Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mutter
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mutter
Mens jeg er i gang kan jeg vel ta med en opplevelse. Jeg sto på badet i gamle mormor og morfars villa, Alm, ute i Vallset, 2-3 mil fra Hamar. Plutselig får jeg en mutter, en liten en sådan, i hodet. Men. Lampen på badet sitter festet på veggen. Taket er rødmalt og helt bart. Jeg aner ikke hvor denne kom fra? Såvidt jeg vet spawner ikke muttere i lufta og homer seg inn på folks huer. Creepy.
Antall ord: 83
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Det kan jo godt hende at det er en naturlig forklaring da
Antall ord: 12
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
hadde du noe på hodet da før det.. en lue eller en hatt.. som det kunne ha ramlet en mutter fra oppå hodet.. kan den mutterene ha "hoppet" fra lampa til ditt hodet?
har selv opplevd noe lignende som jeg bare godtar og ser på som en liten merksnodighet som ikke nødvendighvis er av paranormal art.. men til stor latter for meg he he..
jeg hadde dusja ferdig da jeg sto og tørket meg i, i dujsen har jeg en hylle på veggen og mellom denne hylla og vasken så står det et skap. plutselig en dag "hoppet" badekarproppen fra hylle oppi vasken.. men en merkelig radius hvis jeg skal tenke på tyngdekraften etc... den skulle ha blitt hindret av skapet og landet på gulvet isteden.. men jaggu havnet den i vasken hahaha jeg prøvde også å huske om eventuelle vibrasjoner som kunne ha beveget proppen, slik som vaskemaskinen som er i vaskerommet vegg i vegg med badet, men jeg var alene i huset og vaskemaskinen var ikke i gang da.
nei jøss tenkte jeg, flirte godt og tenkte videre ja ja så var det enda en sånn snodige greie jeg ikke kan forklare he he... utelukker absolutt ikke at dette var det en naturlig forklaring på
har selv opplevd noe lignende som jeg bare godtar og ser på som en liten merksnodighet som ikke nødvendighvis er av paranormal art.. men til stor latter for meg he he..
jeg hadde dusja ferdig da jeg sto og tørket meg i, i dujsen har jeg en hylle på veggen og mellom denne hylla og vasken så står det et skap. plutselig en dag "hoppet" badekarproppen fra hylle oppi vasken.. men en merkelig radius hvis jeg skal tenke på tyngdekraften etc... den skulle ha blitt hindret av skapet og landet på gulvet isteden.. men jaggu havnet den i vasken hahaha jeg prøvde også å huske om eventuelle vibrasjoner som kunne ha beveget proppen, slik som vaskemaskinen som er i vaskerommet vegg i vegg med badet, men jeg var alene i huset og vaskemaskinen var ikke i gang da.
nei jøss tenkte jeg, flirte godt og tenkte videre ja ja så var det enda en sånn snodige greie jeg ikke kan forklare he he... utelukker absolutt ikke at dette var det en naturlig forklaring på
Antall ord: 213
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2004 19:52
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 1 gang
Re: Mutter
Kanskje et tegn på at du har en skrue løs??Tassadar skrev:Mens jeg er i gang kan jeg vel ta med en opplevelse. Jeg sto på badet i gamle mormor og morfars villa, Alm, ute i Vallset, 2-3 mil fra Hamar. Plutselig får jeg en mutter, en liten en sådan, i hodet. Men. Lampen på badet sitter festet på veggen. Taket er rødmalt og helt bart. Jeg aner ikke hvor denne kom fra? Såvidt jeg vet spawner ikke muttere i lufta og homer seg inn på folks huer. Creepy.
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Sep 2005 20:28
- 19
- Lokalisering: nordvestlandet
heheJan-Olav PPV skrev:Kanskje et tegn på at du har en skrue løs??Tassadar skrev:Mens jeg er i gang kan jeg vel ta med en opplevelse. Jeg sto på badet i gamle mormor og morfars villa, Alm, ute i Vallset, 2-3 mil fra Hamar. Plutselig får jeg en mutter, en liten en sådan, i hodet. Men. Lampen på badet sitter festet på veggen. Taket er rødmalt og helt bart. Jeg aner ikke hvor denne kom fra? Såvidt jeg vet spawner ikke muttere i lufta og homer seg inn på folks huer. Creepy.
Antall ord: 101
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.
O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!
O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jan 2005 22:57
- 19
- Lokalisering: Ottestad
Kanskje det er en liten "plageånd"? :mozilla_laughing:Tassadar skrev:Mens jeg er i gang kan jeg vel ta med en opplevelse. Jeg sto på badet i gamle mormor og morfars villa, Alm, ute i Vallset, 2-3 mil fra Hamar. Plutselig får jeg en mutter, en liten en sådan, i hodet. Men. Lampen på badet sitter festet på veggen. Taket er rødmalt og helt bart. Jeg aner ikke hvor denne kom fra? Såvidt jeg vet spawner ikke muttere i lufta og homer seg inn på folks huer. Creepy.
Antall ord: 94
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.
Kinesisk ordtak
Kinesisk ordtak
Hide post links |