Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Du får ha lykke til åndevandreren. Håper du har valgt rett mann/dame å gå til for dette Fortelle oss hvordan det gikk etterpå da!
Har så blandede følelser når det gjelder min egen opplevelse med regressjon,
så jeg har valgt å ikke rote i fortiden, den får dukke opp hvis det er meningen at den skal det..
Antall ord: 61
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Regresjon er spennende og ikke som man tenker seg at det er. Jeg har vært i fire liv og pr idag husker jeg de livene bedre og mer detaljert. Så masse lykke til.
Høres spennende ut! Har lyst til å prøve jeg og. Venninna mi gikk gjennom det for noen år siden og mange brikker falt på plass for henne iallefall. :mozilla_smile:
DANIEL NORTH
Leder av Ankh-kirken i Oslo.
Oppdag dine tidligere liv ved
regresjons- teknikken.
Jeg har 15 års erfaring med å bringe
mennesker tilbake til tidligere liv.
Ved hjelp av regresjonsteknikken får
du en forklaring på hva som er
meningen med det livet du lever nå og
veien din videre.
:mozilla_cool: Jeg har vært hos Daniel North og han er veldig proff og flink, anbefalte han til en venninde som tok hele pakka han hadde å tilby. Tidligere liv, fremtiden, mellomlivene og astrologi. Kan varmt anbefale han selvom jeg neste gang vil prøve Rune Amundsen, men tror han er rimelig opptatt og bor vel ikke i Oslo heller.