Taraxum skrev:HEHEHEHE.... Her snakker man om en enkelt persons spørsmål (noen vil si anklagelse) om rusmisbruk... Ikke det å drepe eller misshandle noen. Om du tok det jeg skrev her så dypt, så synes jeg egentlig mer synd på deg. Dette er utrolig latterlig!
Det var da du som spurte om det var rart at det var krig i verden.
Så du var den første til å nevne krig. Jeg har heller ikke snakket om å mishandle.
Og så må du absolutt ikke være så innbilsk at du tror jeg tok det du skreiv "DYPT".
Med mindre du sikter til at du har sunket dypt når du skriver det lavmålet du her gjør.
Men jeg velger å heller anta at du bare er veldig ung og ikke har helt kontroll på følelsene dine, ettersom disse "utbruddene" dine lyser "hormoner i ubalanse".
Selvfølgelig bare rent hypotetisk.
Jeg er IKKE enig med det personen skrev om at folk her inne går på dop eller drikker for mye.
Jeg synes nettopp du sa at det var et spørsmål, mens andre vil ta det som en anklage. Og nå sier du altså at personen faktisk KOM med en anklage?
Bestem deg, vær så snill.
Men det vil alltid være EN person her i verden som ikke vil dele eller være enig med ditt syn eller tro på historier om overnaturlige fenomener.. Sånn er det bare!! Lik det eller ikke.. opp til deg..
Haha... hæ? Hva behager?
Nei, den kommentaren der skjønte jeg ikke grunnen for gitt.
Jeg har, bare så det er sagt, overhodet NULL komma niks problemer med at noen er uenige med meg eller ikke deler mitt syn. Ignoranse derimot er en ting jeg er mindre tilhenger av.
Men du kaller meg ignorant, og antyder til at jeg bare snur ryggen til med tanke på alle tragediene som skjer i verden. Jeg vil faktisk være så teit å si at det kan diskuteres å være hakke verre enn å bli anklaget for å være en rusmisbruker... Jeg er altså følelsesmessig kald, driter i andre og tillater andre å bruke våpen for onde hensikter.... Jah.... Vil ikke si at du er noe bedre enn personen som startet denne diskusjonen!
Javel, så har jeg også stilt deg et mer eller mindre indirekte spørsmål om at du snur ryggen til TV'en, lille venn. Når du presterer å oppfordre oss her inne til å "ignorere det negative" (som er dine ord), så vil jeg jo anta at du snakker på vegne av hva du selv mener er riktig, og ikke slenger ut noe som ikke representerer dine meninger i det hele tatt. Men selvfølgelig, du har jo på en måte erklært at jeg ikke skal ta dine ord for dine ord da, så er jeg ihvertfall klar over at jeg bare snakker til en VEGG.
Og en vegg bryr seg ikke så mye. Den er jo ignorant nok så det holder
[/list][/u]