Tek denne kjapt.Coralin skrev:Jeg må si at jeg ikke skjønte dette helt....så jeg spør like greit..Tror du ikke på reinkarnasjon?!madjava skrev:Er det mulig!!!
Greit at tråden starter med "Sett at reinkarnasjon og karma ble bevist" men at det i påfølgande svar tek utgangspunkt i at reinkarnasjon/karma/sjel er noko definert som har noko med oss menneska å gjere, syns eg er å tøye strikken vel langt.
Dette vert jo det samme som desse tidlige kristne og mange religiøse gjere i dag, opphøyer seg sjølv til noko meir enn dei er. Eit godt døme er jo jødedommen som skal arve jorda, vi andre er ikkje verdt noko.
Kor tid vart vi menneska noko meir enn resten av dyra som lever i naturen?? Kor tid vart vi noko meir enn naturen vi er ein del av?
Ser jo at du wiz har opphøya deg ein smule...hehe...og det gjeve meg eit val...enten tru at du har mista taket på noko(realiteten)...eller...tru at du er spøkeful i ditt mørke hjørne(ironisk osv).
Ikkje lett val...
Tror du da helelr ei på at mennesker har en sjel? og det har da ikek vært snakk om at vi er noe mer enn dyra i naturen? har det vel, mulig jeg har gått glipp av noe, men dyr har og sjel og inkarnerer i like stor grad som mennesker gjør. Og hva i dette innlegget opphøyer noe som helst, nei jeg kan ikke si at jeg helt skjønner dette. Alle mennesker er like mye verdt. Og gud(eller lyset, kilden, hva du nå vil kalle det) som holder hele denne prosessen i gang(slik jeg ser det) bryr seg fint lite om hvilker religion man tilhører. Det er da ikke slik at de som er kristne kommer til himmelen de som er buddhister kommer til nirvana(etterhvert) osv. og Karma har ingen ting med helvette å gjøre. det er som wiz sier man sår som man høster derfor er det ofte slik at overgriper har vært/blir offer og omvendt i forskjellige evt i samme liv. MAn kan vel si at det meste handler om balanse. har man levd et liv som fattig er det stor sannsynlighet at man får et liv som rik, fordi man skal kunne se begge sidene av en sak.
Trur ikkje på sjel eller reinkarnasjon.
Verken menneske eller dyr har sjel eller kan verte reinkarnert ut frå mitt syn.
Alle mennesker er ikkje like mykje verdt. Det viser vi over alt på jorda i form av drap, voldtekt osv. Menneska er ikkje lenger i harmoni med naturen.
For å seie det rett ut, balansen er noko vi menneska har henta fra naturen, men eg slite alvorlig med å sjå att balansen pr dags dato. Karma/reinkarnasjon/sjel er tilført etter at balansen vart oppdaga. Kanskje fordi vi menneska ikkje gjere det vi burde for å oppretthalde balansen. Ved å tilføre karma/reinkarnasjon/sjel har vi tilført balanse i teorien. Men eg greie ikkje å sjå at det har noko effekt.
Og ja, eg trur at vi har evner ut over våre 5 sanser. Oxo ein grunn til at eg er her. Kjem sikkert på fleire.
*I eit luftslott kan alt byggast og aldri gå sundt*