Jeg skjønner nøyaktig hva du mener, jeg tenke på det når jeg skrev innlegget. Jeg er heller ikke den som skal sitte og si hva jeg mener er ekte og falskt. Faktum er jo at det er veldig vanskelig å skaffe billedbevis av noe som helst for det blir gjerne plukket i filler med en gang. Det er jeg har blitt lei er f. eks det man får på følelsen av er folk som tar bilder av vinduer, vegger, ting og tang, bilder det egentlig ikke er noen mening i, bare for å kanskje fange opp en "orb". (for å ta et eksempel)jovian skrev:Myntenes Dronning skrev:Det virker på meg som at vi bare kan sende inn bilder her og si at "i nederste hjørnet til høyre" eller "bak treet, oppi lia, på andre siden av jordet er det ett eller annet!" Og folk biter på med en gang! Jeg vet at forumet ikke har noe med å bestemme hvorvidt disse bildene har noe for seg og at de er oppe til diskusjon. Men det er da bare damp, røyk, regn, støv eller det har skjedd noe med fremkallingen. Hallo, folkens..??
Jeg har ennå ikke sett et eneste bilde jeg mener det kan være "noe" på enten det er en såkalt "orb" eller ektoplasma eller ånder eller hva det nå skal forestille. Jeg vet jeg kommer til å få pepper for dette her men ærlig talt så driter jeg i det.
Er så lei av at forumet mister troverdighet av å ha en slik tullepost.
Ja så troverdig et slikt forum blir da.
Sånn der fikk jeg ut gørra mi. Ha en fortsatt fin førjulstid.
Hva er "seriøse" og "ekte bilder" da? Dersom du kan gi meg et hint om dette, gi beskjed. Fordi problemet er nettopp at: HVEM SKAL AVGJØRE OM ET BILDE ER EKTE ELLER IKKE? Skal noen her sitte og bestemme hvilke bilder som er falske, og hvilke som ikke er falske?
For eksempel, dersom du har sett et bilde som du mener er ekte, hva med dem som ikke tror DEG da?
Wiz sa det jeg tenkte på en bra måte:" Ellers kan det virke som om folk sitter hjemme og bevisst leter etter en eller annen kontur som kan minne om 2 øyne eller et bein eller litt av et bakhode."
Det er denne useriøsiteten jeg mener. Folk mener det sikkert seriøst nok, men jeg har på følelsen av at "orb" har blitt det nye moteordet her inne og det er nesten ingen som helt sikkert kan si hva en "orb" egentlig er engang.
Jeg ser ikke på bildene hver dag og irriterer meg på trass over de!. Jeg har ikke noe godt eksempel på et "godt" bilde heller, da jeg ikke vet hvordan et slikt ser ut..!