Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBilder fra Dikemark 19.juli 2007

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

Tenkte på billykter/gatelykter, eller som Asbjørn foreslår, et lys fra kameraet, som ikke nødvendigvis er blitz. Er bygget fullstendig ubrukt? For hvis ikke, kan jo Svartepus' forslag om lysestake også gjelde ;) Rett og slett! Men underlige lys og spennende bilder, det skal du ha:) Verre er det at du ikke så lyset mens bildet ble tatt...
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
janpotet
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jan 2007 00:24
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: de dype smier

Innlegg av janpotet »

vært masse på dikemark og der er det endel gatelys og belysning på bygg. så kan jo være noe sånt? men litt rart med så sterkt lys på selve vindusramma da...? ( det ene lyspunktet...)

har selv tatt en god del bilder der da jeg tiligere har spilt i div band som ville ha bilder med kule bakgrunner som dystre byggninger osv. kan ikke si at jeg har sett no rart på disse bildene.

men kan jo godt hende det faktisk er noe på de bildene da, jeg dømmer ingen. =)
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links