UFO, Kornsirkler & fenomenDe fleste kornsirklene er ikke menneskeskapt

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
20
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1452 ganger
Blitt takket: 1746 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

En tanke som slo meg når jeg så denne sirkelen :
Bilde

er at dette kan minne om FRAKTALER .
Med andre ord, elementer som går inn i bla.a. kaosteorien, og
slikt.
( En sommerfugl som slår en ekstra gang med vingene - påvirker været på andre sida jorda...) eller noe slikt.

Husker ikke detaljene i farten, men tenkte jeg skulle nevne det.

A
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Myntenes Dronning
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jan 2005 22:57
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ottestad

Innlegg av Myntenes Dronning »

Jada! De kaller denne typen formasjon for fraktal-formasjon.
Antall ord: 9
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.

Kinesisk ordtak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Manolo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Aug 2005 06:49
19

Det var disse tungene til Fluer da:)

Innlegg av Manolo »

Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Aug 2005 01:25
19
Lokalisering: langevåg

Innlegg av UriGneller »

Medias dekning? jeg trodde faktisk at britney spears var kjempefin. Men så såg jeg noen bilder på nettet der det ble vist at hun var som alle andre. Nemlig en kvise her og noe der. DU som henviste til britney spears??? har du møtt henne?? eller tror du på det du sett og hørt på nettet? har du møtt dama? Når media viser bilder av kviser på hennes ansikt så tror du det, og tror det så sterkt at du bruker det som referanse om hvordan en tviler skal bruke media??????????????? hvorfor er media den store sterke sannhet når du kommer med slike påstander da?
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av UriGneller »

Ledd knutene eksploderer? har dere vært inne på sidene til den Nancy Talbot dama fra BLT "resarch"? Den gjengen studerer kornsirkler i fra alle mulige vinkler. Såg et program på tv der MENNESKER klarte å gjennomføre en sirkel med alle hennes kriterier på hva som er en autentisk sirkel. Men vet at mange her på forumet ikke godtar tv som kilde. Men da vil jeg spørre om en ting: har Nancy Talbot agronomer i sitt forskerteam?
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

>wiz

Innlegg av >wiz »

Hva om de som lager de avanserte sirkelene er de samme som selger filmer, bøker o.l om UFO kornsirkler mm?
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

jovian skrev: Avansert mattematikk og beregninger av slike kornsirkler er ikke godt nok når det skal utføres i så stor skala.

Jeg husker jeg leste på en nettside om en gruppe universitetsstudenter i England som påstod de hadde funnet ut hvordan. Resultat deres (kornsirklen de hadde laget) så jævlig ut og kunne ikke sammenliknes med de store og avanserte, slik som "Alien med CD"-formasjonen.

Så jeg spør også, hvorfor er det ingen mennesker på kloden som kan komme opp med en bra nok teknikk til å få til dette?
Kanskje det finnes lettere formler innenfor topologien? "Vidunderlig ny" landskapsarkitektur? :lol:
Antall ord: 104
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av UriGneller »

Ingen her som har hørt om et innbrudd i forretningen e ditt nabolag: Nei det er INGEN som har sett noe, hvordan kan de ha fått med seg så mye på så kort tid skjønner ikke jeg. Nei der har du det. Hvorfor blir ikke slike innbrudd/tyveri mistenkt å være noe i fra ikke denne planet? Det er jo tross alt mange av de samme kriteriene som blir oppfylt, nemlig at det er ingen som har sett at det er skjedd, det har skjedd i løpet av kort tid og ingen kan fatte hvordan de fikk med seg så mye i løpet av den tiden. Da står vi tilbake med at det må være romvesen da
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Jeg har ikke lest alt i denne tråden, for den har blitt såå laaaang, men; Det bildet med cd'n: Det er bilde av en "grå", ikkesant? Er det slik å forstå at de "snille" har laget et bilde av en "slem grå" sammen med advarselen, slik at vi skal vite hvem vi må passe oss for?
Eller er det bildet av han som "skrev" meldingen og at han prøver å lure oss til å tro at det er "de grå" som egentlig er snille og de som vi tror er snille egentlig er de som lurer oss?

Hvem lurer hvem?
Antall ord: 100
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av UriGneller »

Manolo: tror du at britney spears har kviser og uren hud og ellers ser ut som et takras? hvor har du det i fra?????media....men neida det er djeg som er påvirkerket av media....Hvis du ikke har møtt britney og du kommer med slike påstander så er vel du en som tror på alt media skriver er du ikke? bare spør jeg. Eller er det slik at media er mere sannferdig i dine saker?
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av UriGneller »

ehh manolo hvor har du din viten ifra? det skulle vel ikke være i fra internett vel. For internett er vel mye mere pålitelig enn enn tv og radio.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
20
Lokalisering: streifdyr
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Heia skrev:Jeg har ikke lest alt i denne tråden, for den har blitt såå laaaang, men; Det bildet med cd'n: Det er bilde av en "grå", ikkesant? Er det slik å forstå at de "snille" har laget et bilde av en "slem grå" sammen med advarselen, slik at vi skal vite hvem vi må passe oss for?
Eller er det bildet av han som "skrev" meldingen og at han prøver å lure oss til å tro at det er "de grå" som egentlig er snille og de som vi tror er snille egentlig er de som lurer oss?

Hvem lurer hvem?
Jeg tror denne sirkelen ble skapt av de "gode" som for det meste er menneskeraser (av høyere intelligens og bevissthet enn "croppies" ja, bare så det er sagt :lol: ). I beskjeden tror jeg de advarer mot de såkalte "falske profetene" som muligens vil offentliggjøre seg. Hvis dette skjer, kommer de til å imponere med avanserte healingteknikker og andre "mirakler" som får enkelte religiøse m.fl. til å se på dem som guder, eller i det minste se opp til dem.
De "grå" skal visstnok ha gitt USA teknologi for flere tiår siden, mot at de fikk lov til å forske fritt på bl.a menneske-gener. De "gode" advarte samtidig USA mot å høre på de grå, fordi de visste at de ikke var til å stole på. -Noe USA fikk erfare senere, at de var upålitelige og uforutsigbare.
Som beskjeden i sirkelen sier: "Beware the bearers of false gifts, and their broken promises" ...og "we oppose deception (bedrag)"

I tillegg er den "grå" i sirkelen fremstilt litt truende, noe som sannsynliggjør at det er de "gode" utenomjordiske menneskene som står bak. Og hadde de ikke brukt et bilde av en klassisk alien, som "de grå" jo er, så hadde vel ikke så mange av oss skjønt at dette var en beskjed utenifra heller.

Her er et utklipp fra noe jeg skrev i en annen tråd:
I disse linkene står det en del om de "grå", bl.a hvorfor de blir omtalt som lite trivelige. Dere får bedømme selv hvor mye av det som står her føles riktig.
Personlig tror jeg mye av det stemmer, siden informasjonen går igjen i flere ulike kilder som er helt uavhengige av hverandre. Også i kanaliseringer jeg anser som troverdige får man bekreftet det samme.

Det skal finnes flere ulike raser av de "grå" også, bare så det er sagt. Ikke alle "grå" har samme agenda her på Jorden.
http://galactic.no/rune/usa_et.html
http://www.subversiveelement.com/AliensGreysAgenda.html

I linkene over her og også i flere andre kilder kan man lese at myndighetene i USA vært i kontakt med mange ulike utenomjordiske raser. Både avanserte raser som er høyt utviklet åndelig, og mer ubalanserte raser med lavere åndelig bevissthet.

De amerikanske myndighetene skal ha gjort avtaler med en rase av de "grå". Disse tilbød teknologi i bytte mot å få lov til å bortføre og forske på mennesker i all hemmelighet, dette skal de ha gjort i forsøk på å redde sin egen rase fra å dø ut pga. genetisk "utvanning". Ifølge de bortførte skal disse vesnene oppført seg fjernt, og uten følelser.

En utenomjordisk menneske-rase som USA også hadde kontakt med, som tilhører den Galaktiske Federasjon, skal ha advart mot de "grå", samtidig nektet de å dele teknologi med USA, fordi de mente vi ikke var nok åndelig utviklet til å takle den teknologien vi allerede besatt. Og at vi ville bruke evnt. ny teknologi til å ødelegge hverandre. De hevdet at vi var selv-ødeleggende, og at vi måtte slutte å drepe hverandre, slutte å forurense Jorden, slutte å voldta Jordens ressurser, og heller lære å leve i harmoni.
De tilbød seg å hjelpe USA med den åndelige utviklingen, mot at de rustet ned atomvåpnene. Dette forslaget ble møtt med stor skepsis og mistenksomhet, siden det angivelig hadde gjort oss fullstendig forsvarsløse mot en evnt. utenomjordisk trussel. Derfor ble avtalen avslått, og USA føyde seg heller etter de "grå"s ønsker.
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 4882#64882
Antall ord: 705

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Myntenes Dronning
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jan 2005 22:57
20
Lokalisering: Ottestad

Innlegg av Myntenes Dronning »

Ingen her som har hørt om et innbrudd i forretningen e ditt nabolag: Nei det er INGEN som har sett noe, hvordan kan de ha fått med seg så mye på så kort tid skjønner ikke jeg. Nei der har du det. Hvorfor blir ikke slike innbrudd/tyveri mistenkt å være noe i fra ikke denne planet? Det er jo tross alt mange av de samme kriteriene som blir oppfylt, nemlig at det er ingen som har sett at det er skjedd, det har skjedd i løpet av kort tid og ingen kan fatte hvordan de fikk med seg så mye i løpet av den tiden. Da står vi tilbake med at det må være romvesen da
Dårlig argument, UriGneller! Det er da ikke samme sak i det hele tatt. Når du får høre fakta om dette og bare avfeier det også er jeg ferdig med å diskutere med deg. Dette handler ikke bare om jeg tror/tror ikke.
Det finnes masse forskningsresultater om dette.

Og neste gang kan du holde deg mer seriøs.
Antall ord: 185
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.

Kinesisk ordtak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av UriGneller »

jeg er seriøs hele tiden jeg. Når mener du jeg ikkeseriøs da?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Gaute skrev:I beskjeden tror jeg de advarer mot de såkalte "falske profetene" som muligens vil offentliggjøre seg. Hvis dette skjer, kommer de til å imponere med avanserte healingteknikker og andre "mirakler" som får enkelte religiøse m.fl. til å se på dem som guder, eller i det minste se opp til dem.
De "grå" skal visstnok ha gitt USA teknologi for flere tiår siden, mot at de fikk lov til å forske fritt på bl.a menneske-gener. De "gode" advarte samtidig USA mot å høre på de grå, fordi de visste at de ikke var til å stole på. -Noe USA fikk erfare senere, at de var upålitelige og uforutsigbare.
Som beskjeden i sirkelen sier: "Beware the bearers of false gifts, and their broken promises" ...og "we oppose deception (bedrag)"

I tillegg er den "grå" i sirkelen fremstilt litt truende, noe som sannsynliggjør at det er de "gode" utenomjordiske menneskene som står bak. Og hadde de ikke brukt et bilde av en klassisk alien, som "de grå" jo er, så hadde vel ikke så mange av oss skjønt at dette var en beskjed utenifra heller.

Her er et utklipp fra noe jeg skrev i en annen tråd:
I disse linkene står det en del om de "grå", bl.a hvorfor de blir omtalt som lite trivelige. Dere får bedømme selv hvor mye av det som står her føles riktig.
Personlig tror jeg mye av det stemmer, siden informasjonen går igjen i flere ulike kilder som er helt uavhengige av hverandre. Også i kanaliseringer jeg anser som troverdige får man bekreftet det samme.

Det skal finnes flere ulike raser av de "grå" også, bare så det er sagt. Ikke alle "grå" har samme agenda her på Jorden.
Jeg synes dette er litt spennende, jeg :D
Jeg "vet" at Ashtar har "grå" i gruppen sin bl.a. (jeg vet ikke, men det er det som blir hevdet)
Jeg leser en del kanaliseringer som jeg regner med er anerkjente ettersom de samarbeider med hverandre og linker til hverandre. Men hvem er så disse falske profetene? Hvem kan vi stole på?
Antall ord: 361
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links