Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHJELP!!!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Svennis
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Nov 2005 23:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lier

Innlegg av Svennis »

Lille-My: jeg kritiserer ikke deg for å rette på deg selv, men forstår heller ikke hvorfor du gjør det. Folk forstår meningen din likevel.

Forøvrig var jo du av samme mening som meg. Jeg beklager at jeg generaliserte meningene. Det var dumt av meg. Det jeg imidlertid savnet var den reelle hjelpen.

Forøvrig ikke rart at Satyr80 meldte seg ut av diskusjonen. Synd, for det er sikkert
mange i forumet som kunne hjulpet. (tror jeg, da!).
Antall ord: 81
Skal du være ærlig, så vær det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Forøvrig ikke rart at Satyr80 meldte seg ut av diskusjonen. Synd, for det er sikkert
På hvilken måte kunne man ha hjulpet? Jeg klarer fint å ordne ting hjemme, men hvordan skulle jeg feks ha hjulpet satyr?
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Svennis skrev:Forøvrig ikke rart at Satyr80 meldte seg ut av diskusjonen. Synd, for det er sikkert
Satyr80 skrev et innlegg, og siden hørte vi ikke mer fra vedkommende.

Hva ba h*n om hjelp til? Det spørsmålet dreide seg om ble besvart av flere.

Når man starter en ny tråd, vet man aldri i hvilken retning dette vil gå, tråden vil leve sitt eget liv, og detaljer i et innlegg kan føre til lange undertråder. Slik virker et diskusjonsforum som dette.

I denne tråden svarte jeg skikkelig på det som trådstarter spurte om, selv om det ikke var svaret noen her ventet i et slikt forum. Dermed reagerte noen på min vinkling, og ønsket utdypende kommentarer. So what? Trådstarter har fått svar, men svaret viste seg å ha andre sider, som kunne utvikle seg til andre diskusjoner.
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Evita
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2005 21:44
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bergen

Innlegg av Evita »

Jeg skjønner litt hva lille my mener.Dere gjør selvsagt ikke noe galt i å skrive deres meninger,men tror ikke den som begynnte denne tråden føler den fikk noe svar på dens egentlige spørsmål :mozilla_foot:
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Evita skrev:Jeg skjønner litt hva lille my mener.Dere gjør selvsagt ikke noe galt i å skrive deres meninger,men tror ikke den som begynnte denne tråden føler den fikk noe svar på dens egentlige spørsmål :mozilla_foot:
>wiz skrev:Sånn kan det gå. Det er kanskje irriterende, men det er ikke farlig.

Har dere åpnet sirkelen mentalt og ikke lukket igjen?
BA skrev:Det har sannsynligvis ikke noe med saken å gjøre. Det ser ut til at dere har bygget opp et spenningsnivå som gjør at fantasien spiller dere et puss her.
Disse svarene kom i løpet av 30 minutter, og Satyr80 presiserte at svarene måtte komme fort. Hvorfor tror du Satyr80 ikke synes h*n fikk svar?
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Re: HJELP!!!!!

Innlegg av ToneG »

satyr80 skrev:hei jeg har ett spm... jeg og en venninne har drevet litt med spiritisme. og jeg har före dette hört skritt fra taket. men ikke noe mere före i går. når vi satt der og bare slappet av i stua hörte vi att det var noe som gikk.. eller subbet på kjökkenet.. og ting som glass og sånn ble flyttet ut på kanten så denesten falt ned.. og ouija brettet datt ned .. det var helt ubeskrivelig ekkelt.. og da vi la oss så jeg en "munke lignende skapning" böye seg over venninna mi.. og vi så også en hvit kledd mann som sto i gangen. vi merket flere ganger att vi på en måte ble holdt igjen da vi satt.. en gang vi hadde spiritisme flöy glasset av brettet.. kan det ha noe med saken og gjöre??? vil snart ikke bo der mere. svar fort [/b]
Spiritisme er ikke noe å leke med! Om man skal drive med slikt bør man også ha kompetanse til å rense i etterkant. Om du leser dette, skal du vite at det er ingenting å være redd for! De kan jo ikke skade dere! Send dem kjærlighet fra hjertet, det liker de ikke om de er negative. Ta det som en lærepenge i fremtiden..
Antall ord: 225

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links