Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderuskjent haiker.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
binders..
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Okt 2005 18:41
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

uskjent haiker.

Innlegg av binders.. »

hei noen som har oplevd att du sitter i din egen bil også blir det fryktelig kalt vise steder i bilen??det har skjedd meg flere ganger..selv med venner i bilen og dem har selv merket det og sett skikkelser i bilen.pluslig så har du en haiker der også er dem borte i gjenn.noen kan vere der kanske lenge og.så jeg lurere på om jeg ikke innemelom har en som liker og kjøre bil sammen med meg ja hehe.ikke alti like kult.hatt noen sånne oplevelser ja flere som kan bekretfte det.håper bilen min ikke er noe spøkelse mangnet.selv om innemelom så virker det som om det noe energier som trives der.men jeg har mer heller mindre blitt vant med det.. :shock: :)
Antall ord: 133
lev live nyt live og ver glad

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Taru
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2005 23:12
19
Lokalisering: Rogaland
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Taru »

Jeg hadde den samme opplevelsen for noen dager siden. Jeg var sikker på at det var "noen" i bilen med meg. Først hørte jeg et høyt brak, en rar lyd, så fikk jeg denne følelsen. Ganske ekkelt - selv om jeg jo prøver å overse det.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
binders..
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Okt 2005 18:41
19
Lokalisering: oslo

Innlegg av binders.. »

hei ja det er bra det ikke bare er meg..jeg har en kanske sterk fornemelse innemelom.det jeg merker det mest på er att det blir kalt.for eks på den enesiden.jeg har aldri sett noe mens jeg kjører og glad er jeg for det.men jeg har som sakt hatt folk i bilen som har det.noen optil flere ganger og.men det er ikke ver gang jeg merker noe når jeg kjører bil men innemelom.nå kan jeg fornemme andre ting andresteder og ikke bare i bilen.men jeg stussa litt på att jeg skulle merke noe serlig der.har hørt senere att noe har hett noe lign oplevelser ja.så vis du fikk en fornemelse av det så skal du ikke se bort i fra det nei.kjørte forbi et sted en gang der det hadde vert en dødsulykke en gang som ikke nødvendigvis hadde skjedd nylig.men hun som satt i bilen så att det løp noen over en vei,jeg så ikke det men skjente etter vert en kulde i bilen.og jeg hadde varmen på fyll kuffe det hjalp ikke.jeg skjente varmen men den siden jeg hvar kald for ble jeg kald.litt vasklig og forklare.det kvelden ente jeg opp med to forselige energier i bilen.dem forsvant etter vert.den ene personen som hvar med komuniserte med en av de som hvar med i bilen.og da forsvant dem etter vert.hvar vel noe dem ville si ha fram da.når dem fikk sakt sitt så forsvant dem.så det er ikke mer som skal til bestandig gitt.det som hvar litt intresangt hvar att mens dem hvar i bilen så måtte vi ut og få litt varme.da så jeg att det hvar dågg på bakvindue bare på et bestemt sted.bilen hvar go og varm så det skulle ikke vere noe dågg der men det hvar det.og i det så vi også fingre avtrykk.og de rutene hvar ny pusset før den turen jeg hadde.det hvar litt gufent.har de figreavtrykka der ennå har ikke giddi og pussa rutene ennå hehe.har det som ett minne forløbig. :D
Antall ord: 376
lev live nyt live og ver glad

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Sep 2005 20:28
19
Lokalisering: nordvestlandet

Re: uskjent haiker.

Innlegg av Cilie+2 »

binders.. skrev:hei noen som har oplevd att du sitter i din egen bil også blir det fryktelig kalt vise steder i bilen??det har skjedd meg flere ganger..selv med venner i bilen og dem har selv merket det og sett skikkelser i bilen.pluslig så har du en haiker der også er dem borte i gjenn.noen kan vere der kanske lenge og.så jeg lurere på om jeg ikke innemelom har en som liker og kjøre bil sammen med meg ja hehe.ikke alti like kult.hatt noen sånne oplevelser ja flere som kan bekretfte det.håper bilen min ikke er noe spøkelse mangnet.selv om innemelom så virker det som om det noe energier som trives der.men jeg har mer heller mindre blitt vant med det.. :shock: :)
Hei, har ei svigermor som var taxisjåfør for en tid tilbake. Ho plukket opp en mann som skulle til et hus ute på bygda, mannen pratet mye om alt mulig- ho fikk ebtaling mannen gikk ut og ho så at han gikk inn i huset. Ho dro så tilbake til tog stasjonen, gjett hvem som stod der; den samme mannen som skulle til det samme huset! :mozilla_surprised: Svigermor ble jo litt lettere "sjokkert", ho spurte om han hadde vært ute og reist og om det var lenge siden han hadde vært hjemme- Han sa at han hadde vært og besøkt familien i Oslo og ikke vært hjemme på flere uker. De kom frem til huset, han betalete og gikk ut. Ho så etter spor fra den forrige mannen, men ingen spor i snøen! Og det hadde ikke snødd etter den turen heller.. Merkelig! For det var samme mannen, med de samme klærne som skulle i det samme huset. Ho skjekka pengene for å se om det stemte, og det gjorde det.
Antall ord: 316
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

CilieMilie skrev:
binders.. skrev:hei noen som har oplevd att du sitter i din egen bil også blir det fryktelig kalt vise steder i bilen??det har skjedd meg flere ganger..selv med venner i bilen og dem har selv merket det og sett skikkelser i bilen.pluslig så har du en haiker der også er dem borte i gjenn.noen kan vere der kanske lenge og.så jeg lurere på om jeg ikke innemelom har en som liker og kjøre bil sammen med meg ja hehe.ikke alti like kult.hatt noen sånne oplevelser ja flere som kan bekretfte det.håper bilen min ikke er noe spøkelse mangnet.selv om innemelom så virker det som om det noe energier som trives der.men jeg har mer heller mindre blitt vant med det.. :shock: :)
Hei, har ei svigermor som var taxisjåfør for en tid tilbake. Ho plukket opp en mann som skulle til et hus ute på bygda, mannen pratet mye om alt mulig- ho fikk ebtaling mannen gikk ut og ho så at han gikk inn i huset. Ho dro så tilbake til tog stasjonen, gjett hvem som stod der; den samme mannen som skulle til det samme huset! :mozilla_surprised: Svigermor ble jo litt lettere "sjokkert", ho spurte om han hadde vært ute og reist og om det var lenge siden han hadde vært hjemme- Han sa at han hadde vært og besøkt familien i Oslo og ikke vært hjemme på flere uker. De kom frem til huset, han betalete og gikk ut. Ho så etter spor fra den forrige mannen, men ingen spor i snøen! Og det hadde ikke snødd etter den turen heller.. Merkelig! For det var samme mannen, med de samme klærne som skulle i det samme huset. Ho skjekka pengene for å se om det stemte, og det gjorde det.
Moren og stefaren min har kjørt taxi i mange år og aldri opplevd noe unaturlig, sånn kan det gå...
Antall ord: 339

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Ukjent...
Antall ord: 1
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19

Innlegg av Toadii »

Etter tsunamien i thailand var det mye rart som skjedde. En taxi sjåfør plokket opp en mengde personer. (en taxi der det er plass til mange) Den stoppet på forskjellige steder og denne ruten hadde bare en stopp. Da han stoppet kom det ingen ut av taxien.... han snudde seg og det var ingen der :mozilla_undecided:

spoooky
Antall ord: 58
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Toadii »

Etter tsunamien i thailand var det mye rart som skjedde. En taxi sjåfør plokket opp en mengde personer. (en taxi der det er plass til mange) Den stoppet på forskjellige steder og denne ruten hadde bare en stopp. Da han stoppet kom det ingen ut av taxien.... han snudde seg og det var ingen der :mozilla_undecided:

spoooky
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland

Innlegg av *Velvet* »

Toadii skrev:Etter tsunamien i thailand var det mye rart som skjedde. En taxi sjåfør plokket opp en mengde personer. (en taxi der det er plass til mange) Den stoppet på forskjellige steder og denne ruten hadde bare en stopp. Da han stoppet kom det ingen ut av taxien.... han snudde seg og det var ingen der :mozilla_undecided:

spoooky

Riiiight.... Og hvor har du hørt dette?
Antall ord: 68
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silmarill
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2005 19:22
19
Lokalisering: In a galaxy far, far away!

Innlegg av Silmarill »

Så faktisk på ghosthunters på discovery civilisation før i dag, og der var det en mann som hadde bestemora si med seg i blien, hun var der for å passe på at ingenting skulle skje med han! Kansje du har en ekstra skytsengel som passer på deg ?
Antall ord: 47
"initative comes to thems that wait!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Toadii »

*Velvet Vamp* skrev:
Toadii skrev:Etter tsunamien i thailand var det mye rart som skjedde. En taxi sjåfør plokket opp en mengde personer. (en taxi der det er plass til mange) Den stoppet på forskjellige steder og denne ruten hadde bare en stopp. Da han stoppet kom det ingen ut av taxien.... han snudde seg og det var ingen der :mozilla_undecided:

spoooky

Riiiight.... Og hvor har du hørt dette?
Det var om det på tvn. Jeg vet ikke om jeg skal tro på det, men tenk hvor mange som døde. Sårri for at jeg deler mine ting med deg da.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kristel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Okt 2005 21:18
19
Lokalisering: Ålesund

Innlegg av Kristel »

Har ikke merket i bilen, men andre steder.
Og mange ganger.
Antall ord: 11
Iron Maiden,
Vallhall, Oslo
21. November.
<3 :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sivastar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2006 17:51
18
Lokalisering: Drammen

Innlegg av sivastar »

CilieMilie skrev:
Det som svigermora de opplevde var kanskje Deja Vu ?? Noen enig eller ?
Antall ord: 330
Vær forandringen, og du vil se verden

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sivastar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2006 17:51
18
Lokalisering: Drammen

Innlegg av sivastar »

sivastar skrev:
CilieMilie skrev:
Så nok dobbelt av pengene.....

Neida, bare tuller jeg !

Er i litt "køddent" humør nå.. :mozilla_wink: :mozilla_wink: :mozilla_wink:
Antall ord: 355
Vær forandringen, og du vil se verden

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Sep 2005 20:28
19
Lokalisering: nordvestlandet

Innlegg av Cilie+2 »

sivastar skrev:
sivastar skrev:
CilieMilie skrev:
Så nok dobbelt av pengene.....

Neida, bare tuller jeg !

Er i litt "køddent" humør nå.. :mozilla_wink: :mozilla_wink: :mozilla_wink:
Hehe, kanskje det ja :mozilla_wink: Jeg syns selv at historien til min kommende svigermor høres helt skrudd ut, men ho er en slik person som aldri lyver. Så, om det var Dejà Vu vet jeg ikke:) Om det hadde vært det, hvorfor hadde ho penger fra den turen da? Det var den første turen ho tok den dagen, så ho så godt hvor mye penger ho hadde. Hmmmmmmmmmmmm.. :mozilla_undecided:
Antall ord: 429
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links