Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ noen som vil bli med ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Des 2005 00:04
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skien
noen som vil bli med ?
det er ett sted her i telemark som heter grassdalen.. sikkert hørt om det dere som er fra skien/telemark. noen som kunne tenkt seg og reist ut dit en gang og overnatta??
ta bilder osv..
så kan vi etterpå legge ut bilder og fortelle hva som skjedde..
det spøker der.. mange historier derrifra..
ta bilder osv..
så kan vi etterpå legge ut bilder og fortelle hva som skjedde..
det spøker der.. mange historier derrifra..
Antall ord: 56
lev livet så lenge du kan
smil og vær glad..
smil til verden så smiler verden tilbake til deg!
smil og vær glad..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2004 15:47
- 20
- Lokalisering: valdres
jeg har skikkelig lyst!!!
-men bor nok for langt unna..
-men bor nok for langt unna..
Antall ord: 10
~*lehni*~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hm... altså hvis det ikke blir for mange fra folk som bor langt vekk så kan jeg sikkert ordne overnattings gjester hos meg no problem.. men da vil jeg bli litt bedre kjent med de som vil og kan før dette skjer
elsker og bli kjent med mennesker ,det gjør samboern min også. så tror ikke det skal være noe problem
elsker og bli kjent med mennesker ,det gjør samboern min også. så tror ikke det skal være noe problem
Antall ord: 64
smil og vær glad..
smil og vær glad..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Kunne vært artig dette, men jeg er nok desverre bofast i min stol..
Ønsker lykke til, og har et ønske: Går det an å få vite en eller annen historie om denne Grassdalen, Malin?
Ønsker lykke til, og har et ønske: Går det an å få vite en eller annen historie om denne Grassdalen, Malin?
Antall ord: 35
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
historie ja... hm *tenke*
sånne elektriske ting slutter og fungere...
det er ikke fugler der.. ( altså dyreliv )
beste faren til min samboer bodde i nærheten der i sine yngre dager..
og han tokk med hunden sin dit en gang for og ha med seg noen.
han skulle uansett gå tur med den.
men hunden ville absulutt ikke gå der... han bråstoppa i det de kom nesten inn til gressdalen.. og dyr legger veldig spesielt merke til ting..
det er masse andre historier.. må komme litt tilbake til det. er ikke alt jeg husker..
stol ?? hvorfor kan du ikke ? bare lurer *s*
sånne elektriske ting slutter og fungere...
det er ikke fugler der.. ( altså dyreliv )
beste faren til min samboer bodde i nærheten der i sine yngre dager..
og han tokk med hunden sin dit en gang for og ha med seg noen.
han skulle uansett gå tur med den.
men hunden ville absulutt ikke gå der... han bråstoppa i det de kom nesten inn til gressdalen.. og dyr legger veldig spesielt merke til ting..
det er masse andre historier.. må komme litt tilbake til det. er ikke alt jeg husker..
stol ?? hvorfor kan du ikke ? bare lurer *s*
Antall ord: 104
smil og vær glad..
smil og vær glad..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Malin skrev: stol ?? hvorfor kan du ikke ? bare lurer *s*
Ganske langt fremskreden liten fillesykdom som heter Kols. (den ender med døden,men dit skal vi jo alle :mozilla_wink: ) Verre er det at noen her inne skriver at den som er syk og ufør har god tid, når medisinbruk og sykehusteltturer til tider stjeler både døgn og uker fra en..
Levva livet.
Ganske langt fremskreden liten fillesykdom som heter Kols. (den ender med døden,men dit skal vi jo alle :mozilla_wink: ) Verre er det at noen her inne skriver at den som er syk og ufør har god tid, når medisinbruk og sykehusteltturer til tider stjeler både døgn og uker fra en..
Levva livet.
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
huff da... er det ingen ting som kan hjelpe for at du skal bli bedre ?
kunne ikke tenkt meg og ha ett liv som det..
så jeg vil gi deg en *trøste* klem
kunne ikke tenkt meg og ha ett liv som det..
så jeg vil gi deg en *trøste* klem
Antall ord: 34
smil og vær glad..
smil og vær glad..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 19
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Går mye reklame på tv om Kols nå om dagen, har jeg merket meg.Nostradamus2 skrev:Ganske langt fremskreden liten fillesykdom som heter Kols.
Glad jeg sluttet å røyke på sensommeren 2004 etter over ti års kjederøyking.
Sist redigert av Pusejenta på 12 Jan 2006 11:02, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 39
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Takk for klemmen Malin, den var god *retur*
Er nok ingen returbillett her, nei. Men, som jeg har nevt på forumet her før et sted: Et menneske er utrolig tilpassningsdyktig. Selv geniale, enestående og uovertruffne meg må innfinne meg med naturens gang, og se det lyse i det som går an..
Mitt tilfelle er ikke enestående, det finnes mennesker som har det verre. Sånn er det bare
Interressant den gressdalen din, få høre mere en gang da.
Er nok ingen returbillett her, nei. Men, som jeg har nevt på forumet her før et sted: Et menneske er utrolig tilpassningsdyktig. Selv geniale, enestående og uovertruffne meg må innfinne meg med naturens gang, og se det lyse i det som går an..
Mitt tilfelle er ikke enestående, det finnes mennesker som har det verre. Sånn er det bare
Interressant den gressdalen din, få høre mere en gang da.
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
seff , skal snakker litt mere med familien til samboern min. veit hvem jeg skal prate med og ikke. så jeg får bare vente til jeg møter de igjen
ja det er sant det du sier.. lev livet så lenge du kan
jeg prøver hvertfall på det..
slutte å røyke ja.. det er noe jeg vil gjøre også
jeg klarer det nokk en vakker dag!!!!!!!!!
ja det er sant det du sier.. lev livet så lenge du kan
jeg prøver hvertfall på det..
slutte å røyke ja.. det er noe jeg vil gjøre også
Antall ord: 68
smil og vær glad..
smil og vær glad..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 19
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
Tro det eller ei, det er så enkelt som å ikke ta den neste røykenMalin li fredriksen skrev:slutte å røyke ja.. det er noe jeg vil gjøre også
Jeg har kanskje røyket en ti-pakning tilsammen i forskjellige festlige anledninger etter at jeg offisielt sluttet og har oppdaget at jeg har evnen til å ta en røyk, for så ikke å røyke igjen på mange måneder
Uten at jeg føler noe røyksug eller savn i det hele tatt - I digg it
Antall ord: 95
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
det kan jeg tro på flink jente . klappe på skulderen.
Antall ord: 10
smil og vær glad..
smil og vær glad..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Des 2005 09:44
- 18
- Lokalisering: rogaland
Heia Nostradamus2Nostradamus2 skrev:Malin skrev: stol ?? hvorfor kan du ikke ? bare lurer *s*
Levva livet.
Sitter her å tenker over hva du skriver her,synes det er veldig trist,å jeg blir lei meg . Man hører jo om denne sykdmmen,samt andre sykdommer,men tar man seg virkeig tid til å tenke igjennom dette...? man må liksom kjenne noen for å få det skikkelig innpå seg,for å forstå ...føler liksom at jeg på en måte kjenner deg,men alikevel ikke vet hvem du er..man danner seg et bilde av mennesker når man kan lese deres tanker å meninger,for det er jo det det handler om her.utveksler tanker ,ideer og følelser.
Å hvordan noen kan få seg til å si at uføre har god tid....det kan jeg ikke forstå.Da kan man ikke ha mye forståelse for andre mennesker. Hvem vil vel bli uføretrygde...?
Nei..man skal være taknemmelig for hver dag man får,å om man har en god helse,så må man ikke glemme alle dem som lider...Vi har ingen noen garanti for hvordan livet vårt blir,det kan bli snudd opp ned over natten....så dette er virkelig noe å tenke på.
ønsker deg alt godt ,å håper du får mangen gode dager,månede.og år....
du må være utrolig sterk som alikevel kan snakke så lett om dette...
stor knib fra miss 24/7 :mozilla_smile:
Antall ord: 296
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Først til deg, miss 24/7: Takk for knibs'en, den var god og varm.
Så:
At min situasjon kom frem her var heller utilsiktet. Jeg har det slik som før beskrevet, men ønsker ikke at min person diskuteres videre her. Av motgang blir man sterk, heter det, og det er det mange som har fått erfare.
Før jeg slipper taket må jeg likevel få si dette: Pusejenta skriver om Kols og røyking slik at en kan få inntrykk av at dette er eneste årsak/sammenheng. Det er ikke tilfelle, og hos meg er valget jeg gjorde av yrke i sin tid årsaken. Man ligger ikke ustraffet og sveiser i trange dobbeltrom på skipsverft år etter år uten avsug.
På '70 tallet var ikke sikkerheten til arbeidere akkurat i høysetet, om du forstår..
Nå lar vi Malin ha tråden til det hun begynte med her, nemlig spørsmål om gressdalen, hva?
Jeg venter på å høre mere om dette stedet.
Så:
At min situasjon kom frem her var heller utilsiktet. Jeg har det slik som før beskrevet, men ønsker ikke at min person diskuteres videre her. Av motgang blir man sterk, heter det, og det er det mange som har fått erfare.
Før jeg slipper taket må jeg likevel få si dette: Pusejenta skriver om Kols og røyking slik at en kan få inntrykk av at dette er eneste årsak/sammenheng. Det er ikke tilfelle, og hos meg er valget jeg gjorde av yrke i sin tid årsaken. Man ligger ikke ustraffet og sveiser i trange dobbeltrom på skipsverft år etter år uten avsug.
På '70 tallet var ikke sikkerheten til arbeidere akkurat i høysetet, om du forstår..
Nå lar vi Malin ha tråden til det hun begynte med her, nemlig spørsmål om gressdalen, hva?
Jeg venter på å høre mere om dette stedet.
Antall ord: 169
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
Eg vil gjerne til gressdalen, men sia du tenke på å overnatte, ska det skje i telt eller hytte?
Er langt nok unna for meg, men det lyt da la seg gjere å ta ein tur. Eg har bare anledning sånn annakvar helg, partal, men om det ikkje skulle passe kan eg vel ta turen og eventuellt få vite kvar dette er. Har ikkje noko i mot å være der aleine. Har enda til gode å oppleve noko...
Er langt nok unna for meg, men det lyt da la seg gjere å ta ein tur. Eg har bare anledning sånn annakvar helg, partal, men om det ikkje skulle passe kan eg vel ta turen og eventuellt få vite kvar dette er. Har ikkje noko i mot å være der aleine. Har enda til gode å oppleve noko...
Antall ord: 76
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |