heh, har bildene på arbeids PC'en.. men skal på en ny "paranormal search event" ikveld/inatt med teamet,så det gleder jeg meg til^^,.
og muligens til dikemark eller gamle lier sykehus imorra eller på fredag \o/
såeh, får håpe jeg får no bedre på bildene dennegangen ;P
(hvis det er er noen shamans her,plz la det ikke regne inatt;P;P)
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Svartskogen
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Det er bra! Jeg er nok ikke alene om å glede meg til å se resultatet Hehe^^Otis skrev:heh, har bildene på arbeids PC'en.. men skal på en ny "paranormal search event" ikveld/inatt med teamet,så det gleder jeg meg til^^,.
Antall ord: 85
☮
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Okt 2006 15:07
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hei Otis
Er enig med at gamle Lier er en spennende plass å undersøke, har selv vært der noen ganger med kamera å håpet på fange noe på bilde, har også fått tatt en del bilder som er vanskelig å forklare. Men vil "advare" deg/dere om at i det siste har det visst vært mye politi der i forbindelse med mennesker som går inn i bygningene, noe som ikke er lov. Så pass på å ikke bli tatt, da vanker det annmeldelser og bøter, å det er jo ikke spesielt artig.
Mvh
Viking
Er enig med at gamle Lier er en spennende plass å undersøke, har selv vært der noen ganger med kamera å håpet på fange noe på bilde, har også fått tatt en del bilder som er vanskelig å forklare. Men vil "advare" deg/dere om at i det siste har det visst vært mye politi der i forbindelse med mennesker som går inn i bygningene, noe som ikke er lov. Så pass på å ikke bli tatt, da vanker det annmeldelser og bøter, å det er jo ikke spesielt artig.
Mvh
Viking
Antall ord: 96
Mer mellom himmel å jord enn vi vet
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Okt 2006 15:07
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hei igjen Otis
Bare å beklage, var visst ikke nødvendig å advare deg, så hva du hadde skrevet for ett par dager siden. Lykke til med turen/turene
Mvh
Viking
Bare å beklage, var visst ikke nødvendig å advare deg, så hva du hadde skrevet for ett par dager siden. Lykke til med turen/turene
Mvh
Viking
Antall ord: 29
Mer mellom himmel å jord enn vi vet
Hide post links |
Ikke skriv når du skal til Lier her på forumet, bare som en liten advarsel.Otis skrev:heh, har bildene på arbeids PC'en.. men skal på en ny "paranormal search event" ikveld/inatt med teamet,så det gleder jeg meg til^^,.
Har sett på andre forum at purken har lest igjennom sånne tråder å tatt folk pga det.
Kan godt hende de er her og leser også.
Er ikke paranoid det er faktisk sant, så lite har de faktisk å gjøre.
Antall ord: 127
Hide post links |
oioi tusen takk for advarslen :OSol@ngelica skrev:Ikke skriv når du skal til Lier her på forumet, bare som en liten advarsel.Otis skrev:heh, har bildene på arbeids PC'en.. men skal på en ny "paranormal search event" ikveld/inatt med teamet,så det gleder jeg meg til^^,.
Har sett på andre forum at purken har lest igjennom sånne tråder å tatt folk pga det.
Kan godt hende de er her og leser også.
Er ikke paranoid det er faktisk sant, så lite har de faktisk å gjøre.
Antall ord: 136
Hide post links |
hehe, ikke noe å beklage for Viking! bare kos med tips og advarsler ^^Viking skrev:Hei igjen Otis
Mvh
Viking
så takk takk!
Antall ord: 46
Hide post links |
jupp.helt enig egentlig så jeg må bare beklage for den slemme kommentaren fra meg til mattao92.Lille Du skrev:Du...skjønner bakgrunnen for kommentarene og meningene om en spesiell her. Men slikt kan man da kanskje la ligge. Det gjør en tråd usaklig og ødelegger for det egentlige i tråden.Otis skrev:har aldri sagt at han er dum fordi han er 15.ville bare peke ut hvor useriøst og provoserende det kan være og grunnen til at han oppfører seg slik.janpotet skrev:jaja, smil og vær glad!
man er ikke nødvendigvis dum fordi man er 15? men bildene er ikke nødvendigvis "fake"...
men hva det enn er på bildene, så tror jeg ikke det er hodeskaller og alver eller andre ting. men festlige var de nå hvertfall, hva det nå er for no =)
(mest bare for å erte/tulle litt med han;P, de liker jo ikke å bli erta for aldern for de er jo "voksne" lol..de drikker jo kaffelatte og greier!)
alle har vel en dårlig dag engang iblant og lar det gå utover andre (?)
så.. beklager værtfall.
Antall ord: 194
Hide post links |