har hatt deja vu før jeg ble en troende bare så det er sagt
det vi faktisk "vet" er vitenskapelig bevis...! hoho liksom. vitenslkap til alt. hvorfor skal ha vitenskapelige bevis fo at noe er der og noe finnes. ? merkelig det der.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Deja vu
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Apr 2008 21:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: vest agder
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Har bare følt at eg tror eg kjenner meg igjen ein plass, men ved nærmere undersøkelser minner det nok om andre plasser, dvs bruddstykke fra fleire plasser som saman såleis minner meg om at eg kjenner meg igjen...Mysticool skrev:Tror alle føler det slikt innimellom.Karachu skrev:Det var første gang jeg var der, kun min far og bror med.Eaglespirit skrev:deja vu er å få en følelse om å ha vært på å plassen før :mozilla_smile:
Ganske ekkelt at man noen ganger "VET" man kjenner igjen et sted, et hus, eller den situasjoene man befinner seg i!
Antall ord: 107
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Det høres jo nesten mer ut som bare et syn enn en deja vu? Uansett, en utrolig opplevelse er jeg sikker på at det var. *grøsser*Solskinnjenta skrev:jeg tror ikke Deja Vu er en forsinkelse av hjernen.. jeg tror det er en måte å få vite hva man har gjort og vært i sitt tidligere liv.
min deja vu:
jeg har en veninne som bor en plass med en elv. jeg gikk ned til denne elva og da fikk jeg en deja vu opplevelse. jeg følte jeg hadde vært der før for leeeeenge siden og at jeg hadde tilknytning til denne plassen. jeg har snakket med familien min men det er ingen tilknytning av familie og slekt der i det hele tatt. det jeg fikk se i opplevelsen var en dame (som jeg husker så ut) som lå på en slags treplate på elva. der lå denne dama på ryggen og hun solte seg. men så ble hun dratt ned i armen i vannet og så druknet hun.....
jeg følte straks at det måtte være meg som var i denne opplevelsen. jeg har vært henne og dødd på denne måten. nå vet jeg hvorfor jeg har vannskrekk innimellom.
plassen venninna mi bor på har jeg aldri vært før hun flyttet opp der. nå i ettertid ser jeg i alle fall at jeg har en tilknytning der for nå har jeg kjøpt hus i samme nabolag. og før jeg kjøpte det fikk jeg en følelse og en slags "må bo her"/tiltrekning til plassen på en måte.
Antall ord: 276
☮
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |