Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderRare Greier

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2006 18:06
18

Innlegg av Tom_34 »

Vilma skrev:Enig med deg der Tom_34, det er veldig mye svada, fjas og skepsis her nå. (Det siste er jeg med på fortiden og).
Jeg tror det blir bedre etter sommerferien, jeg tror ikke folk har så mye ro på seg til å være seriøse, eller i det hele tatt være her inne akkurat nå.
Det er bra vi har "prat og generelt snakk" iallefall. Men jeg synes nå fortsatt dette forumet har sine gyldne stunder.
Men var det virkelig det som uttløste utbruddet ditt, eller var det den komentaren om IQ en din? For det må da fortsatt være lov med en spøk, bare den ikke tar over tråden.
Hehe...IQ'en min er jeg rimelig sikker på så slike komentarer preller i grunn av, er rimelig sikker på alderen min også (desverre etterhvert). Men jeg synes det er synd å se et forum som var rimelig bra for 2-3 år siden gå i hundene pga tåkeprat, ikke rart skepsisen stiger her inne.
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Tom_34 skrev:
Jeg var med på festen i Oslo når dette forumet passerte 1500 medl, unnskyld Jov, men jeg var her inne den gangen forumet var bra...håpet det skulle la seg komme inn på gamle veier igjen, men nå er det jo BARE svada...
Var det festen nede på grønland?

Det er derfor du må BLI her inne vettu Tom,
hjelpe oss så ikke svadaen tar heeelt over
Antall ord: 73
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Hei ørnen!

Dette hørtes temmelig guffent ut..
Jeg ville ikke gått så langt som til å skaffe et medium helt ennå dog. Dette kan jo være en engangs-opplevelse, kanskje bare noen som var på besøk hos deg.. Dessuten koster det fort en formue med et medium som i mange tilfeller ikke kan hjelpe deg allikevel..

Det er mange tips for hvordan du kan rense et hus. Jeg syntes greia med å brenne salvie høres litt vel enkelt ut, men det er jo mange som sverger til den metoden. Syntes du skal sette deg ned å rense huset mentalt, se for deg at hele huset blir renset og fyllt med hvitt lys. Eventuelt si høyt ifra om at dette er et hus for levende og at du ikke vil ha besøk..
Du får gjøre det menst det er lyst ute... :) Hadde en opplevelse her i går kveld, så jeg forstår den frykten som treffer en når en opplever noe slikt.. men frykten er nok vår verste fiende her gitt.
Antall ord: 179
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sanneh
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Aug 2007 15:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: kr.sand

hei

Innlegg av sanneh »

jeg har opplevd det samme som du har med den døra..
Det er utrolig ekkelt ..
Det skjedde hver natt jeg var alene hjemme..
enten det eller så hørte jeg folk romstrere oppe.
men etter lang tid ble jeg irritert, å skrek alt jeg hadde: nå gir du faen !
Så slutta det for kvelden... utrolig nok... hehe
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links