Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEn ulv

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

The Blind

En ulv

Innlegg av The Blind »

Jeg har opplevd noe utenom det vanlige, tror jeg. Hjelpere er nå en ting, men at jeg nå har et dyr som er ved min side hele tiden,den var ny.
Jeg har altså en ULV som er ved min side hele tiden. har ikke greid å komme i kontakt med den enda. Den er bare der, ser den av og til i øyekroken, og når jeg skal gjøre viktige ting. og jeg føler den nærvær. Det virker ikke som om den vil meg noe vondt, men det hele er litt uvanlig, og jeg lurer veldig på hva det kan være snakk om.

Kan noen hjelpe meg? er det noen som har opplevd noe slikt før?
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
libra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 07 Des 2005 03:35
18

Innlegg av libra »

Hei The Blind :mozilla_smile:

"According to some Native American beliefs, we have two animal spirits who walk with us, one on our left and one on our right. These animals appear to us in dreams and visions to guide and protect us along the path of life."

Kanskje du finner noe av det du lurer på her:

http://www.elevated.fsnet.co.uk/index-page1.html

Lykke til :mozilla_smile:
Antall ord: 71

* In somnis veritas... *

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

akkurat det jeg satt og tenkte på.. et kraftdyr... eller få ditt hode undersøkt av legen hehehe :mozilla_wink:
Antall ord: 20
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille-my
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Nov 2005 20:44
18

Re: En ulv

Innlegg av lille-my »

The Blind skrev:Jeg har opplevd noe utenom det vanlige, tror jeg. Hjelpere er nå en ting, men at jeg nå har et dyr som er ved min side hele tiden,den var ny.
Jeg har altså en ULV som er ved min side hele tiden. har ikke greid å komme i kontakt med den enda. Den er bare der, ser den av og til i øyekroken, og når jeg skal gjøre viktige ting. og jeg føler den nærvær. Det virker ikke som om den vil meg noe vondt, men det hele er litt uvanlig, og jeg lurer veldig på hva det kan være snakk om.

Kan noen hjelpe meg? er det noen som har opplevd noe slikt før?
Det er det indianerne kaller for kraftdyr. Du har et kraftdyr som følger deg bestandig for ditt vedkommende sansynligvis Ulven, men de mener også at kraftdyrene forandrer seg utfra hva vi opplever eller hva som skjer med oss, så i tillegg til ulven kan du foreksempel ha en bjørn eller ekorn avhengig av hva du trenger "hjelp " med . Det er det samme som det blir snakket om her inne med hjelpere/ guider at man har en fast men at forskjellige kommer til underveis i ditt liv. Det samme med kraft dyr. :)
Håper det var til noe hjelp.
Antall ord: 225
Take care

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links