Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kan noen hjelpe meg
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Kan noen hjelpe meg
Jeg og to veninner av meg filmet i ett gammelt hus i fjor vinter. Jeg studerer filmen hverdag, men jeg finner ikke en naturligforklaring på hva det kan være. Kan noen hjelpe meg med å se på filmen? Etter denne opplevelsen med filmen har bare flere og flere ting skjedd med meg. Jeg opplever ting hele tiden. Jeg har blitt et nervevrak. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg fikk vite av en her på forumet at jeg hadde en liten gutt ved siden av meg. han trengte hjelp til å gå over til den andre siden, men jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke mine evner
Kan noen gi meg råd eller vet dere av noen jeg kan snakke med som har erfaring om slikt. Som kan fortelle meg litt mere om denne gutten?
Jeg ønesker helst bare seriøse svar. (erfarne kanche)
Kan noen gi meg råd eller vet dere av noen jeg kan snakke med som har erfaring om slikt. Som kan fortelle meg litt mere om denne gutten?
Antall ord: 146
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Apr 2005 17:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: vestfold
Hvorfor ikke legge ut filmen?
Antall ord: 5
If I wanted to have an easy job... I would have stayed at Porto - beautiful blue chair, the Uefa Champions League trophy, God, and after God, me. - Josè Mourinho
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det:S
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
du kan sikkert sende den til asbjørn, så legger han den ut for deg. han er en snill fyr...
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
ok! Jeg må spørre veninna mi om hu har orginalen fordi jeg har bare den redigerte versjonen! der vi prøvde å ta det i sakte film å sånn... så jeg skal se hva jeg finner:) Men egentlig vil jeg sende den til en person først som kan fortelle meg litt før noen andre får se den... det er et TYDELIG bilde av en gammel dame som dukker opp! Er ikke bare konturene men hele dama liksom. ser hva hun er kledd i og slikt. Vi filmet i mørke så vi brukte lommelykt. så i starten trodde vi d var speil refleks eller noe sånt. men vi har sett om og om igjen vært i huset på dagtid å slikt men ingenting tyder på at det kunne speilet seg til en dame.. Det må være henne som er på bildet i stua til veninna mi!
Antall ord: 151
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Des 2005 22:45
- 18
- Lokalisering: Bjerka, Nordland
Har opplevd det samme:-O
Opplevde akkurat det samme selv under innspilling av en scene på en kirkegård i sommer, dog det var ikke like tydelig som det du beskriver her.
http://news.webkroa.com/index.php?aj_go ... om=&ucat=9&
(artikkelen her er fra min gamle side, derfor den noe utdaterte headeren:p)
- Føyer bare på at en healer, min venns far, følte en slags form for energi når han så filmen beskrevet i artikkelen (linket over).
http://news.webkroa.com/index.php?aj_go ... om=&ucat=9&
(artikkelen her er fra min gamle side, derfor den noe utdaterte headeren:p)
- Føyer bare på at en healer, min venns far, følte en slags form for energi når han så filmen beskrevet i artikkelen (linket over).
Antall ord: 78
Spøkelsesdokumentaren blir produsert av Stalo Films:
http://www.stalo.org (online fra Fredag 28. April)
Tips? Send e-post til:
markus@websnacks.net
http://www.stalo.org (online fra Fredag 28. April)
Tips? Send e-post til:
markus@websnacks.net
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Send den til meg likevel, du , jeg har sett på forskjellige filmer og bilder, og kommentert...Toadii skrev: egentlig vil jeg sende den til en person først som kan fortelle meg litt før noen andre får se den... det er et TYDELIG bilde av en gammel dame som dukker opp!
Og ikke alt jeg har sett er lagt ut... ;-)
Jeg legger aldri ut noe uten at den som sender meg film eller bilder ønsker det spesifikt.
Dersom jeg finner forklaringer som er "naturlige" , så får du vite det, og dersom jeg ikke finner svar får du vite det.
Jeg tror på at paranormale fenomen eksisterer, men og at mye av de ting vi ser har helt naturlige forklaringer...
Forsøker å være både høytflyvende og jordnær på samme tid... hehe
Dersom du er usikker, spør gjerne andre her om du kan sende til meg...
mvh Asbjørn
Antall ord: 156
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Jeg skla sende den så fort jeg får orginalen. Den jeg har er nemmelig en redigert versjon pga at filmen skulle brukes til et skole prosjekt...
Sikker på at du kommer til å bli jah... vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. når du ser filmen. d ble i alle fall jeg...
Sikker på at du kommer til å bli jah... vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. når du ser filmen. d ble i alle fall jeg...
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
http://i6.photobucket.com/albums/y231/T ... afilen.jpg
her er bildet bra filmen... får ikke tak i orginalen... den er hvist sletta:S
Hva mener dere? det må være et menneske...ikke sant?[/img]
her er bildet bra filmen... får ikke tak i orginalen... den er hvist sletta:S
Hva mener dere? det må være et menneske...ikke sant?[/img]
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
Re: Kan noen hjelpe meg
Jeg kan hjelpe deg på den vitenskapelig måten, se om det er noe lys, dugg eller andre ting som har kommet seg inn i kameraet ol... Jeg studerer film, så kansje jeg kan se noe helt logisk på denne filmen!Toadii skrev:Jeg og to veninner av meg filmet i ett gammelt hus i fjor vinter. Jeg studerer filmen hverdag, men jeg finner ikke en naturligforklaring på hva det kan være. Kan noen hjelpe meg med å se på filmen? Etter denne opplevelsen med filmen har bare flere og flere ting skjedd med meg. Jeg opplever ting hele tiden. Jeg har blitt et nervevrak. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg fikk vite av en her på forumet at jeg hadde en liten gutt ved siden av meg. han trengte hjelp til å gå over til den andre siden, men jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke mine evner
Antall ord: 189
"initative comes to thems that wait!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
så du bildet da? det går ikke an at dugg danner det dere ser på det bilde der!Silmarill skrev:Jeg kan hjelpe deg på den vitenskapelig måten, se om det er noe lys, dugg eller andre ting som har kommet seg inn i kameraet ol... Jeg studerer film, så kansje jeg kan se noe helt logisk på denne filmen!Toadii skrev:Jeg og to veninner av meg filmet i ett gammelt hus i fjor vinter. Jeg studerer filmen hverdag, men jeg finner ikke en naturligforklaring på hva det kan være. Kan noen hjelpe meg med å se på filmen? Etter denne opplevelsen med filmen har bare flere og flere ting skjedd med meg. Jeg opplever ting hele tiden. Jeg har blitt et nervevrak. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg fikk vite av en her på forumet at jeg hadde en liten gutt ved siden av meg. han trengte hjelp til å gå over til den andre siden, men jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke mine evner
Antall ord: 210
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Jeg må innrømme at det ser snodig ut, men det blir kansje noe annet når man ser de bevegelige bildene!Toadii skrev:så du bildet da? det går ikke an at dugg danner det dere ser på det bilde der!Silmarill skrev:Jeg kan hjelpe deg på den vitenskapelig måten, se om det er noe lys, dugg eller andreToadii skrev:Jeg og to veninner av meg filmet i ett gammelt hus i fjor vinter. Jeg studerer filmen hverdag, men jeg finner ikke en naturligforklaring på hva det kan være. Kan noen hjelpe meg med å se på filmen? Etter denne opplevelsen med filmen har bare flere og flere ting skjedd med meg. Jeg opplever ting hele tiden. Jeg har blitt et nervevrak. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg fikk vite av en her på forumet at jeg hadde en liten gutt ved siden av meg. han trengte hjelp til å gå over til den andre siden, men jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke mine evner
ting som har kommet seg inn i kameraet ol... Jeg studerer film, så kansje jeg kan se noe helt logisk på denne filmen!
Antall ord: 234
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
hm egentlig ikke... bare at hun plutselig dukker opp når vi snur oss... og forvinner ut av bildet!
Ser ut som hun bærer noe!
Ser ut som hun bærer noe!
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Må nok ha filmen for å få analysert den!
Det urolig hva lys kan gjøre!
Det urolig hva lys kan gjøre!
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
har du msn? send meg en privat mld med mailen din slik at jeg kan sende filmen til deg! :mozilla_wink:
Antall ord: 21
Hide post links |