Ja det hadde vært kjempe koselig å møtt flere paranormal-medlemmer i Trondheim, og Tavern er den eneste plassen jeg vet om som det spøker på i Trondeheim utenom Nidarosdomen da, men litt hyggeligere å møtes på Tavern over en kopp kaffe så kan vi jo dra til Nidarosdomen på utflukt senere kanskje.Vi får prøve å få til noe etter jul en gang.Jan-Olav PPV skrev:tok det for en spøk jeg Jane, og spøkte litt tilbakeJane, skrev:Hvordan du tolker det får være opp til deg men det var egentlig en liten spøk. Du virket litt ivrig etter å møte paranormal medlemmer LIVE så jeg tenkte jeg skulle stille meg til disposisjon. Men fra spøk til alvor, det hadde jo vært koselig med et treff i Trondheim, det er jo en del medlemmer her som bor i Trondheim, vi kunne jo dratt på Taverna på sverresborg og snust litt.Jan-Olav PPV skrev:hmm, usikker på hvordan jeg skal tolke den der jeg Jane :mozilla_surprised:Jane, skrev:Du kan godt få treffe meg Jan-Olav, vi kan sikkert finne på noe paranormalt sammen..hihiJan-Olav PPV skrev:Heldiggriser er dere, som fikk både oppleve litt paranormalt og at dere fikk treffe andre paranormal medlemmer LIVE....
Enig med deg om at det må gå an til å få samlet paranormale folk i trondheim også. En kaffe kopp på tavern var ett godt forslag. Prøve å få til det på nyåret eller noe...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Treff på Bærums Verk?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Antall ord: 258
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Jeg slaenger meg gjerne med en tur til for det stede var kjenmpe intresant og hver på. Så Åndrvandreeren vær så snill og ta meg med.
Antall ord: 27
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Nov 2005 21:29
- 19
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
Jeg vil gjerne henge meg på om det blir et nytt treff. Veldig spennende, særlig siden mamman min har vokst opp der og bestefaren min jobbet i jernstøperiet!
Antall ord: 30
"initative comes to thems that wait!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Nov 2005 23:54
- 19
- Lokalisering: Lier
@@!Xææhh!!
Beklager overslriften, men jeg har forsøkt å sende en PM til Åndevandreren for å spørre (les: MASE) om når innendørstreffet på Bærums Verk blir. Treffet der vi får kjenne åndenes nærvær og slipper å få koldbrann i tærne.
Jada, jeg gleder meg! Trodde jeg var oppegående på data, men da tok jeg feil. Jeg fikk aldri PMen vekk fra utboksen.
Herved er oppfordringen til snarlig møte på Bærums Verk sendt, og så kan alle fortelle meg hvor udugelig jeg er som ikke klarer å sende en liten PM. (fortell meg da samtidig hvordan jeg gjør det)
Jada, jeg gleder meg! Trodde jeg var oppegående på data, men da tok jeg feil. Jeg fikk aldri PMen vekk fra utboksen.
Herved er oppfordringen til snarlig møte på Bærums Verk sendt, og så kan alle fortelle meg hvor udugelig jeg er som ikke klarer å sende en liten PM. (fortell meg da samtidig hvordan jeg gjør det)
Antall ord: 105
Skal du være ærlig, så vær det!
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Den blir sendt neste gang Åndevandreren logger seg inn, tror jeg. :mozilla_wink:
Antall ord: 13
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2005 21:55
- 19
- Lokalisering: Akershus
Jeg tror den sendes før det, i og med at man kan motta e-post om at man har fått pm her inne.Heia skrev:Den blir sendt neste gang Åndevandreren logger seg inn, tror jeg. :mozilla_wink:
Antall ord: 40
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Nov 2005 23:54
- 19
- Lokalisering: Lier
Tuusen takk! Det forklarer jo kanskje at meldingen ikke vil flytte seg fra innboksen. Jeg skrev en overskrift som: @@!!¤aarrrggghh!!!, som jeg beklaget i forrige innlegg. Ikke DET en gang fikk jeg opp!
Jeg er på jobb, men heldigvis skal jeg hjem om en times tid. Ikke helt min datakveld, dette!
Jeg er på jobb, men heldigvis skal jeg hjem om en times tid. Ikke helt min datakveld, dette!
Antall ord: 51
Skal du være ærlig, så vær det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
Svennis skrev:Tuusen takk! Det forklarer jo kanskje at meldingen ikke vil flytte seg fra innboksen. Jeg skrev en overskrift som: @@!!¤aarrrggghh!!!, som jeg beklaget i forrige innlegg. Ikke DET en gang fikk jeg opp!
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Nov 2005 21:29
- 19