det du kan pøve på neste gang du opplever dette er å si at du vett h*n er der og så kan du spøre om du kan få være i fred. Denne som roper ditt navn kan godt være en av dine hjelpere. men det at du viser frykt og ikke hvet hva du skal gjøre, tar kanskje denne ånden/hjelpernen din som misforstålese. håper du skjønner hva jeg mener;)savoir84 skrev:dette jeg skal fortelle nåvirker kansje helt rart og virker kansje gal.men jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre.kansje har noen opplevd det samme?uansett hva det er så forfølger det meg.
dette har pågått så lenge jeg kan huske.nå orker jeg ikke mere.
alltid fra jeg var liten har jeg hørt navnet mitt blir hvisket og ropt ut.jeg har prøvd og flykte men det er her sammen med meg hele tiden.
men nå fornoen måneder siden ble jeg så reddat jeg ikke lenger tørr være alene.
kjæresten min og jeg lå og sov,da jeg som alltid følte noen tok på mine ben.jegvåknet som en refleks og så dynen ble sakte dratt av meg.fikk panik og vekkte min kjæreste.viså begge dynen min ble dratt forrsiktiv av og lagt pent på gulvet!og vi hørte begge mitt navn ble sagt.
uansett hvor jeg bor eller har vært er det samme hele tiden.navnet mitt blir nevn og noen stryker mitt kinn og drar meg forsiktig i håret.jeg kjenner hårene i nakken reiser seg.
en annen episode var min venninne,søster og meg selv alene i stallen.hesten min stod fredfullt i boksen sin og spiste.vi satt og pratet som jenter gjør.plutselig skvetter hesten min og pruster ekstremt med nesen som om det var noe hun ville fortelle.rett etter ble navnet mitt ropt ut og vi alle bare satt forskrekket.det var INGEN andre tilstede.så kom det bare et forsiktig stryk over mitt kinn.
satt hjemme endag sammen med min lille datter og tok masse bilder.da jeg fremkallte bildene så du en tydelig to dobblet rød strek over bildet.hvordan kan dette skje?
dette er bare en liten del av hva som har skjedd.
er det jeg som er gal?føler det sånn.nå er jeg så redd og tørr ikke gå og legge meg
vær så snill har noen opplevd det samme?
noen der ute som kan fortelle meg hva som skjer
lykke til;)
hilsen PearlDrop