Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHvordan Lage En Psiball?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
ragerod
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 01:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vest

Innlegg av ragerod »

Dj_Devil skrev:
ragerod skrev:
Dj_Devil skrev:
bobo skrev:nice, det var ikke så vanskelig som jeg trodde å lage en energiball. Men er det noe morsomt man kan bruke den til? Kan den brukes til noe fysisk? f.eks få noe til å sveve ellerno..
hva med å lese gjenom alt? så vi slepper skrive det 1000 ganger i samme tema? :p
Las gjennom tråden og fann ikkje svar på det bobo spurte om, så kan desse psibjellene brukes til noe morsomt eller til noe fysisk eller kanskje få naboen til å sveve noen millimeter?
du er etter meg i dag skjønner eg...
om du leser så ser du folk som har forklart hva DI bruker det til..
DA FORKLARER DET HVA DU KAN BRUKE DET TIL...
eg har selv skrevet 2 ganger at eg selv bruker det for å tappe meg selv for energi om eg har overflødig mye... det er en måte å bruke det på.... så det stor JO mer om hva du kan bruke det til.
Eg er ikkje etter deg, og ser av dine svar at du ikkje leser spørsmålet...pokker så hårsår du er da når noen spør om noe.

Er det moro å tappe seg selv for energi? Er det fysisk å tappe seg selv for energi? Får du noe til å sveve ved å tappe deg selv for energi?

Svar på kva vi kan bruke dette til er jo lagt ut her, men ikkje svar som passer spørsmåla til bobo. Kanskje noen av dere som får dette til kan komme med svare, da DJ_Devil ikkje har annet å tilføre enn sitat av seg selv.

Dj_Devil skrev:nå gidder eg ikke sitere mer.. der er 3 av MANGE siteringer som er muligt å gjøre for å få eit pekepin om hva "ballen" kan brukes til... så har du lest gjenom hele tråden ragerod??
NOPE
Kva er problemet ditt, korleis kan du påstå at eg ikkje har lest tråden? :mozilla_yell:
Antall ord: 333
If we spread lies like a disease
we might just infect those around us
with madness...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2006 00:18
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Bob_stew »

ragerod skrev: Er det moro å tappe seg selv for energi? Er det fysisk å tappe seg selv for energi? Får du noe til å sveve ved å tappe deg selv for energi?

Svar på kva vi kan bruke dette til er jo lagt ut her, men ikkje svar som passer spørsmåla til bobo.
For å forsøke å svare på alle de tre spørsmålene dine med ett eksempel: Man kan lage en psiball som frastøter seg ting, og legge en serviett oppå den. Fysisk? Ja. Levitasjon med i bildet? Ja. Morsomt? Kommer an på deg.

Fint om vi kan bringe samtalen opp på et mindre negativt nivå.
Antall ord: 108
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

ragerod....
ragerod skrev:Las gjennom tråden og fann ikkje svar på det bobo spurte om, så kan desse psibjellene brukes til noe morsomt eller til noe fysisk eller kanskje få naboen til å sveve noen millimeter?
om du ser på hva du selv skreiv at du hadde lest gjenom tråden å fortsat ikke fått svar på hva bobo spurte om.. leste du spørsmålet hans?
bobo skrev: nice, det var ikke så vanskelig som jeg trodde å lage en energiball. Men er det noe morsomt man kan bruke den til? Kan den brukes til noe fysisk? f.eks få noe til å sveve ellerno..
Dj_Devil skrev:eg bruker selv denne metoden når eg prøver. men eg gjør det berre når eg har overflødig med egen energi. så eg bruker min egen energi når eg driver på.
her er da eit svar på spørsmålet hans. hadde du lest gjenom tråden hadde du da sett det ragerod. det er derimot kan være enig i er at han ikke finner svar på " f.eks få noe til å sveve ellerno." det er eg relatift usikker om.

som eg også har skrevet eg tapper meg berre for energi om eg har overflødig mye. eg har også skrevet hva eg gjør med den. hadde du lest det hadde du ikke spurt om:
ragerod skrev:Er det moro å tappe seg selv for energi? Er det fysisk å tappe seg selv for energi? Får du noe til å sveve ved å tappe deg selv for energi?
når du tapper deg for energi så blir du trøtt.. så ja det er fysisk.. du tapper deg trotsalt for energi. morro? nei, da må eg spøre deg om du føler det å tappe deg for energi er morro siden du trur det kan ha vert morro?. det er best å gjøre når du skal sova å ikke får det til fordi du har for mye. eller er helt hyper i sitvasjoner du kanskje ikke skal være hyper. du lager også en energi "ball" i mitten av nevane dine.. men den er ikke i såpass fast form (hos meg med minimal øvelse) at du kan få noe til å sveve. informasjonen er der.. berre fordi det ikke står bokstavligtalt akkuratt det han spør om. så eiger folk egne hjerner som di kan komme til di konklusjonene med å lese. klarte du ikke det så må du nokk lese en gang til uten å skomlese.

å at eg siterte meg selv var berre fordi at eg var mest aktiv i starten av tråden. å eg leita etter noe å sitere fra starten å ikke fra slutten. da ble det mine egne skrevne innlegg. men du har derimot 2 andre som har skrevet masse om programering av denne "ballen" tilogmed ein som har sakt seg villig til å hjelpe over nette om noen vil vite mer..

var dette fyldigt svart nokk for deg eller skal eg sette meg ned å skrive enda mer?

Bob_stew:
sorry. blir berre en smule provosert... man må kunne lese og trekke sine egne kunklusjoner uten at 100% alt står svart å kvitt.
Antall ord: 525
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragerod
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av ragerod »

Bob_stew skrev:
ragerod skrev: Er det moro å tappe seg selv for energi? Er det fysisk å tappe seg selv for energi? Får du noe til å sveve ved å tappe deg selv for energi?

Svar på kva vi kan bruke dette til er jo lagt ut her, men ikkje svar som passer spørsmåla til bobo.
For å forsøke å svare på alle de tre spørsmålene dine med ett eksempel: Man kan lage en psiball som frastøter seg ting, og legge en serviett oppå den. Fysisk? Ja. Levitasjon med i bildet? Ja. Morsomt? Kommer an på deg.

Fint om vi kan bringe samtalen opp på et mindre negativt nivå.
Du har ikkje fått med deg essensen her...les desse 3 spørsmålene i forhold til Dj_Devil sine sitat-svar...se så om sitat-svarene var til hjelp for bobo...

Er mange bedrevitere her inne som ikkje gidder å svare på en ordentlig måte...at det blir påpekt er klart negativt...for noen...
Antall ord: 168
with madness...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

er ikke di "bedre" "vitende" sin oppgave å forklare alt i 100% kontekst.. skulle vi gjort det i alt hadde vi ikke gjort annet.. personer må kunne lese og dra til sine konklusjoner.
gøy å tappe seg for energi? når eg sier eg tapper meg for energi. klarer du dra en konklusjon om at det er gøy? eller ikke gøy? når eg har skrevet at eg tapper meg for energi så hiver det på en sovende med student som kvikner til etter det. er det da en fysisk reaksjon eller en ikke fysisk reaksjon?
tenk. ikke berre les som en zombie.. du må tenke deg til MYE i det paranormale. nytter ikke å lese på svart å kvitt alt sammen. det må prøves å oppleves eller dras konklusjoner av historier.
Antall ord: 131
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragerod
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av ragerod »

Dj_Devil skrev:ragerod....
ragerod skrev:Las gjennom tråden og fann ikkje svar på det bobo spurte om, så kan desse psibjellene brukes til noe morsomt eller til noe fysisk eller kanskje få naboen til å sveve noen millimeter?
om du ser på hva du selv skreiv at du hadde lest gjenom tråden å fortsat ikke fått svar på hva bobo spurte om.. leste du spørsmålet hans?
bobo skrev: nice, det var ikke så vanskelig som jeg trodde å lage en energiball. Men er det noe morsomt man kan bruke den til? Kan den brukes til noe fysisk? f.eks få noe til å sveve ellerno..
Ser du at eg leste spørsmålet hans...viss du tenker at bobo har lest tråden og så lure på om energiballen kan brukes til "noe morsomt, til noe fysisk, få noe til å sveve" ,så ville et svar eller mangel på svar sagt sitt. Det svaret du gav bobo var ganske så negativt.

Dj_Devil skrev:
Dj_Devil skrev:eg bruker selv denne metoden når eg prøver. men eg gjør det berre når eg har overflødig med egen energi. så eg bruker min egen energi når eg driver på.
her er da eit svar på spørsmålet hans. hadde du lest gjenom tråden hadde du da sett det ragerod. det er derimot kan være enig i er at han ikke finner svar på " f.eks få noe til å sveve ellerno." det er eg relatift usikker om.
Det er lov å føle seg usikker på ting, selv i et svar-innlegg.

Dj_Devil skrev:som eg også har skrevet eg tapper meg berre for energi om eg har overflødig mye. eg har også skrevet hva eg gjør med den. hadde du lest det hadde du ikke spurt om:
ragerod skrev:Er det moro å tappe seg selv for energi? Er det fysisk å tappe seg selv for energi? Får du noe til å sveve ved å tappe deg selv for energi?
når du tapper deg for energi så blir du trøtt.. så ja det er fysisk.. du tapper deg trotsalt for energi. morro? nei, da må eg spøre deg om du føler det å tappe deg for energi er morro siden du trur det kan ha vert morro?. det er best å gjøre når du skal sova å ikke får det til fordi du har for mye. eller er helt hyper i sitvasjoner du kanskje ikke skal være hyper. du lager også en energi "ball" i mitten av nevane dine.. men den er ikke i såpass fast form (hos meg med minimal øvelse) at du kan få noe til å sveve. informasjonen er der.. berre fordi det ikke står bokstavligtalt akkuratt det han spør om. så eiger folk egne hjerner som di kan komme til di konklusjonene med å lese. klarte du ikke det så må du nokk lese en gang til uten å skomlese.

å at eg siterte meg selv var berre fordi at eg var mest aktiv i starten av tråden. å eg leita etter noe å sitere fra starten å ikke fra slutten. da ble det mine egne skrevne innlegg. men du har derimot 2 andre som har skrevet masse om programering av denne "ballen" tilogmed ein som har sakt seg villig til å hjelpe over nette om noen vil vite mer..
Å tappe seg for energi er ikkje fysisk som i "noe fysisk psi-ballen kan brukes til", spørsmålet her er vel rettet mot kva psi-ballen kan påvirke fysisk utover papirark. Mine spørsmål skulle berre illustrere at dine sitat-svar ikkje var et svar på det bobo spurte om.

Dj_Devil skrev:var dette fyldigt svart nokk for deg eller skal eg sette meg ned å skrive enda mer?

Bob_stew:
sorry. blir berre en smule provosert... man må kunne lese og trekke sine egne kunklusjoner uten at 100% alt står svart å kvitt.
Ser du essensen av denne diskusjonen? Hadde du med flere og ikkje minst eg svart di som spør etter informasjon, svart di på en positiv og ryddig måte, så ville forumet blitt bedre for alle.
Antall ord: 696
with madness...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Bob_stew »

Ragerod: Beklager hvis jeg fremsto som en bedreviter. Mitt forrige innlegg ble skrevet i den tro at jeg faktisk ga svar på akkurat det bobo lurte på. Kanskje jeg misforsto spørsmålet.

Men la oss ikke putte ord i munnen til bobo. Er det noe du lurer på, spør. Så skal jeg (og forhåpentligvis flere andre) svare så godt jeg/vi kan innenfor rimelig postlengde. La oss ikke krangle om hvorvidt bobo har fått svar, men rette oppmerksomheten forover. :)
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragerod
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av ragerod »

Bob_stew skrev:Ragerod: Beklager hvis jeg fremsto som en bedreviter. Mitt forrige innlegg ble skrevet i den tro at jeg faktisk ga svar på akkurat det bobo lurte på. Kanskje jeg misforsto spørsmålet.

Men la oss ikke putte ord i munnen til bobo. Er det noe du lurer på, spør. Så skal jeg (og forhåpentligvis flere andre) svare så godt jeg/vi kan innenfor rimelig postlengde. La oss ikke krangle om hvorvidt bobo har fått svar, men rette oppmerksomheten forover. :)
Du må gjerne lese mitt svar en gang til, for da skjønner du at eg ikkje tolket deg som en bedreviter.

Om bobo har fått svar eller får svar, er ikkje relevant da han ikkje selv er delaktig i diskusjonen.

Retter oppmerksomheten fremover, men lurer selvsagt på kva rimelig postlengde inkluderer? :)
Antall ord: 140
with madness...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Bob_stew »

Det jeg mente var at jeg skal svare så godt jeg kan hvis du lurer på noe, med mindre svaret krever at jeg må skrive veldig mye. (1 side +)
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BigJaffa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Feb 2007 22:45
17

Innlegg av BigJaffa »

Prøvde det som sto beskreve men veit ikkje om eg fekk det heilt til. Eg følte ein form for prikking i hendene og ein varme når eg tenkte og fokuserte på sola, kjente og ein form for motstand da eg prøvde og presse dei litt sammen. Da eg prøvde med månen blei hendene kalde, Ganske kalde... Får eg det til eller?
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TT
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Aug 2007 02:17
17

Innlegg av TT »

hei jeg er en 13 år gammel gutt som begynte nylig med dette psi greiene, jeg har lest mye og prøvd mange ganger men får det ikke til. noen tips :mozilla_cry:
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links