FILMER, BØKER OG MUSIKK ⇒ june
Moderatorer: Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Ja... Men er kanskje ikke alle som vil bli gjenkjent!
Antall ord: 10
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
det kan jeg skjønne.*Velvet Vamp* skrev:Ja... Men er kanskje ikke alle som vil bli gjenkjent!
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Ja... FOlk vil kanskje ikke bli gjenkjent av noen dem kjenner... Kanskje dem da tror du er rar som tror på sånne rare ting... Men så er jo dem folka også her inne da!JUNE skrev:det kan jeg skjønne.*Velvet Vamp* skrev:Ja... Men er kanskje ikke alle som vil bli gjenkjent!
Antall ord: 55
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
det har du jammen rett i gitt...*Velvet Vamp* skrev:Ja... FOlk vil kanskje ikke bli gjenkjent av noen dem kjenner... Kanskje dem da tror du er rar som tror på sånne rare ting... Men så er jo dem folka også her inne da!JUNE skrev:det kan jeg skjønne.*Velvet Vamp* skrev:Ja... Men er kanskje ikke alle som vil bli gjenkjent!
Antall ord: 65
Hide post links |
Trenger vi bilder av oss her da ? Det er jo bare til å luke øynene og så PANG da ser vi deg.. :mozilla_surprised:JUNE skrev:hadde vært gøy om alle kunne ha bilde av seg selv da... blir jo en smule nysgjerrig...
Hmm, ikke sikkert det hadde gått hjem med bilder pga. alle som hadde ment at sannsynligheten for at det viile vere falskt er for stor. For og bevise at det er deg , virkelig så må jeg nok ta det selv!
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
jeg syns avataren min utrykker meg ganske så sterkt... jeg er jo direkte nydlig der jeg ligger med alle potene i været.... mjauuu....
Hilsen kongepusen Gullie
på den annen side....
Hilsen kongepusen Gullie
på den annen side....
Antall ord: 31
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
kultsnuppedilla skrev:jeg syns avataren min utrykker meg ganske så sterkt... jeg er jo direkte nydlig der jeg ligger med alle potene i været.... mjauuu....
Hilsen kongepusen Gullie
på den annen side....
Antall ord: 34
Hide post links |