Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
DDD skrev:Her om dagen så sier den ene sønnen min på 10 at han ser spøkelser.......Jeg tenker ikke så mye over det da ett av mine andre barn har snakket mye om spøkelser i det siste. Men så begynner han og fortelle hvor og hvordan det føles nå ett spøkelse går gjennom kroppen hans.Det er ingen tvil at det han opplever er riktigt. Men det viktigste er vel at han sier at han ikke er redd.
Måtte bare fortelle det, for av en eller annen grunn er jeg litt stolt av han
Jeg skjønner godt at du er stolt, Jeg kan selv se ånder og noen av dem er skumle syns jeg.
De ekleste åndene jeg ser har svarte øyne
Jeg mener vi alle er beviser på at åndeverden finnes(som mennesker) alle har en sjel,ett eget syn på ting,ja rett og slett er alle ett unikt individ.Men hvor forsvinner sjelen når vi dør?Går det an å drepe en sjel,noe som ikke er av kjøtt og blod?
stinemor85 skrev:Jeg mener vi alle er beviser på at åndeverden finnes(som mennesker) alle har en sjel,ett eget syn på ting,ja rett og slett er alle ett unikt individ.Men hvor forsvinner sjelen når vi dør?Går det an å drepe en sjel,noe som ikke er av kjøtt og blod?
Det er helt riktig det. Vi er alle beviser på at åndeverden finnes, ja at den er i dette nu. Vi er alle unike ja, med hver vår personlighet. Og vi består av ånd, sjel og legeme.
Det går ikke an å drepe sjelen, den er udødelig og vil aldri opphøre å eksistere. Jeg pleier å si at det er Ånden som løfter min ånd og sjel opp til Gud. Når vi dør blir vi også ikledt vårt nye åndelige legeme.
Antall ord: 144
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
DDD skrev:Her om dagen så sier den ene sønnen min på 10 at han ser spøkelser.......Jeg tenker ikke så mye over det da ett av mine andre barn har snakket mye om spøkelser i det siste. Men så begynner han og fortelle hvor og hvordan det føles nå ett spøkelse går gjennom kroppen hans.Det er ingen tvil at det han opplever er riktigt. Men det viktigste er vel at han sier at han ikke er redd.
Måtte bare fortelle det, for av en eller annen grunn er jeg litt stolt av han
Min sønn som nå er 19 år, har helt siden han var ganske liten , fortalt at på rommet hans, i et hjørne så har det i alle år stått en litt grå og liten mann. Han står bare der og ser på han, liksom passet på han. Han var heller aldri redd for dette. etter at han ble stor, og har flyttet for seg selv, så forteller han at mannen har flyttet med han, til der han nå bor!
Så det er nok hans hjelper, som alltid er i nærheten av han.
Han hører og ser også andre ånder rundt seg.
Mye tyder på at både han og min yngste datter har arvet mine paranormale evner. De kan også begge motta og sende tanker til de de er nært knyttet til.