Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Professor skrev:nei jeg vet, du er sjalu på vennskapet til meg og vilma! det er fordi vi begge er råe, vi blæzer forumet totalt! vi herper dere anytime!
TAAZ! BIZ
ja vist.. herper hele para. og ødelegger for andre..
sjalu på deg og hun der falske damen der.
skal faen ikke mye krefter til for og se gjennom hun ass..
NOOOB!!!!!!!!!!!!!
sure kall meg noob,drittsekk osv, whatever makes you sleep at night, men ikke kall vilma falsk for hu er så real(ekte) som det går ann!
respekt til vilma! og der tror maaange støtter meg!
Professor skrev:nei jeg vet, du er sjalu på vennskapet til meg og vilma! det er fordi vi begge er råe, vi blæzer forumet totalt! vi herper dere anytime!
TAAZ! BIZ
NOOOB!!!!!!!!!!!!!
Skal ikke mye krefter til for å se hvor du kommer fra heller.
Pass deg nå.
Antall ord: 81
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
TAAZ! BIZ
NOOOB!!!!!!!!!!!!!
OK..eg e kvinna nåkk til og trekke meg tilbake.
eg vet når eg trakker andre på beina håpe dere gjør de og!!!
og trekker der VEKK!!!!!!
Skal ikke mye krefter til for å se hvor du kommer fra heller.
Pass deg nå.
Jeg ser du morer deg nå. Det får du bare gjøre.
Du har ikke bidratt i en eneste seriøs diskusjon her, og har vært her veldig kort tid.
Det eneste jeg har sett du har skrevet er små korte sms innlegg med skremmende mange feil, og dårlig språk.
Det er faktisk slike som deg som gjør dette forumet useriøst, ikke alle trådene i prat og generelt snakk som har kommet opp iløpet av sommeren.
Jeg kunne ønske det var 18 års grense her, for slike som deg er det siste vi trenger.
Antall ord: 102
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Vilma skrev:Jeg ser du morer deg nå. Det får du bare gjøre.
Du har ikke bidratt i en eneste seriøs diskusjon her, og har vært her veldig kort tid.
Det eneste jeg har sett du har skrevet er små korte sms innlegg med skremmende mange feil, og dårlig språk.
Det er faktisk slike som deg som gjør dette forumet useriøst, ikke alle trådene i prat og generelt snakk som har kommet opp iløpet av sommeren.
Jeg kunne ønske det var 18 års grense her, for slike som deg er det siste vi trenger.
fy faen so masse domt d kommer fra den derre skravlo di.
eg har i allefall evnen de har ikke du..
og tro at du er så jævla smart og alt. de tålerer eg jævla lite.
du bør tenke deg kraftig godt om hvem du snakker til..
og alt de PISSE som kommer ut av den kjeften din er ikke til og høre på
og alle som er her inne ungår deg PGA stor snuten din og kjeften din, ja deg og Proffessoren. skal sei deg ein ting di TØØS du har faen meg ingenting her inne og gjera i da heila tatt når du ikke kan vera serriøs du og Prffesoren har ødelagt heile para. og alle meiner dere e totalt blåst begge TO!!!
ÆSJ.. vil ikke ha noe mere me deg eller Proffesoren og gjøre her inne...
Vilma skrev:Jeg ser du morer deg nå. Det får du bare gjøre.
fy faen so masse domt d kommer fra den derre skravlo di.
eg har i allefall evnen de har ikke du..
og tro at du er så jævla smart og alt. de tålerer eg jævla lite.
du bør tenke deg kraftig godt om hvem du snakker til..
og alt de PISSE som kommer ut av den kjeften din er ikke til og høre på
og alle som er her inne ungår deg PGA stor snuten din og kjeften din, ja deg og Proffessoren. skal sei deg ein ting di TØØS du har faen meg ingenting her inne og gjera i da heila tatt når du ikke kan vera serriøs du og Prffesoren har ødelagt heile para. og alle meiner dere e totalt blåst begge TO!!!
ÆSJ.. vil ikke ha noe mere me deg eller Proffesoren og gjøre her inne...
aww koz! btw jeg og vilma er elsket av para!
Sist redigert av Professor på 01 Aug 2007 17:39, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 266