storms skrev:Angel, dette er siste gangen jeg skal ha den sterkt kritiske tonen... men
i innledningen skriver du:
Har hun 2 medlemskap?Hei folks..
På vegne av en venninne vil jeg fortelle noe hva hun har opplevd og vil høre med dere hva dere synes at hun burde gjøre... Venninnen er medlem her på paranormal.no... Dere få nok vite hvem etterhvert
For en skeptisk person som meg, så er alltid motiv det jeg prøve å forklare først. Og jeg for meg synes motivet være en "liten onsdag tråd". Det er for mange løse tråder.
Kjeder du deg?
Er det ditt savn vi snakker om ?
Her er noe å gruble på:
-------------
Lille Kattepus hvor har du vært?..... starter et en liten barnesang. Her forteller katten at den har vært hjemme hos mor sin og stjålet noe melk, men at den da fikk smekke på potene.
--------------------
Du trenger ingen andre sin aksept for å tro hva du vil. Det er ditt privilegium og rett. Så du skal ikke henge deg opp i meg. Som jeg sa jeg bare balanserer ut bildet som den annen motpol.
Men søker du svar, så må du være villig til å legge alle kortene på bordet, og jeg holder en knapp at joker enda ikke er delt ut.
StormS
Nei jeg visste at hun kommer til å meldt seg inn imens jeg holdt på å skrive denne innlegg på hennes vegne... Ja så klart forstår jeg dere at dere er skepsisk, og jeg forventer ikke at alle dere skulle tro på alt som ble sagt her..
Men mening med dette er at vi ville høre andres mening og forskjellige synvinkel på saken og diskutere om det.. Det var jo derfor jeg ville skrev dette her og hør deres mening.. Men jeg forventer ikke noe "dritt" tilbake melding... Og jeg gidder ikke å skrive ned noe som jeg bare "tror" om saken.. Men dette her er noe! Siden hun har alltid sagt at det er noen der men i det siste halv år har det blitt verre.. Kanskje dere komme til å si at det er nok fordi hun er singel nu og bor alene med sønn. Hun føler seg nok ikke trygg osv osv.. Nei, hun er en jente som er ikke mørk redd for å si det sånt. Og har alltid tro på at det foregår noe mellom jord og himmel. Men ellers bryr hun seg ikke noe særlig.. Hun har ikke tenkt noe spes på hva hun skulle gjøre.. Og det var JEG som ville høre med dere hva dere anbefale henne å gjøre... Om eventuelt noen her har opplevd noe likner så vil det ha vært fint om å høre deres erfaring... Er du med nu?
Kjeder deg? Savn?`
Nei??!