Wiz2 skrev:Jeg er den smarteste på hele forumet her inne. Ingen her kan komme opp mot mitt nivå. Dere er neandertalere hele gjengen
Har du begynt å spise sopp du også nå!
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Wiz2 skrev:Jeg er den smarteste på hele forumet her inne. Ingen her kan komme opp mot mitt nivå. Dere er neandertalere hele gjengen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hei fjottemor. Kan du ikke legge frem den informasjonen de fleste ikke har så kanskje diskusjonen kan ta en seriøs vending?fjottemor skrev:Aner jeg en liten ironi her ToneG? Er det fordi noen arresterer et program du synes å ha stor tiltro til? Jeg kan ikke noe for at jeg sitter på informasjon som de fleste ikke har, og når debatten kom opp så kunne jeg ikke dy meg og komme med det jeg vet. Man kan ikke navngi noen så jeg kan jo ikke bevise det jeg vet da... Men det er ingen som hindrer deg i å fortsette å ha blind tro på FFM, jeg har i alle fall mista troen helt på det konseptet etter at jeg fikk tilgang på den infoen jeg har.
Og om det ikke var ironisk ment så JA vær mot andre som du vil bli behandlet selv...Johoo, smil og vær glad!
Hide post links |
Hide post links |
Wiz2 skrev:Endelig noen oppegående mennesker!
TAKK fjottemor
Hide post links |
Kramer73 skrev:Jeg kjenner litt til mora til hun Fjottemor og har positive erfaringer fra henne ang kanaliseringer om meg selv - mye hun traff på som bare jeg kan vite om. Verden er ikke stor. Men nå skal Fjottemor få si om hun ønsker å si noe om hennes mor eller ikke. Så det gjør at jeg har endret litt syn på FFM. tv-bransjen er mer kynisk enn jeg trodde...
Hide post links |
Neida, Kramer, Reiki og mange andre er smarte folk!ToneG skrev:Wiz2 skrev:Endelig noen oppegående mennesker!
TAKK fjottemor
Slik jeg har forstått det så er det bare de som er enige med deg som er oppegående... hehe
Lykke til
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
ToneG skrev:Det er alltig greit å ha på seg kritiske briller.. Men alikevel.. trenger du å bekymre deg over det etter at programmet er ferdig da?
Hide post links |
ToneG skrev:Fy faen asså!!!!!!! Er det mulig!
Må¨jeg mate det inn med teskje tro? Slutt å navngi mennesker her inne! Jeg hadde blitt rimelig forbanna om mitt navn ble brukt på internett.. Arrgh
Om du har så mye oppi hue så er det vel ikke så vanskelig å la det være vel! ?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Wiz2 skrev:Slutt å lat som a Tone! Du er lett gjennomskuelig!
Det er lov å snakke om personer her inne. Tror du har problemer med å forstå nyanser! Det finnesmer enn rett og galt her inne!
Hide post links |
ToneG skrev:Wiz2 skrev:Slutt å lat som a Tone! Du er lett gjennomskuelig!
Det er lov å snakke om personer her inne. Tror du har problemer med å forstå nyanser! Det finnesmer enn rett og galt her inne!
Hvordan skal du kunne gjennomskue meg da? Jeg slipper deg ikke til
*smiler* Jeg har ikke problemer med å forstå noe her egentlig... Jo hvorfor skal folk være så negative hele tiden... Det forstår jeg ikke så godt egentlig... Kunne du tatt deg tid til og forklare det for meg?
Hide post links |