Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjemsøkt eller bare litt paranoid?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
piara
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jan 2006 18:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: helgeland

Innlegg av piara »

kjenner meg igjen i historien din...det er fler som har sett en mann spasere på tomten vår uten at det er noen der..oldemoren til samboeren min døde i huse vi bor..merker henne på rommet (som jeg bruker til å henge opp klær ol)og av å til ellers i huse...synes det er ganske koselig for det er akkurat som hun hjelper meg med ting å kommuniserer på en måte? høres sikkert rart ut men så lenge det ikke plager deg er det ikke noe å vere redd for..kattene våre oppførte seg merkeli( freste og skjøt rygg) på enkelte plasser i huse en stund,tror det har noe med at vi har pusset opp??kansje de var å sjekket at vi hadde gjort det ordentlig :mozilla_smile:
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Veb
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2005 16:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Larvik

Innlegg av Veb »

Vel, det har jo egentlig ikke skjedd noe negativt eller noe, det er bare det at det føles uhyggelig av en eller annen grunn... Jeg prøvde å kommunisere med dem, jeg var på badet og spurte om det var noen der eller noe sånt, og rett etter jeg spurte, begynte det å stikke i foten min. Det kan jo være et tegn, men det kan jo også selvfølgelig bare være underbevisstheten min. Men hvem vet?
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links