litt mye tv spilling i det siste?wiz skrev:Noen som har prøvd å visualisere våpen?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bskyttelse mot onde ånder/energi
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2005 01:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: langevåg
Antall ord: 17
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Nei. Men hvorfor skal ikke våpen funke når skjold funker?UriGneller skrev:litt mye tv spilling i det siste?wiz skrev:Noen som har prøvd å visualisere våpen?
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Nov 2005 00:51
- 19
- Lokalisering: drammen
Kvifor spørje pent og takke? Er det med tanke på respekten for ånder, aktivitet
man skal alltid vise like stor respekt for ånder og slikt,som man viser dine medmennesker
man skal alltid vise like stor respekt for ånder og slikt,som man viser dine medmennesker
Antall ord: 31
Hide post links |
Ikke mange ganger. Det har skjedd 2-3 ganger. Dvs på 2-3 steder. Men jeg har opplevd det flere ganger på samme sted.Har du fått brennmerke? Er det nokre av åndene som røyke?
Nåja...heisan wiz...er det slik at du har fått skader sjøl på plasser med aktivitet? Er det noko som skjer ofte?
Lure fælt på dette. Sku gjerne opplevd litt aktivitet(ånder osv).
Kan eg virke dempande på aktivitet sia eg ikkje oppleve noko?
Kvifor spørje pent og takke? Er det med tanke på respekten for ånder, aktivitet?
Nei, du er ikke dempende på aktiviteten, men etterhvert som jeg har lært meg teknikker og andre ting opp gjennom årene har aktiviteten rundt meg tatt seg opp. Hvis man er et medium vil åndene komme til deg ergo de opplever mer.
Takke og spørre gjør jeg fordi jeg er på andres område. Jeg skiller ikke mellom levende og døde der. På den andre siden setter jeg klare grenser hjemme hos meg selv. Jeg takker ikke for aktiviteten hjemme hos meg selv.
Det du spør om er interessant fordi mange snakker veldig mye om å ha med erfarne medier på steder det spøker. Jeg er av motsatt oppfatning. Medier er så overfølsomme og mange av dem syter etter 5 min pga hodeverk etc. På steder med ekstremt mye aktivitet eks Lier så er det faktisk en fordel å ikke være så følsom. På den andre side er det lurt å ha med medier og skeptikere. Dette betyr ikke at du ikke kan merke noe eller at du ikke kan blir skadet på samme måte. Det kan man, men det er større sjanse for at du får gå ifred. Det er min erfaring på dette område.
Antall ord: 306
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Fordi at skjold er å bruke universet til å beskytte deg så du ikke blir påvirket av "andre" - mens å visualisere våpen er å be universet hjelpe deg å påvirke andre.... Stor forskjell og jeg må også si "har du spilt for mye 3d spill?" Du husker han psyettellerannet, han blomsten? Neida, der er stor forskjell på deg og ham, jeg tror bare jeg er morsom. Men altså, jeg syns det høres useriøst ut å visuaslierer våpen, og om du gjør det tror jeg du tærer på tålmodigheten til dem som står deg til tjeneste.>wiz skrev:Nei. Men hvorfor skal ikke våpen funke når skjold funker?UriGneller skrev:litt mye tv spilling i det siste?wiz skrev:Noen som har prøvd å visualisere våpen?
Atmi
Antall ord: 133
Hide post links |
Feil feil feil....mange her kommer til å blir skuffet over den hvite verden som ikke eksisterer.
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Des 2005 20:25
- 18
- Lokalisering: I skogen
man må jo også være bevisst seg selv, og sine hjelpere evt gjennom meditasjon, for å kunne be om beskyttelse... skulle svart deg på en pm, men det ble så mye for meg her forrige kvelden... begynn med avslappnings teknikker du... og gjennom disse be om å få beskyttelse og bli fylt av lysets kraft.. gjør d samme når du skal til lier igjen...
klem
klem
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Des 2005 20:25
- 18
- Lokalisering: I skogen
hmmm.. glemte å si at det er hvertfall greia for meg.. smiler..
Antall ord: 11
Hide post links |
Joda, den eksisterer. Men du finner den ikke ved å bruke Ouija og lignende metoder. Når noen sier de ikke vil ha noe med mørke energier og derfor ikke bruker spiritistiske metoder, da er dette hva de mener. Men det blir bare masse roping og bæring om noen uttaler det som mørkt. For klart det er nok ikke bare vondt.>wiz skrev:Feil feil feil....mange her kommer til å blir skuffet over den hvite verden som ikke eksisterer.
Men der er en hvit verden Wiz. Du vil bli overrasket
Atmi
Antall ord: 93
Hide post links |
Helt enig i alt du skriver. Men husk at den hvite verden ikke er alt. Man må være bevisst på det også. Det er du siden du skriver at vi ikke kommer i kontakt med den gjennom ouija.Atmi skrev:Joda, den eksisterer. Men du finner den ikke ved å bruke Ouija og lignende metoder. Når noen sier de ikke vil ha noe med mørke energier og derfor ikke bruker spiritistiske metoder, da er dette hva de mener. Men det blir bare masse roping og bæring om noen uttaler det som mørkt. For klart det er nok ikke bare vondt.>wiz skrev:Feil feil feil....mange her kommer til å blir skuffet over den hvite verden som ikke eksisterer.
Atmi
Antall ord: 134
Hide post links |
Du trenger ikke minne meg på hva jeg skal huske. Jeg klarer meg helt fint.>wiz skrev:Helt enig i alt du skriver. Men husk at den hvite verden ikke er alt. Man må være bevisst på det også. Det er du siden du skriver at vi ikke kommer i kontakt med den gjennom ouija.Atmi skrev:Joda, den eksisterer. Men du finner den ikke ved å bruke Ouija og lignende metoder. Når noen sier de ikke vil ha noe med mørke energier og derfor ikke bruker spiritistiske metoder, da er dette hva de mener. Men det blir bare masse roping og bæring om noen uttaler det som mørkt. For klart det er nok ikke bare vondt.>wiz skrev:Feil feil feil....mange her kommer til å blir skuffet over den hvite verden som ikke eksisterer.
Atmi
Personlig lar jeg være å vanskeliggjøre prosesser og skape trøbbel ved å leke med ting som Quija og andre lignende unyttige saker.
Atmi
Antall ord: 175
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
............................................................................................................
............................................................................................................
Sist redigert av madjava på 15 Aug 2008 16:08, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
dette får meg straks til å tenke på at dog jeg har min frie vilje så finnes likevel en mørk verden som jeg ikke kan styre.... dvs at tiltross min vilje til å unngå den så er den en smule uforutsigbar og ganske så slem og at den kan finne på å gjøre deg pek/vondt som du ikke kanskje kan unngå eller jobbe mot for å bli kvitt?...Atmi skrev:Du trenger ikke minne meg på hva jeg skal huske. Jeg klarer meg helt fint.>wiz skrev:Helt enig i alt du skriver. Men husk at den hvite verden ikke er alt. Man må være bevisst på det også. Det er du siden du skriver at vi ikke kommer i kontakt med den gjennom ouija.Atmi skrev:Joda, den eksisterer. Men du finner den ikke ved å bruke Ouija og lignende metoder. Når noen sier de ikke vil ha noe med mørke energier og derfor ikke bruker spiritistiske metoder, da er dette hva de mener. Men det blir bare masse roping og bæring om noen uttaler det som mørkt. For klart det er nok ikke bare vondt.>wiz skrev:Feil feil feil....mange her kommer til å blir skuffet over den hvite verden som ikke eksisterer.
Atmi
Personlig lar jeg være å vanskeliggjøre prosesser og skape trøbbel ved å leke med ting som Quija og andre lignende unyttige saker.
Atmi
Antall ord: 245
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
Du trenger ikke være nebbete bare fordi du har influensa. Har influensa jeg også. Hvor ble det av den atmi som var så opptatt av helheten???Du trenger ikke minne meg på hva jeg skal huske. Jeg klarer meg helt fint.
Antall ord: 42
Hide post links |