Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkyggefolket

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Alviarin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Jan 2005 16:33
19

Innlegg av Alviarin »

Patsy skrev:hmm.. tror faktisk jeg har opplevd noe som dette... :? jeg våknet midt på natta av at det kjentes ut som noen holdte ei hånd over halsen min, det var vanskelig å puste og jeg var livredd..! da jeg prøvde å reise meg opp fikk jeg det ikke til, føttene min streika helt! Heldigvis varte ikke opplevelsen lenge, men er usikker på om det kunne ha vært en av skyggefolket? Kunne det ha vært søvnparalyse eller hva det heter? Vet ikke helet hva det er.. Men opplevelsen var iallefall skummel! Foresten, da jeg våkna, våknet jeg med et høyt smell som hørtes ut kom fra andre delen av rommet.. og da jeg åpnet øynene var alt hvitt.. akkurat som om jeg ble blendet av noe :? men som sagt så vet jeg ikke om det har noe med skyggefolket å gjøre..., kom bare på det nårr jeg leste historiene... noen andre som tror de vet?
Tror nok du har opplevd søvnparalyse. Det er ganske vanlig, og helt ufarlig så vidt jeg vet. Det kan være utrolig skremmende fordi man kan få hallusinasjoner og "høre ting", men jeg har sterke tvil om at dette har noe med ånder eller andre vesener å gjøre. Jeg har selv opplevd det utallige ganger og det er ikke hyggelig. Men jeg har etterhvert fått bedre kontroll over meg selv og klarer å roe meg litt ned nå siden jeg vet at det bare er søvnparalyse.
Antall ord: 254

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Patsy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Apr 2005 14:04
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Patsy »

Alviarin skrev:
Patsy skrev:hmm.. tror faktisk jeg har opplevd noe som dette... :? jeg våknet midt på natta av at det kjentes ut som noen holdte ei hånd over halsen min, det var vanskelig å puste og jeg var livredd..! da jeg prøvde å reise meg opp fikk jeg det ikke til, føttene min streika helt! Heldigvis varte ikke opplevelsen lenge, men er usikker på om det kunne ha vært en av skyggefolket? Kunne det ha vært søvnparalyse eller hva det heter? Vet ikke helet hva det er.. Men opplevelsen var iallefall skummel! Foresten, da jeg våkna, våknet jeg med et høyt smell som hørtes ut kom fra andre delen av rommet.. og da jeg åpnet øynene var alt hvitt.. akkurat som om jeg ble blendet av noe :? men som sagt så vet jeg ikke om det har noe med skyggefolket å gjøre..., kom bare på det nårr jeg leste historiene... noen andre som tror de vet?
Tror nok du har opplevd søvnparalyse. Det er ganske vanlig, og helt ufarlig så vidt jeg vet. Det kan være utrolig skremmende fordi man kan få hallusinasjoner og "høre ting", men jeg har sterke tvil om at dette har noe med ånder eller andre vesener å gjøre. Jeg har selv opplevd det utallige ganger og det er ikke hyggelig. Men jeg har etterhvert fått bedre kontroll over meg selv og klarer å roe meg litt ned nå siden jeg vet at det bare er søvnparalyse.
okei, takk for svaret! :) var ikke en hyggelig opplevelse nei.. håper jeg ikke opplever det noen flere ganger.. men det gjør jeg sikkert..:P
Antall ord: 281
..:: Ikke prøv å vær noen du ikke er ::..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Biejjie skrev:
karina skrev:Biejjie: Du skriver at ''Noen av dere burde også ha lært at disse opplevelsene faktisk er et tegn på at man har evnen til å ha de herligste ut-av-kroppenopplevelser.''

Hvorfor er dette et tegn på det? Det trengs vel ingen evner utenfor det ''vanlige'' for å oppleve Skyggefolket, ettersom de ikke er spøkelser?
Søvnparalyse med hypnagoge hallusinasjoner følges ofte av UKO om man ikke stritter imot, men heller lærer seg å "flyte med". Så, ja, de kan tryggt sies å være tegn på at man har evnen til å ha UKOer.

Hva mener du med spøkelser? Hvor kommer de inn i bildet?
Bare glem det du :P Tror vi misforsto hverandre litt :lol:
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Solglimt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Des 2004 14:54
19
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Solglimt »

linna skrev:skrivefeil på meg over der ja....skrev fort og gæærnt :) men er det noen som opplever at skyggene tvinner seg rundt en og nærmest prøver og elske med en(eller hva det er) ,får et slags frykt men samtidig blir dratt mot det. blir på en måte betatt. litt merklig og beskrive ,men det her skjer litt for ofte og når det skjer er allt svart jeg greier ikke og røre på meg,men er totalt våken i hodet.
Har du en indre lengsel som kanskje kan mane fram denne elkshovssyke skyggen?
Bare lurer jeg...... :mozilla_oops:
Antall ord: 105
DET FINNES
ÈN RELIGION
KJÆRLIGHETENS RELIGION
DET FINNES ET SPRÅK
HJERTETS SPRÅK
DET FINNES ÈN RASE
MENNESKEHETEN
DET FINNES ÈN GUD
ALTET.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Etter å ha lest denne tråden sitter eg att med mange inntrykk som ikkje har noko anna til felles enn livlig fantasi. Kanskje fordi så mange gjere krav på at dei veit ka dei snakker om og samtidig skremme opp kvarandre.

Denne inndelinga av skyggefolket, kven har utarbeida den da? Kvifor ikkje referere til kildematerial osv slik at alle kan få del i det som nokre av dåkke finne tak i?
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Indiana.
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2005 05:10
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Indiana. »

madjava skrev:Etter å ha lest denne tråden sitter eg att med mange inntrykk som ikkje har noko anna til felles enn livlig fantasi. Kanskje fordi så mange gjere krav på at dei veit ka dei snakker om og samtidig skremme opp kvarandre.

Denne inndelinga av skyggefolket, kven har utarbeida den da? Kvifor ikkje referere til kildematerial osv slik at alle kan få del i det som nokre av dåkke finne tak i?

Her er noen linker av varierende kvalitet du kan titte på, så får du avgjøre selv....kanskje en fellesbetegnelse på litt av hvert...?

http://www.ghostweb.com/shadow_people.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_people
http://www.pinn.net/~royaloak/shadowpeople.htm
http://ghoststudy.com/types.html
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

embla81

Innlegg av embla81 »

etter å ha lest dette føler jeg at jeg kan ha fått svar på noe som har plaget meg de siste mnd...

dere kan kalle meg gal,annklage meg for å ha livlig fantasi osv,men jeg vet hva som er tilfelle..

de siste mnd hae jeg følt noe ved meg ganske ofte.. og det er ikke noe bra.. har blitt skremt faktisk og det er noe jeg ikke lett blir..

et par eks... en gang dreiv jeg og samboeren å lekesloss i senga,og jeg ble litt irritert pga han bruker så sleipe triks og er en del sterkere en meg.. (hehe)men så syntes jeg at jeg følte\så noe i gangen som sto og så på oss...og jo mer irritert jeg ble jo lenger kom dette inn i rommet... det ble så sterkt til slutt at jeg sa til sambo at nå måtte vi stoppe for dette var ikke bra... en veldig uhyggelig opplevelse..

en gang satt jeg og brettet klær på kjøkkenet og da følte jeg noe bak meg.. ble jo litt skremt,og jo mer skremt jeg ble jo sterkere ble det...til slutt måtte jeg bare ta meg sammen og si at det skulle forsvinne..

pleier å få slik følelse innimellom når jeg har lagt meg og på en måte venter på å få sove...at det er noe der.. som ikke er bra..som står og stirrer på meg..og da pleier jeg å si at det skal forsvinne fra mitt og mine barns soverom og la oss være i fred hvertfall når vi sover..det pleier å hjelpe..

har jo ikke sett dette slik som dere andre har gjort,eller hørt det...
har heller aldri opplevd at noe holder meg fast isengen,prøver å kvele meg osv,men syntes at jeg kjente meg litt igjen i noen av fortellingene..føler at det er veldig mørkt på en måte og slettes ikke noe bra...heller ondt..

kan mine opplevelser ha noe å gjøre med dette skygge folket? eller er det bare innbildning...
Antall ord: 352

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Silky
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Des 2005 00:12
18
Lokalisering: vestfold

Re: Skyggefolket

Innlegg av Silky »

Bjørn skrev:
Maya skrev:Hvordan få rensket ut slike, det kan jo ikke være på samme måte som vanlige ånderensking, for da skulle den være borte.
Men samtidig som jeg var fersk den gang fikk jeg beskjed av ei om å ha med bibelen på badet, så nå begynner dette å bli interessant ja.

Hvordan få ut skyggefolket.????
Ettersom jeg har skjønt av andres historier har disse skyggefolkene ingen særlig respekt for verken bibel eller kirkelige eksorsimer. Gud og Jesus virker det som de bare fnyser av.
Det eneste effektive virker å være å konfrontere dem å kreve at de lar deg være i fred. De kan nok noen ganger bli aggressive og truende, men du må skjule evt frykt og vise deg psykisk sterk. Jeg tviler på at de kan lese tanker eller skade deg alvorlig på noen fysisk måte, så det burde være fullt mulig å vinne over dem. Siden de helst venter til du sover med å tre fram fra skyggene, kan det muligens være nødvendig å late som man
sover eller aktivt mane dem fram.

Men Bjørn, dette er jo heavy saker da..så når du sier at du "tviler på at de kan lese tanker" så er jeg likevel ikke overbevist om det.. Hvorfor tror du ikke de kan det? Jeg har nå skjønt at jeg også har møtt på disse..! Frem til nå har jeg bare trodd at jeg har hatt halliser eller at jeg innbilte meg ting.. Men når jeg leste hva folk har skrevet her og sett bilder av dem (http://www.ghoststudy.com/new5/shadow_gallery.htm og http://www.castleofspirits.com/Australi ... hotos.html ) så skjønner jeg at jeg kanskje ikke var gæren alikevel..hehe! Det var da jeg bodde et annet sted alltid på soverommet.. nesten hver kveld, hvis jeg gadd å holde meg våken for å se etter dem.. de stod liskom over meg og jeg så silhouetten av deres mørke vesen lene seg ned mot meg og det var akkurat som de tok etter meg.. de lange ekle fingere tok etter ansiktet mitt.. og de forsvant og kom tilbake! Men det som var så rart avr at det var så mange av dem og blandt dem var det altid en lys(nesten helt hvit transparent som stod liksom på siden og observerte det hele.. Følte dem egentlig aldri som veldig truende..men jeg følte at de på en måte begjærte meg eller ville ha noe fra meg.. En gang ble jeg litt skremt da den ene kom så nær med ansiktet sitt mot mitt at jeg så på den face to face.. da ble jeg redd og gjømte meg under dyna, og jeg valgte til slutt å ikke "ta kontakt" med dem for at jeg ikke selv skulle bli helt gal! Høres dette helt syykt ut? Noen som har opplevd lignende?
Sist redigert av Silky på 27 Mai 2006 02:25, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 491
"If you want to catch something, running after it isn't always the best way."
- Lois McMaster Bujold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Silky
Nybegynner
Nybegynner
18

Re: Skyggefolket

Innlegg av Silky »

Bjørn skrev:
Maya skrev:Hvordan få rensket ut slike, det kan jo ikke være på samme måte som vanlige ånderensking, for da skulle den være borte.
Men samtidig som jeg var fersk den gang fikk jeg beskjed av ei om å ha med bibelen på badet, så nå begynner dette å bli interessant ja.

Hvordan få ut skyggefolket.????
Ettersom jeg har skjønt av andres historier har disse skyggefolkene ingen særlig respekt for verken bibel eller kirkelige eksorsimer. Gud og Jesus virker det som de bare fnyser av.
Det eneste effektive virker å være å konfrontere dem å kreve at de lar deg være i fred. De kan nok noen ganger bli aggressive og truende, men du må skjule evt frykt og vise deg psykisk sterk. Jeg tviler på at de kan lese tanker eller skade deg alvorlig på noen fysisk måte, så det burde være fullt mulig å vinne over dem. Siden de helst venter til du sover med å tre fram fra skyggene, kan det muligens være nødvendig å late som man sover eller aktivt mane dem fram.
ps jeg tror de har respekt for bibel, gud etc. for ettersom jeg bar til gud og viste at jeg har noen som passer på meg svant de hen... men kom altså tilbake! jeg er ikke en sånn typisk kristen men jeg tror på gud.
Antall ord: 229
- Lois McMaster Bujold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Nov 2005 13:12
19
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Interessant! Ser det er snakk om to forskjellige fenomener i denne tråden. Ett hvor man møter dem i en eventuell søvnparalyse, og en i våken tilstand ved full bevissthet. Tør ikke kommentere videre ettersom jeg aldri har truffet noe slikt i våken tilstand, men jeg skal ikke utelukke at det kan være snakk om de samme vesenene. :mozilla_surprised:
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Atmi

Innlegg av Atmi »

Jeg syns denne tråden er direkte vemmelig.

Skille mellom søvnparalyse og dette? Har dere noen gang hatt en skikkelig vemmelig søvnparalyse der selveste satan stakk lange spisse fingrer langt oppi livmora deres?

Jeg tror tråden er usunn, og de bildene jeg har sett virker ikke troverdige. Jeg tror ikke på det.

Ja, jeg tror at redsel kan frembringe slike følelser. Helt klart. Men at det er skyggefolk, eller marer som Margit Sandemoe kaller dem!?!?!?

Og om de så er der. Hvorfor klarer så ikke medier å se dem? Hvorfor sier mediene at det er søvnparalyse? Fordi at det er søvnparalyse, men at når dere ser dem uten å være i søvnparalyse så er det ekte?

Nei - tror ikke det. Det er fordi dere skremmer dere selv og tror der er noen der. Muligens fordi dere er mørkredde likevel. Som barn trodde vel de fleste av oss at der var noen under sengen. Men den gikk bort når mor eller far kom. Og så kom den tilbake når de gikk. Tror dere virkelig disse skyggefolkene hadde giddet springe frem og tilbake fra under sengen alt ettersom hvem som kom inn i rommet? Eller er barns mareritt og skygger ikke egentlig skyggefolk de heller?

Ja, jeg virker litt sur. Jeg er litt irritert på denne tråden. Fordi jeg oppfatter den som veldig, veldig negativ. Det dystreste av det dystre. Det er for meg på lik linje med de som prater om helvete i Sibir og forteller at de har sett smådjevler fly rundt der.

Men ok

La oss si de finnes. Og la oss si at styrke og uvilje til å gi dem oppmerksomhet fjerner dem. Hva er da vitsen med dette? Frembringe dem?

For en ting skal jeg si. Hvis de er virkelige, noe jeg ikke tror det er da jeg faktisk tror det er søvnparalyse. Og, jeg har opplevd det, mer enn en gang - akkurat så vanvittig og utrolig vemmelig som jeg tror det er mulig det kan oppleves. Og det var så utrolig vemmelig og umulig å leve med, at jeg faktisk måtte ta en grundig gjennomgang. Etter den gjennomgangen fant jeg faktisk helt normale grunner til at slike opplevelser er alt annet enn spøkelser.

Og ikke alle klarer det. Jeg mener faktisk at dette her er å leke med psyken. Alvorlig. De mørke stedene inni oss, de er veldig reelle, spøkelser eller ikke spøkelser. Og jeg tror det er viktig å være litt skeptisk til hva vi forsker i.

For hvis de nå eksisterer. Vi skal jo ikke komme med konklusjoner så lenge noen andre hardnakket påstår de vet noe. Men hvis de nå eksisterer, da kan de faktisk skade deg. Både litt fysisk, og de kan skade deg psykisk for resten av livet. Jeg bare sier det.

Høres nok hysterisk ut nå. Men dette her anser jeg som veldig alvorlig faktisk. Har sett på denne tråden lenge uten å si noe slikt. Fordi jeg ikke har lyst å ødelegge eller virke som jeg vil nekte noen å prate om det de brenner for. Men nå blir det bare som en laaaaaang skremselspropaganda. Hvem med hodet på rett plass bruker så mye energi på noe slikt? Hvis du har en negativ opplevelse som forsvinner dersom du overser den - da overser du den, du overfokuserer ikke på den. Da vil du jo forsterke den, mange ganger.

Nei, denne tråden er ikke bra. Jeg føler vonnskap fra den. Sjelden jeg oppfører meg slik. Men faktisk - kjenner jeg blir like prippen som når frelsesarmeesoldatene må sitte i et rom med tarotkorter.

Eller la oss si det slik. Jeg har ikke dårlig intuisjon, selv om jeg ikke er synsk. Og en ting vet jeg - dette her har ikke noe med ting vi bør drive med å gjøre. Enten er det oppspinn fra ende til annen, eller så er det ren vonnskap. Der er ikke noe spennende eller fascinerende her. Det er bare vemmelig.

Og bildene?!?!? Bullshit. Se spesielt på den serien med bilder. Ærlig talt. Skulle en skygge springe rundt og flytte stoler? Det er naivt å tro annet enn at den serien er tullball fra ende til annen. Dessuten viser hele siden at det er tull. Og om dere bruker intuisjonen litt så vet dere også at det er tull.

Kutt ut dette da?

Hilsen en frustrert
Atmi
Antall ord: 740

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Silky
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Silky »

jeg tror veldig på at de blir sterkere jo mer redd man blir, det er hvertfall min erfaring.. ellers virker det ikke som de har mye og komme med. Men den tiden jeg bodde der og opplevde dette, var jeg sliten hele tiden uten grunn. Jeg holdt på å gå til legen med det fordi jeg rett og slett bare orket å ligge på sofaen..og det var ganske kjipt. Jeg har flyttet nå, og opplever ikke disse vesnene på samme måten lenger..jeg ser ikke etter dem heller. jeg bare lukker øynene og sover. Men det hender at jeg føler meg iaktatt -sånn intenst også, sånn at det like gjerne kunne stått noen der! Og det hemmer meg i å være meg selv faktisk, så ubehagelig er det. Dette har jeg følt helt siden jeg var bitte liten, og jeg skjønte aldri hva det var...

Ps. den lyse som alltid stod på siden følte jeg beskyttet meg.. har noen opplevd det?
Antall ord: 168
- Lois McMaster Bujold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Atmi

Innlegg av Atmi »

Silky skrev:jeg tror veldig på at de blir sterkere jo mer redd man blir, det er hvertfall min erfaring.. ellers virker det ikke som de har mye og komme med. Men den tiden jeg bodde der og opplevde dette, var jeg sliten hele tiden uten grunn. Jeg holdt på å gå til legen med det fordi jeg rett og slett bare orket å ligge på sofaen..og det var ganske kjipt. Jeg har flyttet nå, og opplever ikke disse vesnene på samme måten lenger..jeg ser ikke etter dem heller. jeg bare lukker øynene og sover. Men det hender at jeg føler meg iaktatt -sånn intenst også, sånn at det like gjerne kunne stått noen der! Og det hemmer meg i å være meg selv faktisk, så ubehagelig er det. Dette har jeg følt helt siden jeg var bitte liten, og jeg skjønte aldri hva det var...

Ps. den lyse som alltid stod på siden følte jeg beskyttet meg.. har noen opplevd det?
Jeg tror at vi blir iaktatt ganske ofte faktisk. Men ikke av vemmelige skyggefolk som driver å flytter stoler på kontorer når ingen er der. Jeg tror vi har hjelpere eller guider eller engler - eller ånd - kalldethvaduvil med oss. Og jeg tror at vi kan merke disse, det kan ofte være en litt skremmende følelse.

Si du er redd fra før, så kommer en hjelper og sier "jeg er her" - du kan ikke se den, ikke høre den, du bare merker der er noen der. Og blir dritskremt. Så er det egentlig bare positivt.

Hva med når noen virkelig er der, en person. Har dere merket hvor ekkelt det er også? Så viser det seg å være en du kjenner som stirrer på deg. Da sier de fleste "å, slutt med det, det er så ekkelt". Fordi at følelsen av å være iaktatt er ekkel.

Du er heldig som ser den lyse, og jeg er helt sikker på at den beskytter deg. Den mørke - den tror jeg som sagt ikke noe på - det er redselen din. Derfor forsvinner den når du ikke er redd. I "den uendelige historien" handler det om at barn tror på historier, da lever eventyret - når barn slutter å tro på historier, da dør eventyret og det blir tragisk. Dette er altså bare eventyr. I virkeligheten er det ikke slik at dersom vi tror julenissen eksisterer så gjør den det. Da hadde han faktisk eksistert - der er mange som tror på ham.

Og igjen - for å ikke være for bastant. Hva om det er så det vi tror på eksisterer. Når det da er så vanvittig negativt som dette her. Er det ikke da kanskje litt lurt å glemme det i stede for å mane på det?

:) uff. Føler meg litt fæl og. Men denne tråden her trenger litt motstand etter hvert altså!!

Atmi
Antall ord: 489

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Atmi

Innlegg av Atmi »

Skal også vedde på at en stor andel av de som sier de har sett skyggefolk faktisk var rusa da de "så" dem.

Atmi
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Silky
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Silky »

hei atmi! skjønner at du synes dette er helt sykt når du ikke har opplevd det selv.. Jeg har aldri opplevd at de er skikkelig onde, så min teori på det er frykten hos mennesket, for frykt kan forveksles med ondskap. Og jeg prøver aldeles ikke å skremme folk, bare dele min opplevelse.. Jeg har også god intuisjon, men jeg føler ikke noe ondt med denne tråden, bare frustrerte mennesker som ønsker å dele opplevelsene sine med andre. Jeg tror vesnene finnes, fro det er umulig at så mange har opplevd akkurat det samme og at de ser like ut..det er rett og slett umulig. Jeg Må tilføye at jeg var HELT VÅKEN da dette skjedde..kveld etter kveld. og jeg var heller ikke "rusa" som du sier.
Disse vesnene er tydeligvis "hungrige" som jeg velger å kalle det..de virker bare sultne og misunnelige og er ikke farlige i den forstand. Det eneste som er farlig, er hvis folk tolker dem sånn.. Beklager hvis du synes dette er vemmelig. Håper heller ikke at du opplever det, selv om du da hadde vært litt mer ydmyk ovenfor oss osm har det..

Ps! "Satan selv som stikker skarpe fingre opp i livmoren"? Hva er det for no`? har du opplevd det eller? det synes jeg hørtes vemmelig ut!
Antall ord: 226
- Lois McMaster Bujold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links