Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Demoner
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
nei, demoner kan bare drepe, ikke skumle i det hele tatt... skrekkfilmen som ble nevnt tidligere her er basert på en "sann" historie om ei jente som var besatt. hun døde faktisk av denne besettelsen..
Antall ord: 36
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Min henvisning til Requiem er der fordi dette er den eneste "dokumentasjon" som eksisterer. Denne henvisningen min er "noe" overfladisk ment, da demoner er veldig vanskelig å få til å stå frem med sitt syn i debatten..Gaute skrev:Skal jeg legge ut fullt navn og adresse på personer mener du?Mortanius skrev:Dette er det bare ett ord for: Tøv!
(Forresten er det flere JEG kjenner som både har jobbet og jobber inne i psykiatrien som sier at "Gautes "kanaliseringer": Nei dem tror selv ikke Bush på engang, lenger..")
Det kunne jo være sånn at flere her inne har "kjenninger" innen flere yrker, så edruelighet i å henvise til kilder er en fordel om man vil bli tatt alvorlig..
Det er da ikke mitt problem om du ikke vil tro på det jeg forteller. Jeg har absolutt ingen behov for å overbevise hverken deg eller andre.
Hvis du derimot vil overbevise noen om at du har rett i at dette er tøv, så får du fortelle dine erfaringer med demoner og onde ånder da.
En skrekkfilm holder nemlig ikke som troverdig kilde
Dessverre er det mange som sluker slike filmer rått, og går rundt mørkredde. Slike negative energier er ingenting å frykte. Det er kun frykt og andre negative følelser som skaper negative opplevelser av slike energier.
Etter nicket og avataren din å dømme så blir du kanskje skuffet av å høre at "demoner" egentlig ikke er så skumle som du så gjerne vil tro?
Nei demoner er jeg ikke redd. Men, JEG er SKUMLERE enn DU tror. Buhuu..
Antall ord: 265
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Nei. Det er de som "hører stemmer" dette gjelder. Barn som blir sendt til psykiatriske avdelinger av foreldre som tror dette er sykdom, eller ekstremt religiøse som selv tror de er besatt av djevelen og pga frykt så tiltrekker de seg enda flere negative energier.livingdeaddoll skrev:bestemoren min er schitzofren, hun snakker mye med noe/med seg selv, men tror ikke hun er "åpen". har hatt jobbuke på på Sikta, et "rehabiliteringssted". jeg kom da i kontakt med mange psykisk syke, tror heller ikke at noen av disse var på noen som helst måte klarsynte.
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Nei de kan faktisk ikke drepe. Frykten kan drepe. Jeg har møtt på flere slike demoner og "onde" ånder, og erfart hvor latterlig lite man merker til dem dersom man bare kvitter seg helt med frykt eller irritasjon. Dersom du irriterer deg over slike, så fôrer du energien - og du blir tung i hodet eller får hodepine. Får du frykt for disse energiene, så gir du dem enda mer energi, og de blir enda mer plagsomme. Dette har jeg skrevet masse om på andre tråder...livingdeaddoll skrev:nei, demoner kan bare drepe, ikke skumle i det hele tatt... skrekkfilmen som ble nevnt tidligere her er basert på en "sann" historie om ei jente som var besatt. hun døde faktisk av denne besettelsen..
Antall ord: 128
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg skal være alvorlig her- da du virker oppriktig i denne kommentaren, livingdeaddoll.livingdeaddoll skrev:bestemoren min er schitzofren, hun snakker mye med noe/med seg selv, men tror ikke hun er "åpen". har hatt jobbuke på på Sikta, et "rehabiliteringssted". jeg kom da i kontakt med mange psykisk syke, tror heller ikke at noen av disse var på noen som helst måte klarsynte.
Din slektning er ikke den eneste med schitzofrene tendenser. Det som er det positive er at det er MINIMAL sjanse for at en med schitzofreni gjør seg selv eller omgivelsene noe.
Klarsynthet er nok uavhengig av slike tilstander som sykdom - den antakelen er vi minst to om ja..
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Jul 2006 00:59
- 18
- Lokalisering: Bergen
Re: Demoner
Det er ingen motsetninger på det! :mozilla_cool:line001 skrev:Det står mye i religioner ja, men jeg mener mer sånn i virkeligheten? hehe
Antall ord: 26
<^~--rutangis--~^>
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jan 2007 14:02
- 17
- Lokalisering: ålgård
hey gaute:) eg var glad når du skreiv det om psykiatriske pasienter at de er bare åpne. dette er någe eg har spekulert lenge i . har en kompis som har vært lagt inn på lukket avdeling i mange år. de har testet alle medisiner på han men ingenting hjelper. han får informasjon om mennesker og framtiden seie han men det er ikkje alt han har lov å sei. er det slik at de som får beskjed fra andre siden at de ikkje får fortelle alt?at det ikke er alt vi skal vite?en kompis fortalte han om å få informasjon fra den andre siden og da begynte han å gråte skikkelig for at det endelig var noen som kunne forklare han hva som skjer med han. såg en dansk dokumenar om folk som hadde åpnet opp for kundalini energien og de blei syke og deprimerte og mange endte opp med å bli innlagt. har selv sett han kompisen min si tankene til folk og sett at det er någe meir med han enn at han er psykisk syk. mener også det at vi mennesker trekker til oss det vi frykter. blir vel en slags selvoppfyllende profeti?:) er vel bare vi mennesker som må lage en ond skikkelse/demon for å ikkje innrømme at vi alle har en ond side...mørke og lys går side om side, gjelde vel bare å finne en balanse:)
Antall ord: 240
Når man øver seg på toleranse, så er ens fiende den beste læremester.»
Hide post links |
Re: Demoner
De kan gjøre hva enn de vil med deg tror jeg.line001 skrev:Jeg lurer egentlig om det er noe som demoner..? Og hva kjennetegner dem, og finnes det forskjellige typer og hva kan de gjøre, skade oss osv?
hehe :mozilla_wink: Dette ble mange spm men.. hehe
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Kjøper ikke helt dette med demoner jeg...Likner litt på skremselspropaganda for uopplyste mennesker... Som han Even Beinlaus som alltid skulle komme hvis man ikke ville legge seg når man var liten..Husker jeg satt å venta på han, var så nyskjerrig på hva han skulle gjøre, fordi det var det ingen som sa! hehe......Egentlig veldig kjekt at jeg ikke fikk besøk på soverommet
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Apr 2005 11:51
- 19
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Lokalisering: Skiptvet
Demoner finnes har møtt på litt for mange av dem til og ikke tro på dem, men kjenne tengn på dem er så mangt. Når det kommer til om de kan skade deg.....Di kan skade deg både fysisk og psykisk
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det du skriver i den første setningen her vet du selv er renspikka løgn..Dragonheart skrev:Demoner finnes har møtt på litt for mange av dem til og ikke tro på dem, men kjenne tengn på dem er så mangt. Når det kommer til om de kan skade deg.....Di kan skade deg både fysisk og psykisk
Resten er rent tøv!
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Apr 2005 11:51
- 19
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Lokalisering: Skiptvet
og hvordan kan du si det jeg for min del synes nostradamus kan tolkes hvordan man vil og er derfor ikke spådommer, men jeg skriver ikke at det er bare tøv det hvar noe han trodde på.... Jeg tror på demoner for jeg har sett dem og vet hva di er i stand til
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Har du hørt snakk om fotoapparat? Har du en ny mobil telefon - så er det slike muligheter der..Dragonheart skrev:og hvordan kan du si det jeg for min del synes nostradamus kan tolkes hvordan man vil og er derfor ikke spådommer, men jeg skriver ikke at det er bare tøv det hvar noe han trodde på.... Jeg tror på demoner for jeg har sett dem og vet hva di er i stand til
Neste demon du hilser på, kan du jo formidle her, så vi andre får hilse pent også.
Lenger trenger jeg ikke å stikke fingeren for å tro på deg.. men dit må du.
Spar på kruttet til du virkelig trenger det.
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mar 2005 21:18
- 19
- Lokalisering: Oslo
hei!
forslår at du søker på mine tidligere tråder om demoner. De ble kanskje skrevet i deperasjon så det ser ikke så veldig "avbalansert" ut men der står ihvertfall mye om hva jeg kjennetegnet med demonen i mitt liv..
klem
forslår at du søker på mine tidligere tråder om demoner. De ble kanskje skrevet i deperasjon så det ser ikke så veldig "avbalansert" ut men der står ihvertfall mye om hva jeg kjennetegnet med demonen i mitt liv..
klem
Antall ord: 44
gubben og gamla satt og dro og ikke fikk opp roooota... hadde de hatt han enmann der så hadde de fått opp roooota..
Hide post links |