Healing og annen alternativ medisinHelbrede kreft?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Fr3ddy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jan 2009 20:20
15

Re: Helbrede kreft?

Innlegg av Fr3ddy »

sandalfon skrev:
Fr3ddy skrev:Hei

Går det an og helbrede kreft?

Har en arbeids kollega som har fått kreft i halsen, så det jeg lurte på er om noen her inne har evner til å helbrede han eller kan henvise meg til noen som kan.

Takk for alle svar : )
jeg drister meg til å svare pga det er gratis dit jeg nå henviser deg til. dersom du har facebook så finnes det en gruppe med navn healing- fjernhealing lykke til( det er gratis å få healing der)
For et fantastisk flott tilbud : )
Takk for tipset
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 31 Okt 2005 10:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av jaha »

Jeg syntes det er slemt å gi syke folk falske forhåpninger med sånt tull.
Antall ord: 15
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

jaha skrev:Jeg syntes det er slemt å gi syke folk falske forhåpninger med sånt tull.
en skal vel aldri ta i fra folk håpet, men healere som er seriøse vil vel se fort om det er noe hjelp å gi eller om at tiden for det menneske er kommet., jeg må innrømme at jeg har gått mange runder med meg selv her, skal .skal ikke si noe om det :?: , men greit nå er det gjort, :!: men klarte ikke å la være å hjelpe et menneske som kjærber om hjelp. :!: det strider i mot min natur, :!: javel om jeg blir utestengt, :!: jeg hadde ikke samvittighet lengre til å la være å si noe om det, :!: og jeg tror absolutt at healing kurerer sykdommer også kreft, men de tilfellene er i canada som jeg har hørt om og når jeg så dette som er her i landet ,, ja da ble det slik :!:
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links