Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBerøring

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lille Du

Berøring

Innlegg av Lille Du »

Hei;
Tenkte det passet å legge dette inn under denne kategorien....
Søndag var eg ute og kjørte en tur på butikken. Da eg kom hjem og gikk inn i kjøkenet skjedde det noe merkelig; Midt i rommet var det som noen tok et tak om panna på meg og hold godt fast. Ettersom eg stod der kunne eg kjenne at taket ble verre...

Med tak om panna mener eg dette; tommelfinger i en tinning og de andre fingrene på den andre tinningen. Selve handa ligger rundt pannen over øynene.

Første gang dette skjedde gikk eg ut av kjøkkenet igjen, og da gav det seg. Men da eg kom inn igjen i kjøkkenet kom pannegrepet tilbake. Det var på en spsiell plass i kjøkkenet det kom, og eg opplevde det som om noen holdt med slik. Eg kunne kjenne fingene på tinningene. Tommelen på den ene siden, men på den andre siden var det bare de tre neste fingrene....ikke lillefingeren altså.

Det endte med at eg gav meg på å nå målet ander gang også og gikk ut igjen. Etter en liten stund returnerte eg for 3 gang. Gikk inn i kjøkkenet og sa at kjøkkenet var mitt og at eg fritt kunne gå der. Pannegrepet kom tilbake på samme plassen i kjøkkenet. Men da eg kommenterte at eg bare skulle hente et glass vann var det som grepet slapp litt taket.

Etterpå kjente eg kalde avtrykk i tinningene der grepet hadde vært...

Noen som vil kommentere dette?

Det hører med til historien at det har vært en del aktivitet i huset før, som vi fikk fjernet. Men i høst har det vist seg at det er besøkt innimellom likevel.

Lille Du :roll:
Antall ord: 297

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Re: Berøring

Innlegg av JUNE »

Lille Du skrev:Hei;
Tenkte det passet å legge dette inn under denne kategorien....
Søndag var eg ute og kjørte en tur på butikken. Da eg kom hjem og gikk inn i kjøkenet skjedde det noe merkelig; Midt i rommet var det som noen tok et tak om panna på meg og hold godt fast. Ettersom eg stod der kunne eg kjenne at taket ble verre...

Med tak om panna mener eg dette; tommelfinger i en tinning og de andre fingrene på den andre tinningen. Selve handa ligger rundt pannen over øynene.

Første gang dette skjedde gikk eg ut av kjøkkenet igjen, og da gav det seg. Men da eg kom inn igjen i kjøkkenet kom pannegrepet tilbake. Det var på en spsiell plass i kjøkkenet det kom, og eg opplevde det som om noen holdt med slik. Eg kunne kjenne fingene på tinningene. Tommelen på den ene siden, men på den andre siden var det bare de tre neste fingrene....ikke lillefingeren altså.

Det endte med at eg gav meg på å nå målet ander gang også og gikk ut igjen. Etter en liten stund returnerte eg for 3 gang. Gikk inn i kjøkkenet og sa at kjøkkenet var mitt og at eg fritt kunne gå der. Pannegrepet kom tilbake på samme plassen i kjøkkenet. Men da eg kommenterte at eg bare skulle hente et glass vann var det som grepet slapp litt taket.

Etterpå kjente eg kalde avtrykk i tinningene der grepet hadde vært...

Noen som vil kommentere dette?

Det hører med til historien at det har vært en del aktivitet i huset før, som vi fikk fjernet. Men i høst har det vist seg at det er besøkt innimellom likevel.

Lille Du :roll:
nå skvatt jeg litt her jeg sitter.... det der var akkurat som å høre om en drøm jeg hadde for ikke så lenge siden. den var fæl!!
Antall ord: 329

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

:shock: Seriøst? Fortell fortel!

Eg var ikke skremt/ redd da det skjedde, snarere overrasket over at det kunne gå an...Men absolutt ingen hyggelig opplevelse nei....hvem gjør sånt liksm...?

Venter på drømmen din! er du sanndrømt? kanakje vi kjenner hverandre på en eller annen måte...uten at vi vet det...? og at det du drømmer stemmer....eller?

Lile Du :roll:
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Det høres ut som om noen vil ha kjøkkenet alene.Kansje en tidligere beboer? :o
Antall ord: 16
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

JA, nett det samme har eg tenkt etterpå. Det er rikelig med tidligere beboere som vil ha noe å si om huset. Kjøkkenet er restaurert for to år siden og er opprinnelig kjøkkenet til gamlefolket på garden. Sikkert en av de som ville si fra de var der. Bare litt spesiell måte å gjøre det på bare...

Lille Du :)
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av RaggSokken »

kanskje du har besøk av skyggefolk?
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

RiffSki skrev:kanskje du har besøk av skyggefolk?
Hva er skyggefolk?
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

LilleDu:

Hvor på kjøkkenet var det? La meg gjette: I døråpningen, kanskje en halvmeter innenfor?
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av RaggSokken »

WIZ: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewtopic.php?t=1094

men det kan være noe annet for som det kommer frem er skyuggefolket små vesner
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

RiffSki skrev:WIZ: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewtopic.php?t=1094

men det kan være noe annet for som det kommer frem er skyuggefolket små vesner
Ikke stol på ting du leser på nettet. Det der er mest sannsyligvis noe vi selv maner frem på samme måte som vi kan mane frem hva vil vil i lucide drømmer og på astralplanet. Man er i en tilstand der frykt kan manifistere seg. Jeg har opplevd det selv mange ganger. Grunnen til at folk ser skumle ting er mest sannsynlig fordi de er redde pga søvnparalysen og den kvelingsfornemmelser og forvirringen som oppstår.
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

>wiz: nei, det var ikke rett innenfor dørstokken. Det var omtrent midt i rommet. Merkelige greier....

Lille Du
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

:-k mhmmm...husker denne ja...

Deler ennå hus med flere enn ektefell og barn for å si det sånn. Kjøkken er gjenkrevd av meg, men det skal sies at det ikke bare er eg som liker å oppholde meg der. Merker det spesielt når jeg baker....kanskje en bakstekone...? Kunne saktens trengt all bakehjelp eg kan få [-o<

Lille Du
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

Lille Du skrev::-k mhmmm...husker denne ja...

Deler ennå hus med flere enn ektefell og barn for å si det sånn. Kjøkken er gjenkrevd av meg, men det skal sies at det ikke bare er eg som liker å oppholde meg der. Merker det spesielt når jeg baker....kanskje en bakstekone...? Kunne saktens trengt all bakehjelp eg kan få [-o<

Lille Du
Hehe du får høre om hun har noe gode oppskrifter til deg.
Antall ord: 76
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
EasilyAmused

Innlegg av EasilyAmused »

oi, det hørtes sinnsykt skummelt ut..
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

:) ja, det kan du trygt si...

Fikk panikk til å begynne med. Men det gikk fort over...Nå begynner eg mer å falle til ro med ting som skjer rundt meg...

Lille Du
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links