var ikke rettet mot deg.
Nei greit nok det., men jeg posta et innlegg i en GAMMEL tråd.. jeg laga ikke en ny.. hvorfor klager alle på at "det er så mange lier tråder, skriv i de gamle." Men når jeg faktisk gjør det så er det galt også.. er det rart jeg blir frustrert?
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

er det ikke bare å gjøre som man selv føler for da??? skjønner ikke vitsen med å diskutere over en sånn bagatell.

hvis jeg har lyst til å starte en ny tråd om lier, ja så gjør jeg det. men om mange kommer til å lese den er en annen sak.

disse trådene som er her fra før kan være ganske utvannet av andre ting, så jeg kan skjønne hvorfor folk starter på nytt.

:)
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links