Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKontakt med ånder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
vib
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Des 2005 10:43
18

Kontakt med ånder

Innlegg av vib »

Hei!
Bestemora mi døde for ca 1 år siden. Noen som kan hjelpe meg med å få kontakt med henne på "den andre siden"?

V
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

Nå er ikke jeg synsk eller noe altså,men jeg kan prøve å ta kontakt via automatskriving, du kan sende meg en pm om du vil det....
Der må du si hva du heter, hva du vil, Slik at jeg vet hvem jeg kontakter, og kan svare på hvem du er i tilfelle hun spør...Lover ikke noe 100% svar, men du får ta til deg det du vil og tror er rett!
Ellers kan du kontakte en jente som driver med det, hun kaller seg IDUN og er kjempeflink til sånt, hun er ofte syk, men svarer gjerne på meldinger, hun har email adresse idun_05@hotmail.com det velger du selv, ingen av oss tar noe betalt. velg selv og husk at bestemoren din vet alt om deg, hun besøker deg ofte, og så vil hun alltid være like glad i deg som hun var før! Dere sees igjen etter døden! I mellomtiden må du ha God Jul & Godt Nytt År! Ta gjerne kontakt viss du vil det.
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

jovian skrev:
Tachiko skrev: ..
og husk at bestemoren din vet alt om deg, hun besøker deg ofte, og så vil hun alltid være like glad i deg som hun var før! Dere sees igjen etter døden!
...
.. eh, hvordan kan du være så sikker?
Det er min tro at vi alle skal sees igjen etter døden, eller når døden inntreffer, akuratt som hjelpere og giuder, ikke noe mere enn det..Pluss at man skal se lyst på ting.Bare en vennlig gesture!
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

Du akn også kontakte Olav Moldestad, han har kontakt med den andre siden, men da må du nok betale.. Men han er til å anbefale,,selv om vi IKKE har noe god kontakt, ehehe :mozilla_surprised:
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Tachiko:

Opplever du noen ganger at du blir vekket om natten? Ting som blir kastet rundt i huset etc?
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

>wiz skrev:Tachiko:

Opplever du noen ganger at du blir vekket om natten? Ting som blir kastet rundt i huset etc?
Hei wiz

Jeg har en bror som opplever det som du skriver om,ting blir kastet rundt . Det er noe hele fam, hans har sett. Hva mener du det kan vere?

De hadde et medie der som fikk kontakt med to personer, en som de trodde var der og en helt ukjendt.
Sist redigert av Gjesten på 22 Des 2005 17:08, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

>wiz skrev:Tachiko:

Kastet rundt i huset? Nei, hva skulle det være for noe da? Jeg sover som en stein.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Når du skriver automatskrift, vet du hvem du snakker med? Er det de samme hver gang?
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

Ja,samme personer hver gang, og når jeg skriver så skriver jeg med samme personene.
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SiPa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Jan 2005 16:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av SiPa »

hva er automatskriving? :mozilla_smile: :mozilla_oops:
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

SiPa skrev:hva er automatskriving? :mozilla_smile: :mozilla_oops:
Automatskrift er en form for kanalisering. Les gjerne om fenomenet på http://sv.wikipedia.org/wiki/Automatskrift

Sett deg ned på et sted du kjenner behagelig og tenn gjerne et lys. Dersom det er mulig, så forsøk om du kan skrive med venstrehånden. Ta noen dype åndedrag og kjenn hvordan spenningene slipper og kroppen slapper av. Skriv ned alt som kommer til deg, det være seg tanker, følelser, symboler, indre bilder osv. Til å begynne med mottar du kanskje bare bokstaver og/eller uforståelige setninger, men øvelse gjør mester!

Ved automatskrift er det viktig at du ikke avskriver det du tar inn som fantasi, da dette kan blokkere kanalen du har åpnet. Etter hvert som du skriver vil du kanskje oppleve at du skriver uten å være bevisst innholdet, som om hånden lever sitt egen liv. Dette kalles automatskrift.

Sannsynligvis har du allerede opplevd automatskrift og gjerne ved flere anledninger. En vanlig situasjon er når du sitter i telefonen. Hvem har vel ikke oppdaget at de både har skrevet og tegnet under samtalen, uten å huske at de faktisk har gjort det. Kanskje er det på høy tid du sjekker notisboka, for hvem vet, kanskje det ligger et budskap til deg der…
Antall ord: 217
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Sep 2005 20:28
19
Lokalisering: nordvestlandet

Re: Kontakt med ånder

Innlegg av Cilie+2 »

vib skrev:Hei!
Bestemora mi døde for ca 1 år siden. Noen som kan hjelpe meg med å få kontakt med henne på "den andre siden"?

V
Hvorfor vil du ha kontakt med henne da?
Antall ord: 35
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Kontakt med ånder

Innlegg av Eireen »

vib skrev:Hei!

V
Du kunne jo forsøke å ta kontakt med henne selv gjennom feks meditasjon. Eller enda enklere, hvorfor ikke snakke til henne som om hun fremdels fysisk var til stede?
Antall ord: 56
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links