Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjemsøkt eller bare litt paranoid?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
piara
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jan 2006 18:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: helgeland

Innlegg av piara »

kjenner meg igjen i historien din...det er fler som har sett en mann spasere på tomten vår uten at det er noen der..oldemoren til samboeren min døde i huse vi bor..merker henne på rommet (som jeg bruker til å henge opp klær ol)og av å til ellers i huse...synes det er ganske koselig for det er akkurat som hun hjelper meg med ting å kommuniserer på en måte? høres sikkert rart ut men så lenge det ikke plager deg er det ikke noe å vere redd for..kattene våre oppførte seg merkeli( freste og skjøt rygg) på enkelte plasser i huse en stund,tror det har noe med at vi har pusset opp??kansje de var å sjekket at vi hadde gjort det ordentlig :mozilla_smile:
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Veb
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2005 16:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Larvik

Innlegg av Veb »

Vel, det har jo egentlig ikke skjedd noe negativt eller noe, det er bare det at det føles uhyggelig av en eller annen grunn... Jeg prøvde å kommunisere med dem, jeg var på badet og spurte om det var noen der eller noe sånt, og rett etter jeg spurte, begynte det å stikke i foten min. Det kan jo være et tegn, men det kan jo også selvfølgelig bare være underbevisstheten min. Men hvem vet?
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links