Det var han skalla løken på "god kveld" eller hva det heter(på tv2 som anmelder filmer) som sa det da han skulle anmelde filmen. Han syntes denne var helt grei men gledet seg til den som var mer basert på sannheten..... som han sa det selv^Idril^ skrev:Det er så mye som skal komme, men hvor blir det av?!BMFLEX skrev:Det kommer snart enda en film om denne jenta. Som ikke er så "hollywood" som denne. Men som handler om det som faktisk skjedde. husker ikke hva den skulle hete eller akkurat når den skulle komme. Men var visst ikke så altfor lenge til.
FILMER, BØKER OG MUSIKK ⇒ The Exorcism of Emily Rose
Moderatorer: Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Antall ord: 109
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Lokalisering: Sørlandet
Åh, han fjotten der... tror ikke meg og han har samme filmsmak, men iallefall mer lik en ho derre lespedama.. huff.. jeg er alltid pessimistisk... men god jul alle sammen!!!! whi!!BMFLEX skrev:Det var han skalla løken på "god kveld" eller hva det heter(på tv2 som anmelder filmer) som sa det da han skulle anmelde filmen. Han syntes denne var helt grei men gledet seg til den som var mer basert på sannheten..... som han sa det selv^Idril^ skrev:Det er så mye som skal komme, men hvor blir det av?!BMFLEX skrev:Det kommer snart enda en film om denne jenta. Som ikke er så "hollywood" som denne. Men som handler om det som faktisk skjedde. husker ikke hva den skulle hete eller akkurat når den skulle komme. Men var visst ikke så altfor lenge til.
Antall ord: 142
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Des 2005 22:45
- 18
- Lokalisering: Bjerka, Nordland
Re: The Exorcism of Emily Rose
Hele filmen dreier seg om en rettsak, og jeg mener trailerne, bilder etc. fra filmen er villedende! Vi blir presentert for bakgrunnshistorien gjennom tilbakeblikk (besettelsen, exorcismen). Trodde dette var en moderne tolkning ala Exorcisten, der besettelsen og exorcismen foregikk i nåtid. Dette var ikke tilfellet! En helt overraskende elendig film. Ikke verdt penga!Sprint skrev:The Exorcism of Emily Rose
Trailers
Vil bare si at dette kan vær litt skummelt å se clipene for de yngste her,
sånn at dere er advart
sånn jeg fikk med meg, så er dette basert på sann historie..
så dette ser ut som en intressant film..
spesielt siden de påstar at de har tatt opp på tape denne utdrivelsen.
har tro på at denne er mye bedre enn den ekle white noise filmen
som bare var et stort stykke søppel....
Antall ord: 141
Spøkelsesdokumentaren blir produsert av Stalo Films:
http://www.stalo.org (online fra Fredag 28. April)
Tips? Send e-post til:
markus@websnacks.net
http://www.stalo.org (online fra Fredag 28. April)
Tips? Send e-post til:
markus@websnacks.net
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Apr 2005 17:18
- 19
- Lokalisering: vestfold
Du er vel heller lite opplyst hvis du gikk til kinoen med den tro at dette var Exorcisten i nåtid.
Stod jo om den i avisene og ble omtalt i de fleste andre medier.
Stod jo om den i avisene og ble omtalt i de fleste andre medier.
Antall ord: 35
If I wanted to have an easy job... I would have stayed at Porto - beautiful blue chair, the Uefa Champions League trophy, God, and after God, me. - Josè Mourinho
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Nov 2005 20:44
- 19
Re: The Exorcism of Emily Rose
Markus Thonhaugen skrev:Hele filmen dreier seg om en rettsak, og jeg mener trailerne, bilder etc. fra filmen er villedende! Vi blir presentert for bakgrunnshistorien gjennom tilbakeblikk (besettelsen, exorcismen). Trodde dette var en moderne tolkning ala Exorcisten, der besettelsen og exorcismen foregikk i nåtid. Dette var ikke tilfellet! En helt overraskende elendig film. Ikke verdt penga!Sprint skrev:The Exorcism of Emily Rose
Trailers
Vil bare si at dette kan vær litt skummelt å se clipene for de yngste her,
sånn at dere er advart
sånn jeg fikk med meg, så er dette basert på sann historie..
så dette ser ut som en intressant film..
spesielt siden de påstar at de har tatt opp på tape denne utdrivelsen.
har tro på at denne er mye bedre enn den ekle white noise filmen
som bare var et stort stykke søppel....
Hei
Er litt lost men er det filmen the Exorcist eller er det en film om Emily Rose, eller er det begge deler¨. Ble veldig usikker på hvilken film dere snakker om.
Mvh My
Antall ord: 178
Take care
Hide post links |