Den øya?? Jeg trodde det var snakk om haugene inne i selve skauen i Borreparken?snuppedilla skrev:Jeg hørte første gang av pappan til min datter på sankthansaften for en del år siden ang spellemannshaugen, hvem vet.. det kan være ekko fra fortiden som sitter fast i den lille øya uti åkerenViking skrev:Hei,hei.
Dette stedet hvor det ikke gror så godt kjenner jeg til, husker bare ikke navnet på plassen. Dette med fele spillingen var nytt for meg, skjer dette vær eneste natt eller bare i perioder?
Pleier å være en del dager på Borre familie camping i løpet av sommeren, er faktisk ikke så lenge til jeg skal dit å besøke svigermor. Å dette er jo rett ved siden av borre haugene, så spennende å få sjekket ut dette.
Mhv
Viking
Forresten så snakket jeg med mamma, som sa, da jeg fortalte om hullene på Knerrestien, at hun hadde hørt om noe sånt...Spennende Gleder meg til å finne ut mer! Kanskje jeg kan oppsøke en av guidene fra det museet der borte? Da får jeg kanskje vite mer om det med Borrehaugene og sånn Mmm, snadder!