Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderdesperat og trenger noen som kan hjelpe meg

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: desperat og trenger noen som kan hjelpe meg

Innlegg av PearlDrop89 »

savoir84 skrev:dette jeg skal fortelle nåvirker kansje helt rart og virker kansje gal.men jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre.kansje har noen opplevd det samme?uansett hva det er så forfølger det meg.

dette har pågått så lenge jeg kan huske.nå orker jeg ikke mere.
alltid fra jeg var liten har jeg hørt navnet mitt blir hvisket og ropt ut.jeg har prøvd og flykte men det er her sammen med meg hele tiden.

men nå fornoen måneder siden ble jeg så reddat jeg ikke lenger tørr være alene.
kjæresten min og jeg lå og sov,da jeg som alltid følte noen tok på mine ben.jegvåknet som en refleks og så dynen ble sakte dratt av meg.fikk panik og vekkte min kjæreste.viså begge dynen min ble dratt forrsiktiv av og lagt pent på gulvet!og vi hørte begge mitt navn ble sagt.

uansett hvor jeg bor eller har vært er det samme hele tiden.navnet mitt blir nevn og noen stryker mitt kinn og drar meg forsiktig i håret.jeg kjenner hårene i nakken reiser seg.

en annen episode var min venninne,søster og meg selv alene i stallen.hesten min stod fredfullt i boksen sin og spiste.vi satt og pratet som jenter gjør.plutselig skvetter hesten min og pruster ekstremt med nesen som om det var noe hun ville fortelle.rett etter ble navnet mitt ropt ut og vi alle bare satt forskrekket.det var INGEN andre tilstede.så kom det bare et forsiktig stryk over mitt kinn.

satt hjemme endag sammen med min lille datter og tok masse bilder.da jeg fremkallte bildene så du en tydelig to dobblet rød strek over bildet.hvordan kan dette skje?

dette er bare en liten del av hva som har skjedd.
er det jeg som er gal?føler det sånn.nå er jeg så redd og tørr ikke gå og legge meg

vær så snill har noen opplevd det samme?
noen der ute som kan fortelle meg hva som skjer
det du kan pøve på neste gang du opplever dette er å si at du vett h*n er der og så kan du spøre om du kan få være i fred. Denne som roper ditt navn kan godt være en av dine hjelpere. men det at du viser frykt og ikke hvet hva du skal gjøre, tar kanskje denne ånden/hjelpernen din som misforstålese. håper du skjønner hva jeg mener;)

lykke til;)
hilsen PearlDrop
Antall ord: 445
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Vil bare kommentere en ting:

Røde streker over bilder kommer antakelig av støv i fremkallermaskinen.

Fremkall bildet på nytt, så blir det nok borte :mozilla_smile:

(Og ja, det kan skje med bare ett bilde av mange fremkalte...)

Mvh Lilja
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaddeli
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Nov 2006 12:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Namsos

Innlegg av zaddeli »

Hei,Synes dette høres ut som en som vil ha kontakt med deg. Eller bare beskytte deg.. Den personen høres hvertfall ikke slem ut og du er nok ikke gal:)
Antall ord: 32
Alt er mulig

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links