Healing og annen alternativ medisinHelbrede kreft?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Fr3ddy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jan 2009 20:20
15

Re: Helbrede kreft?

Innlegg av Fr3ddy »

sandalfon skrev:
Fr3ddy skrev:Hei

Går det an og helbrede kreft?

Har en arbeids kollega som har fått kreft i halsen, så det jeg lurte på er om noen her inne har evner til å helbrede han eller kan henvise meg til noen som kan.

Takk for alle svar : )
jeg drister meg til å svare pga det er gratis dit jeg nå henviser deg til. dersom du har facebook så finnes det en gruppe med navn healing- fjernhealing lykke til( det er gratis å få healing der)
For et fantastisk flott tilbud : )
Takk for tipset
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 31 Okt 2005 10:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av jaha »

Jeg syntes det er slemt å gi syke folk falske forhåpninger med sånt tull.
Antall ord: 15
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

jaha skrev:Jeg syntes det er slemt å gi syke folk falske forhåpninger med sånt tull.
en skal vel aldri ta i fra folk håpet, men healere som er seriøse vil vel se fort om det er noe hjelp å gi eller om at tiden for det menneske er kommet., jeg må innrømme at jeg har gått mange runder med meg selv her, skal .skal ikke si noe om det :?: , men greit nå er det gjort, :!: men klarte ikke å la være å hjelpe et menneske som kjærber om hjelp. :!: det strider i mot min natur, :!: javel om jeg blir utestengt, :!: jeg hadde ikke samvittighet lengre til å la være å si noe om det, :!: og jeg tror absolutt at healing kurerer sykdommer også kreft, men de tilfellene er i canada som jeg har hørt om og når jeg så dette som er her i landet ,, ja da ble det slik :!:
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links