Jada, bare spør du. :mozilla_wink::mozilla_cool:snuppedilla skrev:altså... siden jg er nysgjerrig av meg.. kan jg spørre om link til den tråden...pleeeze?>wiz skrev:Jeg synes den tråden som June refererte til var interessant.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ system sjekk for alle..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Antall ord: 42
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Tror den er slettet. jeg fant den ikke iallefallsnuppedilla skrev:altså... siden jg er nysgjerrig av meg.. kan jg spørre om link til den tråden...pleeeze?>wiz skrev:Jeg synes den tråden som June refererte til var interessant.
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
-
- Standard bruker
- 19
Stemmer den var på historiesiden. Søkte på forumet jeg.
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
herrejesus... hva er det jeg driver med da....? koko :mozilla_surprised:
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
hehehehe... underholdende lesning
Antall ord: 3
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Des 2005 00:09
- 18
unnskyld meg?
bevis meg at det ikke finnes mer mellom himmel og jord da!
can you do that? Ikke? Tenkte meg det!
du burde våkne opp og være mer åpen om ting:)
selvom ikke DU har opplevd ting og sånt..
så har faktisk jeg det!! Og mange andre! Kanskje jeg er sjuk i hue da?
jaja, så kanskje jeg bare innbilte meg den lille jenta jeg så når jeg var liten vinke til meg, og deretter forsvant! Den historien forsvinner aldri!
Har sett, men man kan vel ikke tro før man ser.
Bare vent du
du burde våkne opp og være mer åpen om ting:)
jaja, så kanskje jeg bare innbilte meg den lille jenta jeg så når jeg var liten vinke til meg, og deretter forsvant! Den historien forsvinner aldri!
Har sett, men man kan vel ikke tro før man ser.
Bare vent du
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Nei, det kan ingen før en eller annen kan sette opp en falsifiserbar hypotese.Frozen_flame skrev:unnskyld meg?
Hvis du kan være konkret nok til at man kan bekrefte eller motbevise et fenomen, da kan man også gjøre det.
Neida. Du behøver ikke være syk, men du kan være lurt av din egen psyke eller av utenforstående forhold.du burde våkne opp og være mer åpen om ting:)
Nei, og hvorfor skal den det? Det var en opplevelse du hadde, selv om ingen kan si eksakt hva som faktisk skjedde da.jaja, så kanskje jeg bare innbilte meg den lille jenta jeg så når jeg var liten vinke til meg, og deretter forsvant! Den historien forsvinner aldri!
Andre har også opplevd merkelige ting, uten å tro på allverden av den grunn.Har sett, men man kan vel ikke tro før man ser.
Bare vent du
Det finnes logiske forklaringer på alt, selv om ikke jeg sitter med dem alle.
Antall ord: 214
Hide post links |
Må også legge til en ting som irriterer meg. Mange alternative ser på det som en seier hvis det finnes noe som vitenskapen ikke kan forklare. Da tolker de det automatisk som en overnaturlig sak som beviser at dem har rett. Det er det selvfølgelig ikke.
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Wiz. Jeg er helt trygg på meg selv og det jeg opplever rundt meg. Har aldrig hvert snt på den som skrv det innlegget her. Hvorfor sakl jeg hvere sint på denne personen som jeg for det første ikke kjenner og for det andre aldrig i verden vet hvordan jeg har det til dageli.
Det går ann og si sin mening uten om å måtte bli sint vet du.
Men det jeg vil frem til hvar om han/ hun haddde en god forklaring ut fra sin mening på ting.
Det går ann og si sin mening uten om å måtte bli sint vet du.
Men det jeg vil frem til hvar om han/ hun haddde en god forklaring ut fra sin mening på ting.
Antall ord: 91
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
Nå har ikke jeg sagt at du var sint på noen da :mozilla_cool:
Det var bare en generell kommentar fra meg. Mange sier: Ja, det finnes mye vitenskapen ikke kan forklare, som om det er et bevis for at det finnes noe overnaturlig.
Det var bare en generell kommentar fra meg. Mange sier: Ja, det finnes mye vitenskapen ikke kan forklare, som om det er et bevis for at det finnes noe overnaturlig.
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Nei jeg svarte bare for min egen del jeg. Resten får svare for seg selv.
Ja det er sant det at det er mye vitensapen ikke kan forklare, men det er jo ikke dermed sakt at alt er overnatulig og osv. Vi mennsker er jo utstyrt med egen vilje, fantasi, dømmekraft og fornut så da blir del vel opp til hver enkelt og ha sin mengig om ting. Men når ting motstrider allt dette pluss vitenskapen da kan man vel begynne å lure litt på om det er noe mer enn fantasi og innbildning i tingen.
Med andre rene ord menneske må få tro og mene det de selv vil også får resten være snille og respektere dette.
Ja det er sant det at det er mye vitensapen ikke kan forklare, men det er jo ikke dermed sakt at alt er overnatulig og osv. Vi mennsker er jo utstyrt med egen vilje, fantasi, dømmekraft og fornut så da blir del vel opp til hver enkelt og ha sin mengig om ting. Men når ting motstrider allt dette pluss vitenskapen da kan man vel begynne å lure litt på om det er noe mer enn fantasi og innbildning i tingen.
Med andre rene ord menneske må få tro og mene det de selv vil også får resten være snille og respektere dette.
Antall ord: 122
http://yddir.no/
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hva mener du med at ting motstrider vitenskapen?Heksepusen skrev:Men når ting motstrider allt dette pluss vitenskapen da kan man vel begynne å lure litt på om det er noe mer enn fantasi og innbildning i tingen.
Nei!Med andre rene ord menneske må få tro og mene det de selv vil også får resten være snille og respektere dette.
Man skal f.eks ikke respektere at noen tror det er riktig å undertrykke andre. Man skal heller ikke akseptere at noen ødelegger hverken sitt eget og andres liv pga irrasjonell tro.
Antall ord: 94
Hide post links |