På Montel show ble det vist noe som ligner det du snakker om.
Det er ikke lyn kansje, men sjekk det...
Sylvia Brown er kansje ikke troverdig alltid, men dette dreier seg om hva gjestene der sier, og de er bare vanlige folk.
http://uk.youtube.com/watch?v=2hMBFuA_khg
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøker det hos meg?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Sep 2007 01:06
- 17
det så ut som slikt støv jeg ser når lampa lyser i mørket.. menmen..
gid skummel stemme hu dama hadde da:P
gid skummel stemme hu dama hadde da:P
Antall ord: 25
-Uten mystikk ville verden vært kjedelig-
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2007 12:05
- 17
Enig. Det ser mer ut som støv. og skyldes kanskje all bevegelsen som er nede til høyre i bildet. Katt/hund eller noe som virvler opp støvet. Støv lyser godt opp på video når det belyses med infrarødt lys.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mai 2007 15:44
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Lysende støvSol@ngelica skrev:Ungkarsboliger er som regel støvete :mozilla_wink:
Ikke noe paranormalt med det.
Antall ord: 19
Det er enkelt å være modig på avstand.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Paranormale hybelkaniner.Jørn skrev:Enig. Det ser mer ut som støv. og skyldes kanskje all bevegelsen som er nede til høyre i bildet. Katt/hund eller noe som virvler opp støvet. Støv lyser godt opp på video når det belyses med infrarødt lys.
Jo det er den første innskytelsen.
Ser du på dem, ser det ikke ut til att de følger luftstrømmer i rommet.
Ser ut som havhester liksom.
De syns også i følge de her folkene kunn på film og ikke ellers.
Som jeg forstod det.
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Var litt rask med dette innlegget. Så jeg slettet innholdet i den.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Om vi har opplevet noe paranormalt... he, he.. Synes egentlig det meste er ganske normalt etterhvert. Følelsen av spindelvev i ansiktet, og berøring i håret pågår hele tiden. Både samboeren min og jeg har sett skygger inne og utenfor stuevinduet.Rosalind skrev:Den er jeg enig med Men hr du opplevd noe paranormalt bortsett fra di bildene?Dan skrev:Som oftest er det de minst skumle bildene som er de mest realistiske ...Rosalind skrev:Vel det er ikke det mest skummlsete bildene jeg har sett av oruber menmen
Mvh Dan
For noen uker siden forsøkte jeg å lede eventuelle ånder inn i lyset.. Vet ikke det funket så godt for det skjer like mye her enda. MEN, samme natt våknet vi til vannlekasje. Da var hovedledningen inn i huset sprukket. Ifølge rørleggeren var det en utrolig sjelden skade, og slike brudd skjer i regelen kun om det har vært sprengfrost der hvor røret kommer ut. Sprengfrost er utelukket siden røret kommer frem i våtrom med varmekabler og minst 25 grader stabil romtemp.
Katten vår oppfører seg også litt merkelig iblandt. Han kan ligge å kose seg i sofaen og så plutselig farer han under sofaen og blir der noen minutter. Normalt for han er å strekke seg og vaske seg litt før han hopper ut av sofaen, og ikke bare fly avgårde på den måten.
Ellers har vi endel visking og kalde områder.
Tidligere bodde vi i en bygård i oslo, der opplevet vi endel mere. Der var det dører som åpnet/lukket seg. Sterk parfymelukt kunne plutselig kjennes.
Antall ord: 278
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Ja nå er jeg litt mer overbevist :mozilla_laughing:Jørn skrev:Om vi har opplevet noe paranormalt... he, he.. Synes egentlig det meste er ganske normalt etterhvert. Følelsen av spindelvev i ansiktet, og berøring i håret pågår hele tiden. Både samboeren min og jeg har sett skygger inne og utenfor stuevinduet.Rosalind skrev:Den er jeg enig med Men hr du opplevd noe paranormalt bortsett fra di bildene?Dan skrev:Som oftest er det de minst skumle bildene som er de mest realistiske ...Rosalind skrev:Vel det er ikke det mest skummlsete bildene jeg har sett av oruber menmen
Mvh Dan
For noen uker siden forsøkte jeg å lede eventuelle ånder inn i lyset.. Vet ikke det funket så godt for det skjer like mye her enda. MEN, samme natt våknet vi til vannlekasje. Da var hovedledningen inn i huset sprukket. Ifølge rørleggeren var det en utrolig sjelden skade, og slike brudd skjer i regelen kun om det har vært sprengfrost der hvor røret kommer ut. Sprengfrost er utelukket siden røret kommer frem i våtrom med varmekabler og minst 25 grader stabil romtemp.
Katten vår oppfører seg også litt merkelig iblandt. Han kan ligge å kose seg i sofaen og så plutselig farer han under sofaen og blir der noen minutter. Normalt for han er å strekke seg og vaske seg litt før han hopper ut av sofaen, og ikke bare fly avgårde på den måten.
Ellers har vi endel visking og kalde områder.
Tidligere bodde vi i en bygård i oslo, der opplevet vi endel mere. Der var det dører som åpnet/lukket seg. Sterk parfymelukt kunne plutselig kjennes.
Antall ord: 290
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Nov 2007 07:20
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tønsberg
Høres ut som dere har dratt med dere noe spør du meg men..
Nå holdt jeg på å spørre hvor dere bor, men det blir kanskje litt feil å svare på her
Tenkte bare på å undersøke stedet. Se om det har skjedd noe i området før.
Det burde du hvertfall gjøre om du ikke allerede har gjort det.
Nå holdt jeg på å spørre hvor dere bor, men det blir kanskje litt feil å svare på her
Tenkte bare på å undersøke stedet. Se om det har skjedd noe i området før.
Det burde du hvertfall gjøre om du ikke allerede har gjort det.
Antall ord: 63
Hide post links |