Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEkle mannen!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Silmarill
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 220
Startet: 08 Feb 2005 19:22
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: In a galaxy far, far away!

Ekle mannen!

Innlegg av Silmarill »

Svarte f**n. Nå hadde jeg liksom manna meg opp til å prøve å få et tegn fra hjelpern eller hjelperne mine.. satt liksom å konsentrerte meg! Plutselig så får jeg et syn av et tryne som jeg helst ikke ville ha sett.. et stirrende mannstryne. Helt rundt ansikt (feit) med gusten og grå hud, svære stirrende blå øyne... usj! Han så rett og slett død ut.
Dette var før jeg fikk spurt om noe da! Men nå tør jeg iallefall ikke å prøve dette på en stund. Hjelpern min tror jeg definitivt ikke det var, håper jeg da!

Jeg håper at dette var et syn skapt av min nevrotiske fantasi...
Antall ord: 116
"initative comes to thems that wait!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
libra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 07 Des 2005 03:35
18

Innlegg av libra »

Creepy..... :shock:
Antall ord: 1

* In somnis veritas... *

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1239
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Hjelpere kan vise seg i de utroligste former og fasonger. Uansett sikkert ikke noe farlig med det. :mozilla_wink:
Antall ord: 19
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silmarill
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 220
Startet: 08 Feb 2005 19:22
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: In a galaxy far, far away!

Innlegg av Silmarill »

Nei farlig er det sikkert ikke, men det var jo litt skummelt da!
(kan jo hende at hjelperne mine bare ville kødde litt med meg, ellers så har jeg en lite tillitsvekkende hjelper!)
Antall ord: 34
"initative comes to thems that wait!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links