Eg er ikkje etter deg, og ser av dine svar at du ikkje leser spørsmålet...pokker så hårsår du er da når noen spør om noe.Dj_Devil skrev:du er etter meg i dag skjønner eg...ragerod skrev:Las gjennom tråden og fann ikkje svar på det bobo spurte om, så kan desse psibjellene brukes til noe morsomt eller til noe fysisk eller kanskje få naboen til å sveve noen millimeter?Dj_Devil skrev:hva med å lese gjenom alt? så vi slepper skrive det 1000 ganger i samme tema?bobo skrev:nice, det var ikke så vanskelig som jeg trodde å lage en energiball. Men er det noe morsomt man kan bruke den til? Kan den brukes til noe fysisk? f.eks få noe til å sveve ellerno..
om du leser så ser du folk som har forklart hva DI bruker det til..
DA FORKLARER DET HVA DU KAN BRUKE DET TIL...
eg har selv skrevet 2 ganger at eg selv bruker det for å tappe meg selv for energi om eg har overflødig mye... det er en måte å bruke det på.... så det stor JO mer om hva du kan bruke det til.
Er det moro å tappe seg selv for energi? Er det fysisk å tappe seg selv for energi? Får du noe til å sveve ved å tappe deg selv for energi?
Svar på kva vi kan bruke dette til er jo lagt ut her, men ikkje svar som passer spørsmåla til bobo. Kanskje noen av dere som får dette til kan komme med svare, da DJ_Devil ikkje har annet å tilføre enn sitat av seg selv.
Kva er problemet ditt, korleis kan du påstå at eg ikkje har lest tråden?Dj_Devil skrev:nå gidder eg ikke sitere mer.. der er 3 av MANGE siteringer som er muligt å gjøre for å få eit pekepin om hva "ballen" kan brukes til... så har du lest gjenom hele tråden ragerod??
NOPE