Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhunden min?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
daron malakian
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Okt 2005 18:41
19

hunden min?

Innlegg av daron malakian »

hei

jeg bor sammen med familien min i et hus som det bare har vært elendigheter med..
først når huset ble bygget så flyttet en familie inn hit og det har bare vært sjukdom på dem når de bodde i huset,de ble blakke ,hunden dems døde i huset + noe mer jeg ikke husker..da vi flyttet inn et halvt år senere så døde hunden vår.han døde nede.jeg har aldri likt dette huset fordi jeg føler at noen stirrer på meg hele tiden.det føles ut som om det er noen rundt meg hele tiden.får nesten alltid grøssninger av å være i huset.det samme har venner som har kommet inn i huset og lillebroren min sagt..tror dere det kan være hunden min som er rundt meg hele tiden?eller er jeg bare overtroisk..
Antall ord: 152
smart people outsmart each other

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Re: hunden min?

Innlegg av Toadii »

daron malakian skrev:hei

jeg bor sammen med familien min i et hus som det bare har vært elendigheter med..
først når huset ble bygget så flyttet en familie inn hit og det har bare vært sjukdom på dem når de bodde i huset,de ble blakke ,hunden dems døde i huset + noe mer jeg ikke husker..da vi flyttet inn et halvt år senere så døde hunden vår.han døde nede.jeg har aldri likt dette huset fordi jeg føler at noen stirrer på meg hele tiden.det føles ut som om det er noen rundt meg hele tiden.får nesten alltid grøssninger av å være i huset.det samme har venner som har kommet inn i huset og lillebroren min sagt..tror dere det kan være hunden min som er rundt meg hele tiden?eller er jeg bare overtroisk..
Etter som det du beskriver som har hendt tidligere så kan det jo hende at det er noen andre der fra før. det er godt mulig at hunden din følger med deg, men hva er så grøssent med det? Da hadde jeg vært glad jeg hvis jeg kunne hatt hunden min ved min side selv om den var død:)
Antall ord: 219
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Re: hunden min?

Innlegg av Gjesten »

daron malakian skrev:hei

Har du noen gang prøvd og sitte deg rolig ned og prøvd og fokusere eller oppnå kontakt med de som eventuelt er der? Prøv og finn roen i huset , i og med at du ikke har opplevd noe direkte negativt der så kan det hende du kan få litt svar med meditasjon.
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links