Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerAuraendring

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Auraendring

Innlegg av Hecate »

Er det flere enn meg som har tatt auraendring? Er det noen som har lyst til å dele sine erfaringer, gjerne på pm, så hadde jeg satt stor pris på det.
Selv tok jeg auraendring for litt over ett år siden og er fortsatt i en tøff prosess, men håper at det verste nå er bak meg. [-o<
Takknemlig for svar. :)
Antall ord: 61
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

hei

Innlegg av Rose78 »

hei nei har ikke det.

Hva går auraendring ut på? å endre auraen?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det er en energimessig forandring i auraen og chakraene. Det sies å innebære en høyning av frekvensene i energien og oppgiring av chakraene til tre hovedchakra. Deler av auraen skal således delvis erstattes av et balanselegeme. Hvorvidt dette egentlig skjer, strides de lærde om, men det er helt klart at auraendring virker på en eller annen måte. Det er bare det at ikke alle får er like lett prosess, slik som det forøvrig er med all healing. Det kan minne litt om en "feilslått" kundalinireisning. Hvis du søker på auraendring på google så finner du masse informasjon. Se også www.good-adventures.dk
Antall ord: 111
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links