Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderRettet til de som har opplevd ekstreme hendelser:

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Oppgitt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Apr 2008 20:12
16

Glemte å nevne:

Innlegg av Oppgitt »

Vi var innom Nes kirkeruiner for endel mnd siden. Der følte jeg ingen verdens ting.
(Ingen følelse av at det er noen gjenferd el.l som vandrer rundt der)

De opplevelsene vi har hatt her, begynte leenge før vi var innom der også.

Forresten! Min samboer ble irritert på meg i dag tidlig. Han skulle på jobb og hadde det travelt. Skolissene hans var dratt ut! Og selvsagt har jeg ikke gjort noe så idiotisk.
Om jeg tvilte på at vi har noe her, så tviler jeg ihvertfall ikke nå. Lissene drar ikke seg selv helt ut av skoene. :mozilla_laughing:
Det skal sies at jeg hørte tre dunk i gangen i natt. Men det kan ha en helt naturlig forklaring, så det er ikke vits i å spekulere. Skal ikke ta helt av her. *s*
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oppgitt
Nybegynner
Nybegynner
16

Selvsagt

Innlegg av Oppgitt »

Har han merket noe. I vårt forhold var han den som først ble plaget av noe, og vi måtte få hjelp av et medium til å få det bort. Han var skeptiker før han opplevde ting, så nå tviler han ikke mer.

Jeg synes det er rart at hver gang jeg blir sammen med en person, så skjer det overnaturlige ting etterhvert. Og da snakker vi om ting som flytter på seg i huset osv.

En skal ikke tro at alt som skjer må være noe overnaturlig, men prøve å finne en logisk forklaring på ting først.
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oppgitt
Nybegynner
Nybegynner
16

Takk

Innlegg av Oppgitt »

Det føles godt å bli trodd.

Jeg har nemlig ingen intr av å kaste bort tiden min på tull. *s* Har viktigere ting fore.

Skal kontakte en dame ved navn Jill, og se om hun kan hjelpe. (Fikk anbefaling)

Takk for støtte og råd fra alle sammen.

Klem
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Hei oppgitt! Dette er mer som en liten prøve for deg. DU kan fikse detta! :mozilla_wink:
Skyggefolka livnærer seg på frykt. Du kan lokke de med frykt... du ligger i senga mediterer/slapper av - LYSET AV -, siden du allerede er redd tar det ikke lang tid før du kjenner energien demms. Så starter du med velsignelsen, kjærlighet og lys. Aksepter, og kjenn etter om du får et slags svar på hvorfor, hva som foregår og har kjedd...MØT FRYKTEN!!!! :mozilla_kiss:
Antall ord: 87
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Du sriver det skjer hver gang du har samboer, men ikke når du er alene??? Kan det være noen på den andre siden som ikke liker at du er sammen med noen?? en sjalu gjenganger?? hehe.. Bare en tanke.. :mozilla_wink:
Antall ord: 43
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Du har sikkert hørt det før, men har du prøvd å bruke salvie? Du kan også be hjelperene dine om hjelp.
Hold oss oppdatert, og jeg tenker på deg... :mozilla_smile:
Antall ord: 33
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oppgitt
Nybegynner
Nybegynner
16

Har prøvd begge

Innlegg av Oppgitt »

Altså salvie og å høre med hjelperene mine. Kanskje jeg har gjort det galt, for jeg har litt problemer med å akseptere at det finnes hjelpere.
Ironisk mht hvor mye annet sprøtt jeg har opplevd. He he.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oppgitt
Nybegynner
Nybegynner
16

...

Innlegg av Oppgitt »

Glemte helt å nevne noe her inne!
Vi opplever nesten hver dag at ting forsvinner her, og dukker opp på de merkligeste plasser. Og da er vi begge 100% sikker på at det ikke er noe vi har gjort selv.
Ofte er det ting vi skal bruke. Kan jo se ut som at det er et lite rampete gjenferd her inne? Jeg har opplevd dette gjennom flere år.

En gang forsvant tannkremen. (Jeg skulle bruke den fordi jeg pusser tennnene morgen, ettermiddag og kveld)
Vi leita høyt og lavt, på synlige og mindre synlige steder.

Jeg hadde en veldig sterk følelse av at noen stod og så på oss, og at det var den som stod bak alt sammen. *s* Nesten som en rampestrek?

Vi gav opp og så på en film istedet. Etter endel timer skulle vi legge oss.
Jeg hørte en lyd i gangen. Gjett hva som stod ute i gangen da jeg sjekka? Tannkremen!
Synes det var morsomt og litt urovekkende. Det var en bekreftelse på at det virkelig
var noe i leiligheten. Min x mente at det var jeg som hadde satt den der, men jeg hadde absolutt ikke rørt den. Ble faktisk litt provosert over hvor den stod, for det var så åpenlyst at noen hadde gjort det som en rampestrek.

Har også opplevd at ting forsvinner helt og aldri dukker opp igjen. Ting som jeg har på en fast plass. (Jeg er ordensmenneske)
Antall ord: 242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Lokalisering: norge

Innlegg av jente 27 »

hmmm merkelige greier altså...

jeg tror det er mulig det kan være små nisser i huset ditt ? er ikke sikker men. disse nissene pleier å gjøre litt rampestreker som å gjemme ting, for så å legge det på plass der det var eller sette det en annen plass.

men så nevner du at det er ekkelt også. kan det være et gjenferd elelr noe ?

men jeg vet ikke da. det hørtes jo litt rart ut. er ikke lett å vite slikt.
uansett hva det er , er det nok noe uskyldig. sikkert ikke noe å uroe seg for.

har du fått tak i noen som kan sjekke slikt for deg ?
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oppgitt
Nybegynner
Nybegynner
16

:-)

Innlegg av Oppgitt »

Jeg synes ikke det er skummelt på noen måte, men jeg lurer velig på hva det er.
Blir litt irriterende når jeg har det travelt, og ting ikke henger/ligger på sin faste plass.
Min samboer er også ordensmenneske, så vi vet hvor vi legger ting. *s*

Akkurat dette er ikke noe ondsinnet som ligger bak, det vet jeg jo.
Jeg kunne tenke meg hjelp til å fjerne det som er truende her. Har ingen intr av å konfrontere noe jeg ikke vet hva er. Særlig mht at det har gått voldsomt for seg tidligere.
Vet bare at det ligger sterke fysiske krefter hos dem, og at jeg ikke ønsker noe basketak.

Da satser jeg helle rpå noe som er trygt og får fjernet dem på en god måte, slik at det ikke blir noen sure miner fra den siden. *s*
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av jente 27 »

hmm ja det er sant...

men har du hørt noen skritt og hvilke skritt er det i tilfelle...små elelr store...går de i en kjapp fart ellerr sent ?

jeg begynner å lure på om det er noen nisser hos deg. de er kjempegøye altså. jeg har hørt dem er noen slags beskyttere for dem som bor i huset :)

men om det også kan være et gjenferd som "henger" igjen her nede vet je gikke siden jeg ikke har vært hos deg, men om det er så kan det være dem vil passe på deg elelr huset eller noe sånt. ja siden du sier det ikke er ekkelt elelr skummelt eller dårlig aura på en måte....
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oppgitt
Nybegynner
Nybegynner
16

Hei

Innlegg av Oppgitt »

Jeg tror jeg har forskjellig her. Har aldri sett en nisse, men hørt andre har det.

Som regel er det helt sorte vesener rundt en meter og de ser ikke særlig vennlige ut.
Hvis du har hørt/lest om demoner så helelr jeg i den retning. Særlig siden de oppfører seg svært truende og agressivt. Hveser, knurrer og jeg får følelsen at et angrep er like rundt hjørnet. Med tanke på hvor snill og grei jeg er, så skjønner jeg ikke hvorfor det som er her oppfører seg så dårlig mot meg.

Men vi har også hatt en svært høy, slank sort skikkelse her som følger meg hvorenn jeg flytter. Og han føles IKKE trygg. Jeg får ekle frysninger og instinktene sier LØP UT!
Merkelig alt sammen. Jeg har problemer med å forstå at det faktisk skjer.
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av jente 27 »

hmmm jeg har snakket litt med noen om dette. og de nevnte det kunne være små demoner ja. men de "demonene" er i så tilfelle der pga du er så god og grei og det hater dem. de hater godhet. når du ser dem så skal du sparke dem og be dem dra til h... der dem kom fra...prøv om det kan hjelpe ... de blir nok spake da ja.

foresten så har jeg hørt at dem blir sterkere jo mer redd du blir. og jo mindre redd du er så blir dem svake. hehee ..
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trohvaduvil
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mar 2007 13:19
17
Kjønn (valgfri): girlpower.. :)

Innlegg av trohvaduvil »

hehe..unnskyld at jeg ler. men dette høres så altfor kjent ut! :mozilla_laughing: har selv hatt noen innlegg her ang nøklene mine som forsvant..hele to par til samme dør! vi er også ordens mennesker, så vi klødde oss godt i hodet da vi ikke kunne finne noen av dem. Plutselig var det ene paret tilbake! Selvfølgelig på den "vanlige" plassen som vi hadde sett 300 ganger før.. Det andre paret er fremdeles borte. Smykkene mine er og yndede gjemmeobjekter. Spessielt halskjedene mine med sommerfugler på. Er glad i sommerfugler ser du, og hadde ett spessielt halskjede jeg var veldig glad i-borte! Det savner jeg fremdeles. Fikk tips av en venn om å legge frem ett annet og si høyt at jeg ønsket å bytte.. Det funka ikke!( tror hun tenkte på smånisser eller noe sånn..)

Har og opplevd at hele sengen har ristet, og har vært plaget av svarte skygger som har prøvd å skremme meg skikkelig! Noe som er helt oppi ansiktet på meg og har fått en forferdelig følelse. Tingen med meg var at isteden for å bli redd ble jeg fly forbanna. Det har virka veldig bra! Og har ikke hatt problemer med dette i ettertid.Det skal vel sies og att jeg sjelden er den som blir skremt, men i steden for blir lyn forbanna og slåss til siste tann om nødvendig. Det er vel kanskje denne holdningen som har skremmt hva det enn nå var bort.
Utenom at ting forsvinner og dukker opp igjen har vi og hatt mye problemer med elektriske ting i huset. Og vi bor i ett helt nytt bygg, med helt nytt elektrisk annlegg så det er ikke problemet! Har til og med hatt elektriker inne for å måle om det er nen type overbelastning som får tv og forsterkere til å leve sitt eget liv-men den gang ei.
Problemer med det elektriske har jeg fremdeles hver eneste dag, men er mer morsomt enn skremmende. litt trøttende til tider kanskje! :mozilla_tongue:
ekstra gøy er det jo å ha en samboer som er innbitt skeptiker...haha! han sitter med endel forklaringsproblemer til tider!
Vi har og hatt ett medium inne i ett bygg ved siden av der vi bor, hvor vi hadde enda større problemer. Det hjalp faktisk litt! Mye bedre atmosfære! Men vi har ett ganske sentrert punkt i ett av rommene som er konstant kaldere enn resten av rommet. Merkligste med dette punktet er at når du strekker ut hendene i det blir en kun kald på undersiden av hendene? Ikke oppå! Akkurat som det trekker fra gulvet og opp...skikkelig merkelig så hvis det er noen her inne som leser dette som har anelse om hva det kan være er jeg veldig nyskjerrig på det!!!!

Håper virkelig ting ordner seg fr deg kjære oppgitt! håper også du kommer til å holde oss oppdatert om hva som skjer, for dette kjente jeg meg veldig igjen i så jeg kommer til å følge med videre! :)
Ønsker deg alt godt! Varme tanker din vei så skal du se alt ordner seg til slutt.

Ps. Hadde heller ikke særlig troen på meditasjon, men anbefaler deg virkelig å prøve! Gi det en sjanse, det gjorde jeg, og angrer ikke!
Salvien ville jeg heller vært litt forsiktig med, hvis du ikke virkelig har troren på at det vil virke, syns folk her inne skal være forsiktige med å oppfordre folk til å prøve å drive ut ting selv, hvis en ikke er sikker på hva det er. I mitt tilfelle gjorde det bare ting verre! Og endte opp med å måtte få hjelp til sist uansett..

klem
Antall ord: 624

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

jeg har jaga vekk åndene i huset mitt jeg....... de slemme altså......før var jeg redd for dem......men etter hvert kjønnte jeg at jeg har mye mer makt enn dem.....hvis jeg ikke frykter dem...... så jeg har skrikt og slått i boret (nesten som en liten drittunge) og sakt at hvis dere ikke forsvinner så sender jeg dere til ******..... da gikk de.....av og til....eller så sa jeg at dette er mitt hus og her bestemmer jeg osv i den rettningen, :D

det er ikke vannskligere ps: noen ganger tror åndene at de er velkommen hos deg.....fordi du ikke sier noe til dem.....så slår de seg ned dær.....og føler seg velkommen

det varer helt til du......sier i fra---- på en korselig måte :mozilla_innocent: :mozilla_innocent: :mozilla_innocent: :mozilla_innocent:

:D måtte bare skrive dette.....selv om det var en rekke skrive feil med komma osv...... :mozilla_tongue:
Antall ord: 151
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links