Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ får ikke sove
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 25 Apr 2007 16:49
- 17
Hvis det er flere ånder, prøv å finn ut litt historie om huset? Kanskje du kan få hjelp av en klarsynt til å få dette bort.
Antall ord: 25
Skyggen er som en gåte full av mysterier.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Des 2008 10:04
- 15
Re: min datter har ikke sovet en hel natt på 2 år i huset vårt.
lineeva skrev:Min datter sover ikke godt i huset vårt, tror d er noe eller noen om forstyrrer henne. Når hun ligger borte sover hun hele natten. Tror det er non hær! Er barn mere "åpen" for ånder/spøkelser???????? Har prøvd allt fra leger og hømopater uten resultater. Hun våkner opp flere ganger pr natt å skriker. Hun er 2 år. Og snaker fte om "dama"?!
Heisann.
Jeg har samme problemet med min datter på 2 som
er veldig mye syk etter at vi flyttet i ny leilighet.
Gangen/kjøkkenet tør hun ikke og gå i og hun prater
stadig om mannen som hun tydlig er redd for.
Mer hysterisk unge har jeg aldri sett og som du sier at det og prøve og bli forklart
noe av en 2 åring er ikke det helt enkleste.
hun kan gå rundt og si ikke farlig men plutselig får hun rare utbrudd og gjemmer seg
i fanget og vil ikke ut i gangen selvom hun blir bært ut.
Antall ord: 177
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2008 19:41
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
Re:
[quote="bolla30"]jeg prøvde inatt å si at nå ville jeg sove og at det måtte være still osv... men det gikk veeeeldig lang tid før det ble stille, var som en periode at det ble mer liv her...
men jeg tror det er fler ånder her, for dette er ett hus fra 1918 og nede der foreldra mine bor så spiller pianoet og en spes. ting ar flyttet på seg og vi ser skygger der nede også.
men jeg syns ikke noe om det, jeg klarer ikke sove uten at tvn står på....[/quote]
Jeg har hørt, hvis du har tv'n på om natten, kan ånden (e) bli sure.
men jeg tror det er fler ånder her, for dette er ett hus fra 1918 og nede der foreldra mine bor så spiller pianoet og en spes. ting ar flyttet på seg og vi ser skygger der nede også.
men jeg syns ikke noe om det, jeg klarer ikke sove uten at tvn står på....[/quote]
Jeg har hørt, hvis du har tv'n på om natten, kan ånden (e) bli sure.
Antall ord: 116
Hide post links |