>wiz skrev:Du er løgneren. Ja, jeg skrev de 5 øverste kortene. Men poenget er at jeg har forklart meg i denne tråden. Det har ikke vært min intensjon å lyve eller endre forutsetningene. Du har gjort alt i din makt for å få meg til fremstå som en løgner.
Det stemmer ikke. Du har åpent kalt meg løgner, og du fortsetter med det.
Flere ganger har jeg pekt på hva forutsetningene var, og hvordan de er endret. Nå har jeg også dokumentert det jeg har sagt hele tiden, likevel forstsetter du å kalle meg løgner.
Senere i den tråden skrev jeg:
Du du mener altså at dette er flaks. Vet du hva; prøv selv å gjett 2 kort etter hverandre. Sjansen for det er (regne kjapt i hodet) 1/2500 og litt til.
. Hadde jeg ment tilfeldig rekkefølge hadde sjansen vært 1/1200.
Som du selv sier,
senere skrev du dette. Da var jeg allerede ferdig med utregningen. Altså legger du nå inn flere falske premisser.
Da er det opplagt at jeg mener at kortene må være i rekkefølge. Jeg skal innrømme at jeg ikke skrev det veldig tydelig i det første innlegget. Det har jeg også innrømmet i denne tråden. Men jeg kunne ikke vite at dette skulle utvikle seg til en big-deal. Du er vrang med vilje. Du tar ikke hensyn til hva jeg sier nå. Jeg har forklart deg hva jeg mente med det og du prøver fortsatt å fremstille meg som falsk. Jeg gidder ikke sånn.
Tidlig i denne tråden forsto jeg at du hele tiden mente at kortene skulle nevnes i rekkefølge, men det kom ikke fram av forutsetningene du beskrev først.
Å tilføre nye elementer som ikke er nevnt tidligere er å endre forutsetningene. Det var nok ikke din mening å gjøre det, men du gjorde det. Når du så beskylder meg for å bruke gale tall fordi jeg brukte de forutsetningene som gjaldt i øyeblikket, er det du som tar feil. Om du ikke vil innrømme det, men fortsetter å lyve om forutsetningene, blir du løgner.
Jeg vet hvordan du jobber BA og det funker ikke. Men nå tror jeg ikke at jeg gidder å diskutere mere med deg. Taktikken din er total usmakelig.
Ja, er det ikke ufyselig å måtte svare for beskyldningene sine?
Forstår du nå at de forutsetningene jeg mente er 1/300 mill eller skal du fortsatt henge deg opp i det gamle? Du vet, siden du er sånn på dette området er det opplagt at du er sånn på alle andre områder også. Du kommer aldri til å lære noe nytt på den måten. Det ser man tydelig av alle dine innlegg.
Hvordan er det egentlig, inne i hodet på en ekstremist?
Dette har jeg forstått for lenge siden, og har skrevet det flere ganger også. Har du forstått at mine tall ikke var gale ut fra de forutsetningene du la?
Dine skjellsord og din banning påvirker meg ikke slik du ønsker.