Heia skrev:Jeg har ikke lest alt i denne tråden, for den har blitt såå laaaang, men; Det bildet med cd'n: Det er bilde av en "grå", ikkesant? Er det slik å forstå at de "snille" har laget et bilde av en "slem grå" sammen med advarselen, slik at vi skal vite hvem vi må passe oss for?
Eller er det bildet av han som "skrev" meldingen og at han prøver å lure oss til å tro at det er "de grå" som egentlig er snille og de som vi tror er snille egentlig er de som lurer oss?
Hvem lurer hvem?
Jeg tror denne sirkelen ble skapt av de "gode" som for det meste er menneskeraser (av høyere intelligens og bevissthet enn "croppies" ja, bare så det er sagt

). I beskjeden tror jeg de advarer mot de såkalte "falske profetene" som muligens vil offentliggjøre seg. Hvis dette skjer, kommer de til å imponere med avanserte healingteknikker og andre "mirakler" som får enkelte religiøse m.fl. til å se på dem som guder, eller i det minste se opp til dem.
De "grå" skal visstnok ha gitt USA teknologi for flere tiår siden, mot at de fikk lov til å forske fritt på bl.a menneske-gener. De "gode" advarte samtidig USA mot å høre på de grå, fordi de visste at de ikke var til å stole på. -Noe USA fikk erfare senere, at de var upålitelige og uforutsigbare.
Som beskjeden i sirkelen sier: "Beware the bearers of false gifts, and their broken promises" ...og "we oppose deception (bedrag)"
I tillegg er den "grå" i sirkelen fremstilt litt truende, noe som sannsynliggjør at det er de "gode" utenomjordiske menneskene som står bak. Og hadde de ikke brukt et bilde av en klassisk alien, som "de grå" jo er, så hadde vel ikke så mange av oss skjønt at dette var en beskjed utenifra heller.
Her er et utklipp fra noe jeg skrev i en annen tråd:
I disse linkene står det en del om de "grå", bl.a hvorfor de blir omtalt som lite trivelige. Dere får bedømme selv hvor mye av det som står her føles riktig.
Personlig tror jeg mye av det stemmer, siden informasjonen går igjen i flere ulike kilder som er helt uavhengige av hverandre. Også i kanaliseringer jeg anser som troverdige får man bekreftet det samme.
Det skal finnes flere ulike raser av de "grå" også, bare så det er sagt. Ikke alle "grå" har samme agenda her på Jorden.
http://galactic.no/rune/usa_et.html
http://www.subversiveelement.com/AliensGreysAgenda.html
I linkene over her og også i flere andre kilder kan man lese at myndighetene i USA vært i kontakt med mange ulike utenomjordiske raser. Både avanserte raser som er høyt utviklet åndelig, og mer ubalanserte raser med lavere åndelig bevissthet.
De amerikanske myndighetene skal ha gjort avtaler med en rase av de "grå". Disse tilbød teknologi i bytte mot å få lov til å bortføre og forske på mennesker i all hemmelighet, dette skal de ha gjort i forsøk på å redde sin egen rase fra å dø ut pga. genetisk "utvanning". Ifølge de bortførte skal disse vesnene oppført seg fjernt, og uten følelser.
En utenomjordisk menneske-rase som USA også hadde kontakt med, som tilhører den Galaktiske Federasjon, skal ha advart mot de "grå", samtidig nektet de å dele teknologi med USA, fordi de mente vi ikke var nok åndelig utviklet til å takle den teknologien vi allerede besatt. Og at vi ville bruke evnt. ny teknologi til å ødelegge hverandre. De hevdet at vi var selv-ødeleggende, og at vi måtte slutte å drepe hverandre, slutte å forurense Jorden, slutte å voldta Jordens ressurser, og heller lære å leve i harmoni.
De tilbød seg å hjelpe USA med den åndelige utviklingen, mot at de rustet ned atomvåpnene. Dette forslaget ble møtt med stor skepsis og mistenksomhet, siden det angivelig hadde gjort oss fullstendig forsvarsløse mot en evnt. utenomjordisk trussel. Derfor ble avtalen avslått, og USA føyde seg heller etter de "grå"s ønsker.
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 4882#64882