Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ LIER!!!!! [?]
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2006 19:41
- 18
Nå har faktisk noen i denne tråden vært flinke og brukt en gammel tråd.
Antall ord: 17
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2006 21:36
- 18
Ja sorry meg!! Men jeg skrev faktisk at jeg skulle være FLINK og skrive i en gammel lier tråd og ikke en ny en!! Så den kan du være så snill og ta tilbake.. Lær dere og les før dere dømmer alle her.Toadii skrev:Haha... kan man godt si. Nå er jeg så DRITT lei av alt dette snakket om Lier at jeg nesten ikke har intresse for det no mer.Mjølnir skrev:åh, kommer det èn tråd til om Lier, så melder jeg meg ut av samfunnet! Søk!
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sarpsborg
Mye snakk og Lier ja. Å nå begynner jeg neesten å bli revet med her :mozilla_wink:
Hvorfor er et ingen som forsøker å rense litt i energien der borte? Evnt få sendt noen over? Var det ingen som skulle forsøke? Mener jeg har lest et eller annet om noe slikt :mozilla_laughing:
Hvorfor er et ingen som forsøker å rense litt i energien der borte? Evnt få sendt noen over? Var det ingen som skulle forsøke? Mener jeg har lest et eller annet om noe slikt :mozilla_laughing:
Antall ord: 52
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Det tror jeg hadde vært godt for de stakkars sjelene som er der. Tror ikke de har hatt det så bra mens de levde så de har det sikkert ikke nå heller... Jeg synes noen kan prøve jeg
Antall ord: 40
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mar 2006 03:18
- 18
- Lokalisering: Midgard
Ser ikke hvorfor jeg skulle ta tilbake noe som helst. Jeg har heller ikke dømt noen. Jeg gav bare utrykk for min mening angående alle Lier trådene. Var ikke rettet mot deg.Punky skrev:Ja sorry meg!! Men jeg skrev faktisk at jeg skulle være FLINK og skrive i en gammel lier tråd og ikke en ny en!! Så den kan du være så snill og ta tilbake.. Lær dere og les før dere dømmer alle her.Toadii skrev:Haha... kan man godt si. Nå er jeg så DRITT lei av alt dette snakket om Lier at jeg nesten ikke har intresse for det no mer.Mjølnir skrev:åh, kommer det èn tråd til om Lier, så melder jeg meg ut av samfunnet! Søk!
Antall ord: 136
Universets evige kamp for å gjennvinne likevekt er fasinerende.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2006 21:36
- 18
Nei greit nok det., men jeg posta et innlegg i en GAMMEL tråd.. jeg laga ikke en ny.. hvorfor klager alle på at "det er så mange lier tråder, skriv i de gamle." Men når jeg faktisk gjør det så er det galt også.. er det rart jeg blir frustrert?Mjølnir skrev:Ser ikke hvorfor jeg skulle ta tilbake noe som helst. Jeg har heller ikke dømt noen. Jeg gav bare utrykk for min mening angående alle Lier trådene. Var ikke rettet mot deg.Punky skrev:Ja sorry meg!! Men jeg skrev faktisk at jeg skulle være FLINK og skrive i en gammel lier tråd og ikke en ny en!! Så den kan du være så snill og ta tilbake.. Lær dere og les før dere dømmer alle her.Toadii skrev:Haha... kan man godt si. Nå er jeg så DRITT lei av alt dette snakket om Lier at jeg nesten ikke har intresse for det no mer.Mjølnir skrev:åh, kommer det èn tråd til om Lier, så melder jeg meg ut av samfunnet! Søk!
Antall ord: 193
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
er det ikke bare å gjøre som man selv føler for da??? skjønner ikke vitsen med å diskutere over en sånn bagatell.
hvis jeg har lyst til å starte en ny tråd om lier, ja så gjør jeg det. men om mange kommer til å lese den er en annen sak.
disse trådene som er her fra før kan være ganske utvannet av andre ting, så jeg kan skjønne hvorfor folk starter på nytt.
hvis jeg har lyst til å starte en ny tråd om lier, ja så gjør jeg det. men om mange kommer til å lese den er en annen sak.
disse trådene som er her fra før kan være ganske utvannet av andre ting, så jeg kan skjønne hvorfor folk starter på nytt.
Antall ord: 80
Hide post links |