Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøker det hos meg?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

På Montel show ble det vist noe som ligner det du snakker om.
Det er ikke lyn kansje, men sjekk det...
Sylvia Brown er kansje ikke troverdig alltid, men dette dreier seg om hva gjestene der sier, og de er bare vanlige folk.

http://uk.youtube.com/watch?v=2hMBFuA_khg
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Nanne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Sep 2007 01:06
17

Innlegg av Nanne »

det så ut som slikt støv jeg ser når lampa lyser i mørket.. menmen..
gid skummel stemme hu dama hadde da:P
Antall ord: 25
-Uten mystikk ville verden vært kjedelig-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jørn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2007 12:05
17

Innlegg av Jørn »

Enig. Det ser mer ut som støv. og skyldes kanskje all bevegelsen som er nede til høyre i bildet. Katt/hund eller noe som virvler opp støvet. Støv lyser godt opp på video når det belyses med infrarødt lys.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
The_Spirit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Mai 2007 15:44
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av The_Spirit »

Sol@ngelica skrev:Ungkarsboliger er som regel støvete :mozilla_wink:
Ikke noe paranormalt med det.
Lysende støv :D
Antall ord: 19
Det er enkelt å være modig på avstand.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Jørn skrev:Enig. Det ser mer ut som støv. og skyldes kanskje all bevegelsen som er nede til høyre i bildet. Katt/hund eller noe som virvler opp støvet. Støv lyser godt opp på video når det belyses med infrarødt lys.
Paranormale hybelkaniner.
Jo det er den første innskytelsen.
Ser du på dem, ser det ikke ut til att de følger luftstrømmer i rommet.
Ser ut som havhester liksom.

De syns også i følge de her folkene kunn på film og ikke ellers.
Som jeg forstod det.
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jørn
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Jørn »

Var litt rask med dette innlegget. Så jeg slettet innholdet i den.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jørn
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Jørn »

Rosalind skrev:
Dan skrev:
Rosalind skrev:Vel det er ikke det mest skummlsete bildene jeg har sett av oruber menmen
Som oftest er det de minst skumle bildene som er de mest realistiske ...

Mvh Dan
Den er jeg enig med :) Men hr du opplevd noe paranormalt bortsett fra di bildene?
Om vi har opplevet noe paranormalt... he, he.. Synes egentlig det meste er ganske normalt etterhvert. Følelsen av spindelvev i ansiktet, og berøring i håret pågår hele tiden. Både samboeren min og jeg har sett skygger inne og utenfor stuevinduet.
For noen uker siden forsøkte jeg å lede eventuelle ånder inn i lyset.. Vet ikke det funket så godt for det skjer like mye her enda. MEN, samme natt våknet vi til vannlekasje. Da var hovedledningen inn i huset sprukket. Ifølge rørleggeren var det en utrolig sjelden skade, og slike brudd skjer i regelen kun om det har vært sprengfrost der hvor røret kommer ut. Sprengfrost er utelukket siden røret kommer frem i våtrom med varmekabler og minst 25 grader stabil romtemp.

Katten vår oppfører seg også litt merkelig iblandt. Han kan ligge å kose seg i sofaen og så plutselig farer han under sofaen og blir der noen minutter. Normalt for han er å strekke seg og vaske seg litt før han hopper ut av sofaen, og ikke bare fly avgårde på den måten.

Ellers har vi endel visking og kalde områder.

Tidligere bodde vi i en bygård i oslo, der opplevet vi endel mere. Der var det dører som åpnet/lukket seg. Sterk parfymelukt kunne plutselig kjennes.
Antall ord: 278

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Jørn skrev:
Rosalind skrev:
Dan skrev:
Rosalind skrev:Vel det er ikke det mest skummlsete bildene jeg har sett av oruber menmen
Som oftest er det de minst skumle bildene som er de mest realistiske ...

Mvh Dan
Den er jeg enig med :) Men hr du opplevd noe paranormalt bortsett fra di bildene?
Om vi har opplevet noe paranormalt... he, he.. Synes egentlig det meste er ganske normalt etterhvert. Følelsen av spindelvev i ansiktet, og berøring i håret pågår hele tiden. Både samboeren min og jeg har sett skygger inne og utenfor stuevinduet.
For noen uker siden forsøkte jeg å lede eventuelle ånder inn i lyset.. Vet ikke det funket så godt for det skjer like mye her enda. MEN, samme natt våknet vi til vannlekasje. Da var hovedledningen inn i huset sprukket. Ifølge rørleggeren var det en utrolig sjelden skade, og slike brudd skjer i regelen kun om det har vært sprengfrost der hvor røret kommer ut. Sprengfrost er utelukket siden røret kommer frem i våtrom med varmekabler og minst 25 grader stabil romtemp.

Katten vår oppfører seg også litt merkelig iblandt. Han kan ligge å kose seg i sofaen og så plutselig farer han under sofaen og blir der noen minutter. Normalt for han er å strekke seg og vaske seg litt før han hopper ut av sofaen, og ikke bare fly avgårde på den måten.

Ellers har vi endel visking og kalde områder.

Tidligere bodde vi i en bygård i oslo, der opplevet vi endel mere. Der var det dører som åpnet/lukket seg. Sterk parfymelukt kunne plutselig kjennes.
Ja nå er jeg litt mer overbevist :mozilla_laughing:
Antall ord: 290
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
KenR
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Nov 2007 07:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg

Innlegg av KenR »

Høres ut som dere har dratt med dere noe spør du meg men..

Nå holdt jeg på å spørre hvor dere bor, men det blir kanskje litt feil å svare på her :P
Tenkte bare på å undersøke stedet. Se om det har skjedd noe i området før.

Det burde du hvertfall gjøre om du ikke allerede har gjort det.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links