Hvordan har jeg vært nedlatende?Atmi skrev:Syns du er i overkant av hva som bør aksepteres av nedlatenhet her jeg Skeptikermannen, så jeg blander meg like godt inni
Atmi skrev:frkmarte sier at hun stort sett kjører inn og rygger ut - altså ikke går. Men videre forteller hun at det også skjedde når hun gikk og filmet. Så det er overveiende usannsynlig at det har noe med måten hun går på å gjøre. Så med mindre du mener hun lyver og feilinformerer så er det ikke sannsynlig at dette er svaret.
Vel, da kan det jo ha med måten hun kjører på. Jeg har ikke sagt noe om at hun lyger eller feilinformerer.
At det også skjedde når hun gikk og filmet kan jo være tilfeldig- ettersom det er god mulighet for at den aktulle pæren er gåen eller at en ledning er litt "løs".
Ja, vekten skiller nok, men det er ikke nødvendigvis et godt argument for at ikke vanlig spasering også kan utløse litt "ristelse" til lykten. Så kan det også hende hvis det er problemer der at det inntreffer blinking av sg selv også.Atmi skrev:Det har skjedd både når hun sitter i bil og når hun går på egne bein. Vekten mellom disse to situasjonene skiller i svært vesentlig grad. Det er overveiende usannsynlig at det har noe med vekten hennes å gjøre. Så med mindre du mener hun lyver og feilinformerer så er det ikke sannsynlig at dette er svaret..
Ja, hun står sannsynlig litt lengre ved postkassestativet enn andre steder- og dermed flere obeservasjoner fra dette punktet.Atmi skrev: Dette skjer mens hun står ved postkassestativet. Det har vi sett på film og hun har sagt det flere ganger. Vi har også fått sett film at de går av og på mens hun er i bevegelse. Det er også stor sannsynlighet for at de andre som går med avisene går på omtrent samme punkt, eller nær samme punkt som frkmart gjør. Så det er ikke sannsynlig at det er fordi hun går ved et spesielt punkt. Så med mindre du mener hun lyver og feilinformerer så er det ikke sannsynlig at dette er svaret. ..
Vel, disse vikarene, legger nok ikke merke til det? De er vant til at lys blinker, og anser det ikke som noe interessant problematikk. Forøvrig så kjører de kanskje annen type bil, annen måte osv..Atmi skrev: Hun har forklart at dette ikke har skjedd med hennes vikarer, som sannsynligvis kommer til samme tid. Så med mindre du mener hun lyver og feilinformerer så er det ikke sannsynlig at dette er svaret.
Det er noe med oss mennesker, vet du, leter vi etter blinkende lys så vil vi se det- Har vel sett 3-4 lyktestolper blinket bare i dag her jeg bor.