Drømmer, NDO & ut av kroppenVænnen min

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Lille skyggen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jan 2006 08:11
18

Vænnen min

Innlegg av Lille skyggen »

heia alle sammen.
æ har en fantastisk schæfer p snart 4 år,som e ufatteli go! Han har et ansikt å øya som d utstråle peronlighet av.Hær æ bor e alle mot Schæfera fordi d e en skummel rase (sir dæm) å d e en hitler hund,æ å Lexemann fikk hardkjør av kommentara når vi møtte folk p gata,spes gamle...mn guttn min gikk t alle m en leke i munnen å ville at dæm sku kaste,som en litn valp sto han dær m øyan full av håp at leken skulle bli kasta.Nu e han dn eneste Schæfern i bygda som e godtadd,han bir servert tørrfisk å kjøttbein når han står ute i løpestrengen... Å når han leke m kattonga så har han dæm helt i munnen,å ætterpå vaske dæm som d han sku ha vært pappa.Han gjør aldri ifra sæ inne...å vist han sku vær uheldig å måtte gjør fra inne,så prøve han så godt han kan å "rydde" opp etter sæ.. han prøv å spis opp alt... å når æ kommer hjæm ber han om unnskylning m å kose å logre å "prate".Han har ik fådd nå har avstraffning for nåkka sånt,for d kan jo altids skje...mn han "prate" t mæ hele dagen,utn at æ fatte ka han vill...Han e omsorgsfull,kjærlig å leken akkurat som da han va valp.Vær dag ser han p mæ m hode p skakke å lage masse "prate" lyda...æ leke m han,gjer han mat,lufte han...mn alikavell fortsette han.Æ bruk å prat t bake å fortæll han kor fin å spesiell han e for mæ...for æ e vannvitti gla i dn guttn!
Mn æ vill gjærne forstå han bedre...Så vi kan trives enda bedre ilag..
Æ kjøre taxi,så til tider har vi lite tid ilag pgr av vannvittige arbeidstider (feks.nattevakt 22 t),da har æ bar ti t å lufte å mate han å en rask kos=).mn æ prøve nu så godt å ta d igjæn når æ har fri.
Antall ord: 355

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Nov 2005 09:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

Hilser deg velkommen hit, Lille skyggen. *bukker pent*

Jeg har lest gjennom din lovprising av din venn her ovenfor. Må vel innrømme at det er tungvint å få med seg hele saken slik du skriver. (dialekt er best som talespråk)
Forstår kanskje ikke heller hva dette har med forumdelen: "ut-av-kroppen, nær-døden, tidligere liv" å gjøre, men det får nå være..

Å ha en trofast hund (eller annet kjæledyr) er flott, det gir mange en harmoni i livet sitt. Det er også deilig for mange å kunne forholde seg til en venn som alltid er takknemlig og ikke (for)dømmende. Samtidig er dette igjen forpliktende, da dyr av denne kategori ser på sin 'herre' som en gud.

Kos deg videre og hils schæferen.(navn?) :)
Antall ord: 133
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

velkommen hit lille skyggen...

håper du vil trives her....

kos deg med lexemann :mozilla_laughing:
Antall ord: 16
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Velkommen hit, ja - høres ut som du har godt selskap i hunden din :)
Antall ord: 14
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille skyggen
Nybegynner
Nybegynner
18

Næææ,kor snill dokker e=) Fra nu av skriv æ ik mer dialekt=)
Øh...huske æ bokmål nu da?:)
Hvist noen kunna hjelpe meg å forstå pelskåpa mi så hadde jeg blidd kjempegla=)
*JeeeeeeeY* D va bra bokmål,va d ik?=)
(Pelskåpa- Lex:)
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille-my
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Nov 2005 20:44
19

Innlegg av lille-my »

Lille skyggen skrev:Næææ,kor snill dokker e=) Fra nu av skriv æ ik mer dialekt=)
Øh...huske æ bokmål nu da?:)
Hvist noen kunna hjelpe meg å forstå pelskåpa mi så hadde jeg blidd kjempegla=)
*JeeeeeeeY* D va bra bokmål,va d ik?=)
(Pelskåpa- Lex:)
Hva er det du har problemer med å forstå når det gjelder pelskåpa di(regner med at det er hunden din)? :mozilla_smile:

Mvh my
Antall ord: 73
Take care

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silmarill
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2005 19:22
19
Lokalisering: In a galaxy far, far away!

Innlegg av Silmarill »

Du sier at du har lite tid til hunden din, men tar det igjen når du har tid. Tror problemet ligger der! Det kan godt hende at hunden din kjeder seg eller at han rett og slett er ensom! Har du noen andre dyr ? Det kan være en ide og gi han en venn som han kan være sammen med når du er borte. (skulle ikke være noe problem siden hunden er glad i katter, som du skriver).
Det er tydelig at du har en veldig klok hund, det kan også hende at han vil ha litt mer utfordringer. Lag hinderløyper, leker som han må bruke hodet for å finne ut av (får man kjøpt på dyrebutikker). Jeg har to katter selv som er mest inne, de kjeder seg naturlig nok innimellom, da lager jeg "tenke leker" til dem eks. putter en godbit under en eske etc..så må de finne ut selv hvordan de skal får tak i godbiten. Da har dem noe å sysle med en stund, til de finner ut av det!

Prøv å lese kroppspråket hans, se om han gjør de samme tingene når han vil noe... og hva han gjør! Om han er glad (logrer med halen) osv...

Lykke til, gi tilbakemeldinger!
Antall ord: 218
"initative comes to thems that wait!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille skyggen
Nybegynner
Nybegynner
18

Snill dokker e guttan å jentan mine=)
Æ bynte å kjør drosj for to måna sie...d hær e nåkka han har gjor sia han va valp...han fikk ligg i sænga mi når d va slutt mella mæ å forlovedn...dær lå han i mange måna. EN gang sa æ næi t han (fordi ha røyta) å han prøve ik å gå oppi sænga ætter d engan....sæll ik når æ e p jobb så ligg han unna sofa å senga fodri æ har sagt nei t d...
Ingen e finere en han når æ ska gå ut døra,han sætt sæ ne m hode p skakke,å øyan sir "ta mæ m"
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silmarill
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2005 19:22
19
Lokalisering: In a galaxy far, far away!

Innlegg av Silmarill »

Kansje du skulle prøve en hundespyskolog ?
Antall ord: 7
"initative comes to thems that wait!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille skyggen
Nybegynner
Nybegynner
18

Næ,så mye pæng har æ ik...hadde æ d så hadde æ ik vært hær=)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille skyggen
Nybegynner
Nybegynner
18

Næ,d e vell forr avansert for proffan hær inne?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

Lille skyggen skrev:Næ,d e vell forr avansert for proffan hær inne?
www.home.no/hundefaq/
Antall ord: 18
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille-my
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Nov 2005 20:44
19

Innlegg av lille-my »

Hvis du forklarer litt nærmere hva problemet er kan jeg kanskje hjelpe deg. Nej jeg kan ikke snakke med dyr men jeg har god erfaring med div problem hunder og dressur + mange andre ting.

Mvh My
Antall ord: 37
Take care

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isabel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Des 2004 04:43
19

Innlegg av Isabel »

Jeg har hund, amstaff, og hvis den må være alene, blir den nesten syk. Han er utrolig selskapssyk og oppholder seg i nærheten av meg hele tiden. Jeg snakker med han hele tiden, og han lærer tadig nye ord som han skjønner. Han er utrolig smart og forståelsesfull, dessuten tror jeg han er en empat, for han kommer helt oppi ansiktet på meg og skal trøste hvis jeg starter å grine eller noe sånt. Hunder er utrolige dyr og bør taes godt vare på. Viktig å ha en glad hund!
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Martine
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2005 14:29
19

Innlegg av Martine »

Kom bare på noe om et par Amstaff`er jeg vet om. Det er nesten som om de gråter når eieren er ute av øye. Klynker og lengter og bryr seg ikke om at andre prøver å få oppmerksomheten deres. De bare "gråter" og stirrer i den retningen eieren tok idet hxn forsvant ut av syne. Det er helt utrolig å se på.

Men du kjære taximann, hunden din er så dedikert til deg at han savner deg sikkert veldig siden du begynte å være så mye borte fra den. Prøv iallfall å ta igjen kos og turgåing så mye som du overhodet har mulighet til, så blir din samvittighet bedre og hunden får et "plaster på såret". Spørs bare om det funker i lengden...
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links